@Snies vervelend dat het UWV niet lekker mee wil werken. Al een beetje zicht op wanneer daar meer duidelijkheid in komt of denk je dat het gesteggel blijft tot aan je verlof?
@Wanda68 gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Die taart klinkt lekker @Snies wat balen zeg, dat gedoe met het uwv.. fijn dat je het wel naast je neer kan leggen, houden zo! Dames met veel harde buiken veel succes! Hopelijk zet het voorlopig niet echt door. @Leo78 fijn dat je bloeddruk wat is gedaald, hopelijk kan je het toch nog een tijd uitzingen!
@Wanda68 hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad! @caroline1 wat vervelend dat het toch weer veel harde buiken zijn @Snies wat rot dat werk organisaties je zo tegen zitten! @Leo78 enig idee hoe lang je in het ziekenhuis moet blijven?
Wat een nacht. Peuter was vijf keer wakker en aan het huilen en duurde dan wel drie kwartier voor hij weer sliep. Pijn in zijn voet. Kon er niets aan zien. Gisteren overdag was hij er ook al over aan het piepen, denk dat hij zijn voet gestoten heeft en het nu gekneusd is. Ik kan er verder niets aan zien. Rond vier uur maar paracetamol gegeven en toen heeft hij bij ons in bed nog een uurtje geslapen. Nu hoor ik hem niet meer over de pijn. Hopelijk wordt het aankomende nacht een betere nacht.
Bleegh waardeloos, hier ook weer een gebroken nacht, jongste nog steeds erg aan het kuchen. Maar goed was erop ingesteld en dan kan ik er toch beter over. Gister hele gezellige middag gehad met de familie, sintekerst gevierd. Echt leuke kado'tjes gekregen allemaal. Begin van de avond kakte ik wel in, trok me beetje in me eigen wereldje terug (had ik later pas door) en toen manlief vroeg hoe of t wel ging barstte ik in huilen uit.. oftewel, misschien allemaal iets teveel van het goede. vandaag ff rustig aan doen.
Fijn dat het leuk was! Vandaag maar even rustig bijkomen Ik heb net een wandeling van een dik uur achter de rug. Heerlijk! Ik miste het zo. Als het weer het toelaat doe ik dit dagelijks, maar ja regen enzo he En zolang ik de energie nog heb, hoop ik op droge dagen
@Jabinca fijn dat sintekerst gezellig was ook al was het misschien wat veel voor je. @Wanda68 heerlijk zo lang nog kunnen lopen! Geniet ervan!
Nog gefeliciteerd @Wanda68 met je zoontje! De taart lijkt mij ook echt zalig! Lekker he dat wandelen! Hebben wij gisteren ook gedaan en vandaag ook weer een stukje. Ik krijg er ook wel energie van. Wat vervelend @Snies dat je zoveel lichamelijke klachten hebt. Vooral dat flauw vallen erbij. Fijn dat je wel je rust nu een beetje kan vinden. @Gruffalo123 bluh wat een beroerde nacht zeg! Hopelijk voelt hij zich vandaag wat beter en kan jij een beetje bijtanken. @caroline1 vandaag heb je de groeiecho weer he? Sowieso fijn dat je even naar het ziekenhuis moet. Al die harde buiken dat is echt niet goed. @Jabinca, hopelijk kan je een beetje bijkomen. Klinkt ook wel als een zwaar weekend, al was het nog zo leuk! @Leo78 hoe is het nu? Hier mag ik niet echt klagen. Vooral MOE. Maar dat heb ik vaker op maandag. Vaak gaat het dinsdag al weer beter. Zo even lekker op de bank. Mijn dochter ligt in bed, of eigenlijk is ze op haar kamer aan het spelen. Slapen ho maar. Maar ja. Mama even rust.
De groeiecho was best goed. Doppler allemaal netjes, kindje heeft het nog goed naar de zin daarbinnen. Dat voel ik natuurlijk ook met al die beweging! Nu iets gestegen op de curve. Maar hou mezelf wel een beetje voor dat het maar om minieme verschillen gaat. Kan best dat de vorige keer te klein is gemeten of dit keer misschien iets te ruim. We zijn wel door een andere arts (in opleiding) gemeten. Maar het gaat om de trend. En die is in ieder geval goed, omhoog!