14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Lisaaa fijn dat de keuze voor de keizersnede nu gemaakt is. Dan heb je wat duidelijkheid en ook al klinkt het misschien gek, een datum om naartoe te leven. Dan weet je precies hoe lang het waarschijnlijk nog gaat duren en kan je aftellen. Misschien dat dat helpt om goed stabiel te blijven de komende weken en dat je dan stabieler je kraamweken in gaat.

2. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Mijn dochter is op haar derde verjaardag overgegaan. Gaat echt super goed! Wij hebben ook geen hekje erbij gekocht. Eerst even gekeken hoe het ging. Ze ligt er ni anderhalve maand in en in de eerste week is ze twee keer uit bed gevallen en daarna nooit meer. Dus misschien is een hekje wel niet nodig.

@nachtdiertje wat fijn iemand die misschien ook overtijd gaat. Wel leuk om nog met een paar zwangeren over te blijven. Ik ben vorige keer ingeleid met een ballonnetje en bevallen met 41+5. Dat verwacht ik deze keer weer.

@Lisaaa die prik klinkt heel naar! Fijn dat het erop zit en dat jullie de knoop doorgehakt hebben wat betreft de keizersnede.

@Snies, hoe is het gegaan met je jeuk eigenlijk?

3. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    @Marlau ik heb van de huisarts een zalfje mee gekregen. Het bleek toch eczeem te zijn. ;)

4. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    @Lisaaa wat fijn dat er wat duidelijkheid is nu. Hoop dat je daar de komende weken wat rust in kan vinden!

Mijn afspraak bij de gynaecoloog was goed en onze kleine dame lag nu in een hoofdligging! Als de rest van de zwangerschap zo blijft gaan dan ga ik voor een natuurlijke bevalling!

Mijn zoontje is van nov 2014 en slaapt de meeste dagen nog steeds overdag, maar dat is heel wisselend per kind.

5. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Wat fijn! Wij lopen echt precies gelijk zie ik. Zowel qua uitgerekende datum als qua eerste kindje. Mijn dochter is 2 dagen na jouw zoon jarig!

@Snies, wat ‘fijn’ dat het eczeem bleek te zijn. Hopelijk helpt de zalf goed en ben je er snel vanaf.

Snies vindt dit leuk.
  6. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Hoi dames, ik had het op Facebook al verteld, maar ik ben weer opgenomen, naar aanleiding van een verminderde flow in de navelstreng dit keer. De longrijpers zitten er al in. De baby kan elk moment tussen nu een twee weken gehaald worden. Zo eng allemaal.

7. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Oh nee Leo, wat naar! Heel heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk kan de kleine nog die twee hele weken blijven zitten. Kan me voorstellen dat je dit doodeng vindt.

8. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    O meis wat een schrik! Wat ontzettend eng! Hopelijk mag ze nog eventjes in je buik blijven zitten. Elke dag is er eentje nu. Heel veel sterkte!

9. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Leo78 hopelijk halen jullie die 2 weken!!! Kunnen ze daar niks over voorspellen? Sterkte meis!

@Lisaaa wauw mocht je gewoon kiezen waar de prik kwam? Ik kreeg hem tien gewoon in mijn bil. Heerlijk die bonbons! Wat ontzettend lief! Lijkt me ook voor jou wel prettig welke datum jullie kindje komt. Ben je er zelf blij mee?

@Snies en werkt je zalfje?

@Gruffalo123 dat bed komt er hier ook zodra onze dochter uit het ledikant gaat.

10. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Jeetje zn bevalling is ook niet niks zeg! Houden ze je rond die periode weer extra in de gaten?

Qua bevallen zou ik dat liever doen dan 9 maanden zwanger zijn :roflmao:

11. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw

Nieuws ff goed laten landen dus! Fijn dat je keizersnede krijgt en weet waaraan je toe bent!

12. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Hebben er hier nog dames tips bij bekkeninstabiliteit? Ik ga al naar de fysiotherapeut en doe de oefeningen, maar de laatste week lijkt het alsof er continu een mes in mijn schaambeen gestoken wordt. Lopen wil eigenlijk niet meer, maar nu ook steeds meer pijn in rust. Gebruik nu dagelijks in de avond paracetamol, maar dat wil ik liever niet.
    Zijn er dames die nog tips hebben? Vaker warmte erop? Kruidenbadjes? Ben inmiddels in staat alles te proberen :p.

13. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Wat naar dat je zo’n last hebt van de bekkenpijn @Gruffalo123! Ik heb geen tips voor je, ik ben gelukkig altijd de dans ontsprongen. Maar heel veel sterkte ermee, lijkt me echt enorm klote.

Ik wil me trouwens ook wel aansluiten op Fb, wie mag ik daarvoor een berichtje sturen?

mamaNath87 vindt dit leuk.
  14. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Zwemmen in het doelgroepenbad. De gewichtloosheid is heel fijn want het verlicht direct de druk op je bekken. Owja en ik had gelezen dat het drinken van sole (baat het niet dan schaadt het niet) kan helpen bij b.i.

15. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    @Leo78 Heel veel sterkte meis, hopelijk mag je meisje nog 2 weekjes blijven zitten. Wij duimen vanaf hier ❤

Ik slaap al een aantal nachten erg slecht, maar de verkoudheid lijkt eindelijk wat minder te worden. Vandaag eindelijk weer een stukje gewandeld :)
    Ik ben me ineens bewust van de nesteldrang. Dat heb ik niet zo gehad bij de eerste en dacht altijd dat dat gewoon niet bij paste. Ik ben helemaal geen schoonmaak- en opruimtype. Sinds een week ben ik van alles aan het kopen en vooral hamsteren. Ik heb net 11 kilo aan waspoeder binnen en veel schoonmaakspullen, benodigdheden voor mijn bevalbad en nog veel meer. Vandaag heb ik meerdere kasten opnieuw ingeruimd. Zomaar uit mezelf en vanuit het niets. Die kasten stonden niet eens op mijn lijstje :roflmao::roflmao:
    Morgen ga ik hout halen voor het aanpassen van onze cosleeper en daarmee bezig :)

Babbelboxje vindt dit leuk.
  16. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
  17. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    @Leo78 och wat ontzettend spannend allemaal. Heel veel sterkte en hopelijk gaat alles goed met jou en je kleintje.
    Hou je ons op de hoogte en ik zal aan je denken!

Ik ga morgen even kijken bij een geboorte hotel die mn vk voorstelde. Ben benieuwd.

T aftellen gaat nu toch wel een beetje beginnen.

Mijn oudste dochter slaapt nu een maand in een peuterbed en zij wordt half maart 3.

Ze slapen nu ook sinds een paar dagen samen op een kamer. Ze vinden het super gezellig!

Bekkenproblemen, 2 maal daags keltisch zeezout drinken opgelost in water. Google t maar eens. Je leest veel goede verhalen en drink t zelf ook.

18. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Getver. Na de droom van gisteren vanochtend wakker geschrokken door een droom dat ik zo bezig was met kindje nr. 2 voeden dat mijn man ineens roept dat ons oudste zoontje weg is :eek:

19. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Bedankt voor de tips, ik ga Sole en zeezout eens wat over opzoeken!

Hier heeft manlief ook nesteldrang (al wil hij het niet toegeven :p ). We hebben ineens een voorraad lang houdbaar eten waar de gemiddelde prepper jaloers op is. We hebben voor zeker 3,5 maand gedroogd/ingeblikt/lang houdbare drinken en eten enzovoorts in huis :roflmao:.
    Hij is ook ineens veel meer aan het opruimen en schoonmaken dan de afgelopen weken. Wel mannenklussen als de zolder opruimen, de wasmachinefilters eruit halen en helemaal onderhouden en dat soort dingen, maar daar ben ik ook heel blij mee dat het gebeurd.

mamaNath87, Julias, Wanda68 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Leo78 heb je vannacht een beetje kunnen slapen?

Deel Deze Pagina