14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beamer

Beamer Actief lid

30 mrt 2014
    152
    160
    43
    NULL
    NULL
    Welkom alle nieuwe meiden!

Hier ook 2 werkdagen achter de rug. Phoe moe :oops:.
    Wat zijn jullie tips voor de misselijkheid? Bij m'n dochter nooit last van gehad en vandaag was echt drama :cry: wel gewoon gewerkt, maar pas tegen 16 uur had ik eindelijk het gevoel niet constant misselijk te zijn.
    Vanmorgen geleeft op droge toast crackers en met de lunch ook bijna niks en toch kotsmisselijk.

2. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ja ik denk dat het de spieren in mijn rug zijn.
    Helaas is mijn rug altijd het zwakke plek, ook wanneer ik stress heb.
    Dus denk nu door de zwangerschap dat het de hormonen ook zijn en dat gelijk op mijn rug slaat.
    Vorige keer ook de eerste weken last gehad van mijn rug.
    Vergelijk het maar met spit hebben,
    Dan schiet het er ineens in en elke beweging krimp je zowat in elkaar.
    Kan dit ook niet echt vergelijken met spierpijn namelijk.

3. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw

Waar zijn onze mooie kleurtjes gebleven...?

Welkom alle nieuwe dames

mamaNath87 vindt dit leuk.
  4. Beamer

Beamer Actief lid

30 mrt 2014
    152
    160
    43
    NULL
    NULL
    Ai heftig! Dat klinkt echt pijnlijk. Maar goed je rust nemen waar nodig!

Snies vindt dit leuk.
  5. LibelleClaire

5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Oh gelukkig, ik ben niet de enige kotsmisselijke zwangere! Mijn hemel wat een drama he? Ik heb elke dag een nieuwe remedie, bij mij hielp vandaag het beste speltbrood met kaas. Eet ik echt nooit (ben niet zo'n brood eter) maar het ene na het andere sneetje ging er in net. Nu al een half uur niet misselijk meer!

mamaNath87, Wanda68 en Snies vinden dit leuk.
  6. liske

liske Actief lid

11 apr 2011
    297
    237
    43
    Vrouw
    Supervisor
    noord brabant
    Haha ja dat is 1 ding wat zeker is ben nu wel moe maar heel veel gedaan vandaag.
    Morgen weer werken dus optijd erin

7. Beamer

Beamer Actief lid

30 mrt 2014
    152
    160
    43
    NULL
    NULL
    Wat super fijn dat je iets gevonden hebt wat vandaag voor je werkt!
    Het is gewoon zo suf. Misselijk, dus geen honger, door de honger misselijk, aan eten denken misselijk, wel eten misselijk. Niet eten misselijk.:D

Moet dus iets vinden wat ik wel kan eten zonder misselijk te worden :roflmao:

LibelleClaire vindt dit leuk.
  8. LibelleClaire

5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Hahaha ja dat heb ik PRECIES ook zo! Ik was vandaag bij de huisarts en zij vertelde dat ze er de HELE zwangerschap last van heeft gehad. Ik word na 3 dagen al gek! :confused: Misschien moeten we een misselijkheid topic openen, dan kan iedereen tips delen... :thumup:
    Sterkte!

9. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    De tip die ik kan geven is juist wel iets eten! Voordat je opstaat al crackers of rijstwafels naast je bed leggen.
    Vorige keer lag bij mij de grens van overgeven bij 5,5 week.. Daar zit ik nu ook op. Merk wel dat ik het steeds iets meer voel, maar zit nog iets lager in mijn hormonen dan toen. Dus ben benieuwd of ik me binnenkort bij jullie aan ga sluiten. Hoop het natuurlijk niet!

