@Leo78 wat schrikken zeg! Kan snappen dat je het eng vind! Heel veel sterkte, en elke dag is er weer 1! @Gruffalo123 die bekkenpijn die jij omschrijft herken ik direct! Ik ben inmiddels uitbehandeld bij de fysio aangezien ze niets meer voor me kon doen. Het sleutelwoord voor die scherpe pijn in je schaamstreek is echt bewegen! Niet belasten, alleen bewegen. Dus rustig wandelen (kleine stukjes) rustig fietsen en inderdaad ook zwemmen. Ik ben nu bij de voetreflextherapie geweest en ik kan nu dus echt alles weer, en geloof me, ik kon 2 weken geleden echt haast niets meer! @Marlau dat is wel heel gelijk op inderdaad!
@Ikke22812 jammer genoeg kan ik dus niet veel bewegen, kan niet meer dan 100 meter lopen zonder weeën te krijgen. Volledige rust moet ik houden helaas.
@Leo78 Ohh neeee! Wat ontzettend heftig. Ik hoop zo hard dat je lieve kleine uk nog lang blijft zitten! Ik leef heel erg met je mee. Hou je ons op de hoogte? Heel veel sterkte lieve Leo78 @Julias Ja ik mocht gewoon kiezen! Vond ik super fijn. Ik dacht namelijk zelf dat ik mijn been en/of bil niet zo goed zou kunnen ontspannen als mijn arm. Heb jij er last van gehad? Gister avond was het nog vrij pijnlijk maar dat is nu al helemaal weg. @Gruffalo123 @Marlau @Ikke22812 @Julias @mamaNath87 Ik ben heel blij dat de knoop is doorgehakt. Nu kan ik mij goed gaan voorbereiden. Ik maak mij nu ook geen zorgen meer om een herbeleving tijdens de bevalling. Keizersnede vind ik uiteraard wel heel spannend maar nu heb ik er alle vertrouwen in dat ik dit heel goed ga doen! @Gruffalo123 Wat ontzettend grappig/schattig dat je man ook nesteldrang heeft En wat ontzettend vervelend van de bekkenpijn en de rust die je moet houden. Vermaak je je wel een beetje vanaf de bank/bed? @Oumi86 Hoe was het bij het geboortehotel? Kan ik mij ook aansluiten bij de FB groep?
Oh ja natuurlijk, sorry ff niet over nagedacht..! Dan zou ik de voetreflex therapie aanraden, maar wel zeker iemand die ervaren is met zwangere vrouwen. Dat is een soort voetmassage dus hoef je alleen maar bij te zitten Het is een alternatieve geneeswijze dus je moet er uiteraard wel een beetje voor open staan om het te willen proberen
Hahah geniaal zn man! Mijne had vorige week ineens om de babykamer klaar te maken op paar dingen na dus al helemaal klaar hihi..
Zo na gister al mijn frustraties en emoties eruit te hebben gegooid voel ik me weer een beter mens alles eruit janken helpt dan toch wel Vandaag met mijn mannen naar de winkel geweest en ging goed zonder pijn te hebben gehad
Oh zo lekker, 2 uurtjes geslapen zonder dat ik bang hoef te zijn dat de kids wakker worden. Kijk nu al uit naar vanacht want dan hopelijk eindelijk weer een goede nacht maken. Kids zijn uit logeren bij me schoonouders, wij vanavond verjaardag. Wel typisch altijd als ze uit logeren gaam word er 1 of allebei ziekig, nu was de jongste kats verkouden en kuchen.. maja ze hebben 4 kids opgevoed dus ze weten er vast wel raad mee haha. Het gaat hier wonderwel al 2 weken goed met mijn koppie, geen waas of depri gevoelens. Maar ik moet wel goed slapen anders steekt t de kop op merk ik. Verder wel beetje volle agenda dus beetje oppassen met wat ik doe, zit natuurlijk wel officieel in de ziektewet. Oja nog ff over die rhesusprik, die wil ik echt niet in me arm.. brr is zo'n dikke spuit ja.. bovenbeen of bil zijn beide wel okee als hij maar op kamertemperatuur is. Afgelopen week weer ff bloed geprikt hiervoor.. Verder iedereen die nu extra controles in het ziekenhuis heeft: sterkte! Lijkt mij erg vervelend qua reizen en agenda. Hier groeit mijn buik wel echt harder dan toen bij de 2de maar misschien kwam dat doordat hij tegem me rug aan lag en placenta aan de voorkant lag? Geen idee maar ik kon toen tot t laatst nog aardig goed bukken, scheren, op me buik liggen en nu niks meer van dat alles...
