ik heb zojuist meisjes kleding gekocht En we weten niet eens of we wel een meisje krijgen. We denken het wel, haha! En vrienden van ons zijn een maandje later uitgerekend van een meisje, dus ik dacht dan kan het altijd nog als kraamcadeautje..
Haha geweldig! Baal je op zo’n moment niet dat je het nog niet weet? Ik zou er echt gek van worden Echt een geweldig pakje! Ik heb hem ook zien hangen. Alleen we hebben een nichtje die dat pakje heeft. Maar ik vind hem echt geweldig! Ik duim ook voor je voor maandag O balen @Gruffalo123! Waar bemoeien mensen zich eigenlijk altijd mee! Ook al is je buik groot voor het termijn, iedereen groeit toch gewoon anders? Ik snap daar echt helemaal niks van. Hartstikke mooi toch zo’n zwangere buik! Lekker met chocola op de bank. Welkom nieuwe! Leuk dat je ook mee komt schrijven. En verder ben ik vergeten wat iedereen ook al weer geschreven had. Ik had vandaag eindelijk weer energie. Heerlijk zeg! Kan je opeens de hele wereld weer aan.
Welkom @Ikke22812! Mijn eerste groeiecho is met 27 weken, daarna om de paar weken. Ik ben benieuwd... Wat irritant hè zulke opmerkingen @Gruffalo123. Hier juist af en toe opmerkingen dat mijn buik niet zo groot is, terwijl ie volgens mij toch echt wel groter is dan de vorige keer met dezelfde termijn. Schattig pakje @caroline1, ik ben benieuwd of het uiteindelijk een kraamcadeautje gaat worden of niet Ik heb vandaag ook aardig gewinkeld, voor mezelf en dochter en 1 shirtje voor de baby. Was een gezellige dag, wel vermoeiend dus ik duik nu snel mijn bed in.
Ja ik ben ook eerder 100% overtuigd geweest en ik weet hoe dat afliep haha nee ben super blij met m'n mannetje maar het was een complete verrassing. Dus nu ben ik wat minder overtuigd. Maar kon toch een goed excuus bedenken om het wel te kopen
Hahaha, bij mijn dochter was zo ongeveer iedereen in mijn omgeving er zo van overtuigd dat het een jongetje was dat ik er zelf ook in ging geloven. Moest echt ff wennen toen ze geboren was en een meisje bleek te zijn Daardoor was ik nu veel minder overtuigd van jongetje dan wel meisje, hoewel ik in het begin wel een jongetjesshirtje en sokjes bij de kringloop had gekocht. Dat was nog compleet nieuw en voor 1,50 ofzo durfde ik de gok wel te wagen
Goedemorgen dames, hoe is het hier? Ik voel me echt zo brak alsof ik de hele nacht gedanst heb We hebben een nieuw bed besteld, daar verheug ik me enorm op. Ml en ik hebben allebei rugklachten en worden al lang wakker met rugpijn. We dachten dat ons matras aan vervanging toe was. Toen kwamen we er vorige week achter dat onze lattenbodem gaar was. Nou ben ik al vaak wakker door de zwangerschap, dus ik verheug me echt op ons nieuwe bed!
@Wanda68 hopelijk ligt je nieuwe bed heerlijk en heb je een stuk minder last van je rug ermee! Hier wel een redelijk goed begin van het weekend. Nog steeds een beetje een baaldag. Kreeg gisteren ook te horen dat mijn contract hoogstwaarschijnlijk niet verlengd wordt, dat loopt af op de laatste dag van mijn verlof. Ze willen me wel heel graag houden op het werk, maar degene die mijn verlof opvangt heeft een jaarcontract gekregen en ze hebben dan hoogstwaarschijnlijk geen werk meer voor me. Tenzij er dan een vacature weer is, dan willen ze me terug, anders niet . Er is gelukkig werk zat hier in de buurt, dus ik heb zo een andere baan, zeker voor mijn functie, maar ik heb niet echt zin in solliciteren en alle stress daarbij tijdens het verlof.
Wat vervelend zeg! Dat hebben ze dan niet zo slim aangepakt met dat jaarcontract. Maar ik neem aan dat je sollicitatieplicht pas begint te lopen zodra je verlof ook voorbij is? Dus dan zou ik ook gewoon dan pas beginnen.
He wat rot zeg! Nou dat voelt een beetje als een trap na lijkt me. Ik bedoel, je zet zoveel mogelijk (in mijn ogen zelfs teveel) je eigen gezondheid en die van je kleintje aan de kant om collegiaal te zijn. Ik hoop dat je gauw tot rust komt, want stress is al helemaal niet goed voor je ❤
Nou precies deze gedachte.. vervelend! Maare tegen einde van de je verlof maar weer lekker gaan solliciteren en er eerder ook niet aan denken hoor.
Ja dit zou ook wel wat voor mijn loyaliteit doen. Op zich is het allemaal wel te snappen en is het hartstikke legaal, maar shit is het wel. Je wordt zo de dupe van je zwangerschap. Ik heb het meegemaakt tijdens mijn vorige zwangerschap. Mijn contract en verlof liepen toen ook tegelijk af. Ik ben toen een tijdje thuis geweest. Deels bewust, deels omdat ik echt niet meer dan drie dagen wilde werken en die banen waren heel schaars. Ik ben toen weer aan de slag gegaan toen mijn dochter 1 werd. En daar werk ik nog steeds. Dit keer heb ik meer geluk, ik krijg vanaf januari een vast contract. Dus misschien wordt de toekomst alleen maar beter. @Wanda68 oh fijn zeg een nieuw bed! Hoe lange levertijd zit erop? Wij hebben nu ook een maandje of 4 een nieuw bed. Heerlijk! Ik had van ons oude bed gelukkig geen last, maar mijn vriend wel. Die stond inderdaad ook elke dag op met rugpijn. Maar ik ben er ook flink op vooruit gegaan. We hadden een 160 bed en nu een 2m. Echt zalig!
Max 14 dagen geloof ik. Alleen ik heb nog geen contact gehad voor de levering nog. Ik zou gebeld worden, dus daar wachten we ff op we hebben dezelfde afmetingen gedaan als we nu hebben (180×200)
O dat valt wel mee! Fijn zeg! En fijn dat je minder brak bent vandaag. Succes alvast morgen @caroline1!