@Leo78 die extra controles zijn fijn voor je zekerheid hoe het er steeds voorstaat. Al zal het vast ook veel spanning met zich meebrengen. In ieder geval houden ze je goed in de gaten! Sterkte meid!
Ja ook weleens fijn hè alleen mijn rug niet met ischias Maargoed vandaag dagje thuis geweest en ziekenhuis en geen pijn gehad
Top! Mijn suikertest is uitgesteld naar 3 januari. Dan ben ik al 28 weken maar ja, in dec lukt het ons echt niet in verband met werk. Het ziekenhuis belde dat de afspraak wilde verplaatsen want er waren 4 dagen geen diabetes verpleegkundigen. Nou lekker, ik maak toch niet voor niks een afspraak? Maar ja, ik verwacht sowieso niet dat er iets is. Dus het is niet zo erg.
Mama's uitgerekend in maart/begin april 2018 5 maart Anna2017, 32 jaar, 3de kindje: een jongen! 9 maart Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje: een meisje! 13 maart Oumi86, 31 jaar, 4e kindje: een jongen! 14 maart LibelleClaire, 33 jaar, 1e kindje: een meisje! Belony, 39 jaar, 2e kindje: een jongen! Livoli, 29 jaar, 1e kindje: een meisje! 16 maart Caroline1, 28 jaar, 2e kindje: verrassing! Mama & papa weten het inmiddels wel! 17 maart Vivian22, 27 jaar, 3e kindje: een meisje! 18 maart Wanda68, 34 jaar, 2e kindje: een jongen! Keetah 19 maart Leo78, 39 jaar, 2e kindje: een meisje! Lisalisalisa, 23 jaar, 2e kindje: een jongen! 21 maart Julias, 30 jaar, 2e kindje: een meisje! MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! 22 maart Peach85, 32 jaar, 2e kindje: verrassing! 23 maart Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje: een jongen! Liske, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: een jongen! VEC, 32 jaar, 3e kindje: een meisje! Beamer, 32 jaar, 2e kindje: 25 maart Washburn, 32 jaar, 2e kindje: 26 maart Miepje123, 40 jaar, 2e kindje: een jongen! Marlau, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! Ikke22812, 27 jaar, 2e kindje: een meisje! 27 maart Mikun, 30 jaar, 1e kindje: een jongen! Mama2018, 28 jaar, 2e kindje: verrassing! Snies, 22 jaar, 1e kindje: een jongen! 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: verrassing! 29 maart Nikki2018, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! xDelicious, 23 jaar, 2e kindje: een meisje! 2 april Allie7, 38 jaar, 2e kindje: Inge1984, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: een meisje! Totaal: 31 Jongens: 12 | Meisjes: 12 | Verrassingen: 4 Sterretjes * Velena * Anna009 * Jazz * Vaatdoek Afsprakenlijst: December 8 dec - MamaNath87 = controle vk 8 dec - Inge1984 = controle vk 11 dec - Caroline1 = gyn en groeiecho 11 dec - Oumi86 = controle vk 20 dec - Julias = controle vk en bloed prikken Rhesus 21 dec - Ikke22812 = controle vk 21 dec - Gruffalo123 = groeicontrole vk 22 dec - Nachtdiertje = gyn en groeiecho 22 dec - Wanda68 = controle vk 22 dec - Marlau = suikertest 22 dec - Wanda68 = bloed prikken Rhesus 27 dec - MamaNath87 = controle en bloed prikken 28 dec - Wanda68 = groeiecho 28 dec - Ikke22812 = bloed prikken Rhesus Januari 2 jan - Ikke22812 = groeiecho 4 jan - Caroline1 = groeiecho 26 jan - Nachtdiertje = controle vk Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
@Leo78 gelukkig dat je kindje gezond lijkt te zijn. Wel super spannend en eng hoe het zich gaat ontwikkelen. Focus op de 36 weken, dat je die maar mag halen! Fijn dat alle suikertesten goed gaan bij iedereen. Dat lijkt me toch ook wel een geruststelling. Ik ben door de verloskundige op de bank geparkeerd. Deze week mag ik iedergeval nog niet werken. Vanaf volgende week mag ik weer wat in beweging komen en als het dan rustig blijft mag ik ook weer aan 't werk. En dan over twee weken weer op controle. Voor mijn afspraken: Die van 8 december - mag eraf en dan de nieuwe afspraak op 20 december - controle vk.
@Inge1984 hopelijk helpt de rust. Hier deed het niet heel veel. Net zes dagen rust achter de rug en het blijft rommelen. Nu wel aan het werk om te kijken of dat wat veranderd. Binnenkort naar de bedrijfsarts om te kijken wat die zegt qua percentage ziektewet. Werkgever houdt er al rekening mee dat het wel eens 100 procent ziektewet kan worden.
Stiekem hoop ik dat ook voor je, want ik moet er niet aan denken dat het erger wordt. Je kan maar zoveel doen natuurlijk.
Ik zie net aan mijn banner dat ik nu in het laatste trimester zit . Tweederde zit erop! Nu is het aftellen begonnen, misschien met 9 weken al een kleintje in mijn armen
Vandaag geprobeerd te werken, maar dat ging niet helaas. Ben eerder weg gegaan omdat ik regelmatige pijnlijke harde buiken kreeg. Nu net thuis en zit op de bank met een kruik, kijken of het rustiger wordt . Ben voor de komende dagen nu ook alvast ziek gemeld en dinsdag belt de bedrijfsarts om te kijken hoe nu verder.