Oja moet je zeker vaker doen dan hoor.. merk ik ook direct als ik het opkrop of er ff geen ruimte voor is dan word ik er niet leuker op..
@Gruffalo123 ik realiseer me vaak niet dat jij echt aan de bank/bes gekluisterd bent. Dat lijkt me echt heel weg zwaar! En dan ook nog die bekkenpijn erbij. @Jabinca, wat fijn dat het weer wat beter in je koppie gaat. Slapen is echt wel belangrijk! Veel plezier vanavond! Heerlijk ook even een avondje en ochtendje zonder de kids. Soms kan ik daar ook zo van genieten. En daarna is het heerlijk als ze ee weer is. Fijn @mamaNath87 even al die frustraties en hormonen kwijt! Ik heb net gewoon 2 uur op de bank geslapen! Was zo ontzettend moe en heb echt niks bijzonders gedaan. Kost toch wel veel extra energie zwanger zijn. Als ik de berichtjes van sommigen van jullie soms lees dan mag ik echt zo blij zijn met hoe ik tot nu toe door mijn zwangerschap heenrol. Ik kan echt alles nog, als ik maar voldoende rust neem.
@Lisaaa het was zooo druk bij de rondleiding in t geboorte hotel. Dat ze de groep moesten splitsen.. de kraamverzorgsters waren helemaal verbaast. Maar ik ga me er maandag wel aanmelden! @Marlau lekker uitgrust dus. Pff hier moet er nog vanalles gebeuren in de babykamer en ik moet nog een dekentje en een leuk eerste pakje kopen.
Heel populair dus! Ook veel zwangeren die ongeveer even ver zijn? Wij moeten ook nog steeds veel doen hoor. Stellen het maar uit. Het eerste pakje heb ik waarschijnlijk al wel. Eentje in maat 50 en eentje in maat 56.
@mamaNath87 dat lucht op, even alles eruit. Benieuwd hoe het met @Leo78 gaat. Morgen 30 weken. Echt het gevoel dag de kleine gedraaid is en een eind gezakt. Voelt alsof ie in de weg zit als ik buk nu. Zo tussen mn bekken.
Ik ben ook benieuwd hoe het met Leo gaat! Ja dat heb ik dus ook! Ik maak elke week een foto voor de spiegel en mijn buik is kleiner dan de afgelopen 2 weken Dat had ik met de oudste pas rond 34 weken
@mamaNath87 bevalling was inderdaad wel even anders dan ik had gehoopt. Ik krijg nu dus extra groeiecho's en hoe het tegen het einde van de zwangerschap precies gemonitord wordt weet ik nog niet, maar dat wil ik binnenkort wel gaan bespreken in het ziekenhuis. @Marlau, ik hou er ook rekening mee de 40 weken weer vol te maken mits er niks geks gebeurd. @Gruffalo123 leuk bed ook! Onze dochter zal ook ergens de komende weken over gaan.
Ooh heerlijk een vent met nesteldrang! Geniet er van! Wij zijn bezig met een radiator ombouw te maken, dus vandaag naar de bouwmarkt, maar dan snappen we elkaar niet en dan wordt ik zoooo chagrijnig! Ik kan echt vrij weinig hebben en ben veel misselijk en kan niet lang staan vanwege mijn lies. Mijn geheugen is ook echt een zeef! Maar alles voor het goede doel! @Leo78 hoe ben jij vandaag doorgekomen? @Marlau wat heerlijk dat je hebt kunnen slapen! Hopelijk ook zo'n goede nacht! @mamaNath87 goed dat je alles eruit gooit. Opkroppen wordt je zo'n bommetje van dat elk moment af kan gaan
@Marlau volgens mij was het wel verschillend. Er waren een paar al 37+ Ik kijk wel al uit naar de bevalling! Ik ben ook zeer benieuwd hoe het met Leo gaat. Ik hoop dat alles rustig is.
In een ander topic schrijft Leo dat er vandaag niets is veranderd. Dus het lijkt rustig. Misschien dat ze dat zo ook nog hier komt vertellen.