Vaatdoek en LibelleClaire vinden dit leuk.
  10. LibelleClaire

5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Thanks voor de tip! Helaas helpt dat bij mij niet, meteen wat eten... Al een paar keer geprobeerd... Maar heb wel gehoord dat dat voor veel anderen wel werkt, dus ik blijf het gewoon doen, wie weet went mijn lijf er aan. Heb zelf ook nog niet overgegeven, maar ben inmiddels zo misselijk dat je bijna gaat hopen dat je er een keer wat uit kan gooien :confused:

11. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ooh bah niet zijn zulke pijn! Hoop dat je het een beetje trekt met je rugpijn..

Hier verder ook geen kwaaltjes alleen erg moe..vanavond maar optijd slapen

12. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Sorry geen tips voor misselijkheid,
    Misschien iets van vla of melk ofzo? Helpt wel tegen maagzuur schijnt..

13. Beamer

Beamer Actief lid

30 mrt 2014
    152
    160
    43
    NULL
    NULL
    Ah dank! Deze ga ik morgenvroeg meteen proberen!

14. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Mooie lijst wordt het al joh

Vaatdoek vindt dit leuk.
  15. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Bleeeeuh ik kan de hele dag wel slapen :eek: helaas is mijn draakje ziek en die wil overdag amper slapen. Dus om zelf ff een klein tukje te doen zat er helaas niet in. Ik kruip er ook vroeg in vandaag! En echt flinke bandenpijn, echt vroeger en meer aanwezig dan bij de vorige. Het klopt voor mij al heel duidelijk dat bij een 2e alles eerder komt :D oke weer genoeg geklaagd, nou ja bijna, wat gaat de tijd langzaam!!! Oké nou ben ik echt klaar hoor :roflmao: en hoe is het met jullie?

mamaNath87, Marlau, Vaatdoek en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Haha klagen mag hoor.

Hier gaat de klaagmodus ook even aan:
    Pffffffff ik voel me zo opgeblazen! Niet normaal. Heb een buik nog groter dan een collega die 19 weken zwanger is... :rolleyes:
    Mn darmen gaan behoorlijk te keer en ook veel lucht...
    gelukkig niet misselijk maar kan natuurlijk nog komen. Had ik bij echte zwangerschap wel heel erg, inderdaad moest ik ook eten voor ik ging spugen van de misselijkheid.

En de modus gaat weer (even) uit :roflmao:

Wanda68, Marlau en Beamer vinden dit leuk.
  17. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Wat naar dat jullie al zo misselijk zijn! Ik heb geen tips, gelukkig is het mij altijd nog bespaard gebleven. Maar wel heel veel sterkte! Ik vond het tijdens een griepje altijd al zo naar, laat staan je hele zwangerschap zeg! Wat een hel!

Oumi, jij had al een echo gehad! Fijn dat alles er goed uitzag voor het termijn!

Wat hebben veel van jullie ook een vroege echo zeg. Hier doen ze dat niet als je geen voorgeschiedenis hebben. Mijn eerste zwangerschap had ik mijn eerste echo pas met 10+2. Voelde als heel lang wachten. Ik mag ivm mijn voorgeschiedenis wel een vroege echo maar heb besloten om het niet te doen.

Vaatdoek en Wanda68 vinden dit leuk.
  18. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Dank je. Ik mocht al snel komen doordat ik geen menstruatie gehad heb.

Vervelend dat jullie zo misselijk zijn. Ik heb daar gelukkig niet zoveel last van.

Maar ben wel gesloopt aan het einde van de dag. Bah ik wil het liefst de hele dag slapen. En niks doen. Maar goed dat gaat niet met kinderen en zomervakantie..

Wanda68 en Vaatdoek vinden dit leuk.
  19. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Aaah beterschap voor je draakje! Lekker klagen hoor hier dames :) ook daar is deze groep voor toch?

Wanda68 vindt dit leuk.
  20. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Je bent zeker niet de enige kotsmisselijke zwangere ;). Hier al vanaf 3+5 aan het overgeven. Inmiddels met medicijnen is het te doen, maar hele dag misselijk en nog wel regelmatig overgeven.

Deel Deze Pagina