14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    En wat zei de huisarts? Ben wel benieuwd, want zo lang hoofdpijn is toch niet uit te houden! Sterkte meid!

@washburn jeetje wat heftig zo'n bevallingservaring! Ik zou ook even goed je wensen en de mogelijkheden bespreken hoor. En die groeiecho lijkt me ook geen overbodige luxe. Inleiding lijkt me ook nog een goede optie om te bespreken.

2. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
  3. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Ik heb echt een baaldag. Mega slecht geslapen, voel me slap en mijn buik lijkt wel van cement. Dochter is ook niet zo fit, vanmorgen drie keer haar broek natgeplast terwijl ze al een aantal weken zindelijk was.
    Ben er echt even klaar mee. Pff. Hopelijk morgen beter.

4. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    Hai allemaal,

Ik was toch iets zieker dan ik dacht. Ik ging even langs de dienstdoende arts om wat tabletjes te halen maar werd meteen opgenomen, volledig uitgedroogd en een besmettelijk virus dus moest ook nog in de isolatie... :( Jeetje wat een ellende om in het ziekenhuis te liggen. Dit was mn eerste keer.

Iig, virus is onder controle, ik heb weer voldoende vocht en mag thuis verder aansterken zolang ik alles binnen weet te houden. Bloeddruk is nog wel erg laag. 50/80. Baby is gelukkig helemaal in orde. Maandag terug.

5. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Lisaaa he wat naar. Gelukkig nu weer lekker thuis. Snel beter worden!

Lisaaa vindt dit leuk.
  6. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Lisaaa vindt dit leuk.
  7. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland

Getsie meid.. dat is heftig. Gelukkig nu weer thuis.
    Maar bloeddruk zo laag? Nog nooit gehoord dat dat kan.. ik had laatste keer 115/55

8. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gauw naar bedje meid.. ff opladen!

Hier ligt manlief al, heb hem gezegd dat ik echt wat meer van hem verwacht, gevoel dat ik nu niet alles los kan laten terwijl me lichaam daar wel om vraagt. Maar hij is ook echt ff heel moe dus moet het gewoon met meer slaap compenseren.
    Hij doet t gelukkig allemaal wel uit liefde.. maar ik ga ook zo op bedje.. die harde pijnlijke buiken zijn helaas eind van de middag weer begonnen. Heb er meerdere per uur, herken t niet van de vorige zwangerschappen.

9. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Jeetje @Lisaaa dat is schrikken! En indrdinde wel een hele lage bloeddruk! Doe je heel rustig aan nu? Fijn dat de baby nergens last van heeft! Go baby!!

@Marlau heh wat vervelend zo'n dag! De enige oplossing is even lief zijn voor jezelf en chocolade doet wonderen :D een goede nachtrust gewenst voor aankomende nacht en morgen weer vol goede moed op!

@Jabinca wat rot dat die harde buiken terug zijn. En heel goed dat je voor jezelf aan het zorgen bent door je grenzen aan te geven. Ook voor jou hoop ik op een goede nacht.

Ik heb juist gelukkig een hekel goede dag! Met dochterlief de hele dag op pad geweest naar een vriendinnetje en mijn zus. Daarna had ik zelfs nog energie om een rondje met de honden mee te lopen! Heerlijk! Sinds de groeiecho heb ik echt zoveel meer energie! Last van mijn schouders lijkt wel. Ik heb ook veel minder last van boze hormonen! De tranen barsten uiteraard wel nog om de haverklap uit om de stomste dingen :roflmao:

Lisaaa, Gruffalo123, Marlau en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Julias top dat je je zoveel beter voelt!

Hier gaat t ook nog goed, maar volgens mij is de kleine nog verder ingedaald vandaag. Paar keer steken down under, au

Marlau vindt dit leuk.
  11. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    Sooooo @Lisaaa
    Bah, nee.. het ziekenhuis kun je beter wegblijven indd. Fijn dat je weer thuis bent! Laat je goed verwennen!

Ja, heb bij deze zwangerschap ook beduidend meer harde buiken. Zelfs even voorweeen gehad met 26 weken. Twee maal daags een half uurtje op bed rusten (echt in het donker met een warm kruikje tegen de buik) werkt voor mij nu preventief tegen harde buiken. Ik merk dat de harde buiken soms niet eens met fysieke inspanning samen hangt. Ook mentale spanning triggert ee boel al...

Ja de bevalling van onze eerste was geen pretje. En we zijn ook nog zo gek het trucje nog eens te doen...
    Maar ik heb goede hoop... opnieuw. Deze bevalling is de vorige niet. Dus alle opties zijn nog open...

Fijne avond nog allemaal!

Lisaaa, Wanda68 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  12. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik moest laatst in de auto huilen omdat dat liedje van Niels Geusebroek, take your time met die babyhartslag op was. Radio lekker hard en daar ging ik ;)

@Lisaaa Veel beterschap! Goed dat je op tijd naar de dokter bent gegaan.

Julias en Lisaaa vinden dit leuk.
  13. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Vandaag de controle bij de verloskundige gehad, alles was gelukkig weer goed! :)
    Over twee weken weer op controle en het beval plan bespreken.

Vandaag stiekem langs de woning gereden:D hoop zo enorm dat we dit keer geluk hebben, ondanks vlak voor de bevalling dan is.. Maar het is gewoon zoveel idealer dan hier blijven zitten. Nog een paar uren en dan weet ik het zeker. :)

washburn, Julias, Lisaaa en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Getsie @Lisaaa hopelijk knap je snel op!

@Jabinca denk om jezelf hoor! Neem je rust op tijd! Vertrouw op je lijf!

Lisaaa vindt dit leuk.
  15. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    Oei @Lisaaa dat is even schrikken, beterschap nog!

Spannend @Snies, ik duim voor jullie!

Hier was alles goed bij de huisarts, nu ook bloeddruk weer netjes laag, 120/60.
    Ze denkt dat de hoofdpijn een verwaarloosde voorhoofdholte ontsteking is, dus vrij onschuldig alleen heel vervelend.

En na vandaag officieel uit de ziektewet en op naar het zwangerschapsverlof! Klinkt heel vreemd na al 10w thuis te zijn :rolleyes:

Julias, Wanda68, Lisaaa en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Wat een geklets weer!

@Lisaa Wat heftig maar gelukkig aan de betere hand nu!

@Snies hoop met je mee!

Het is eigenlikk vrij normaal dat je bij elke volgende zwangerschap eerder en meer harde buiken hebt. Ik zie hier heel duidelijk een stijgende lijn. En na 4 zwangerschappen kan ik dat wel zeggen hihi.

Hier veel harde buiken maar met nr 3 had ik dat ook al veel en trek me er verder niet zoveel van aan. Ja ongemakkelijk en soms ook wel met menstruatie achtige krampen. Maar onschuldig. Mn lichaam zegt dan even rustiger aan doen.

@Ikke22812 fijn dat je bloeddruk laat is en het verder onschuldig lijkt. Kon de ha nog iets voor je betekenen of is het gewoon uitzoeken?

Lisaaa en Snies vinden dit leuk.
  17. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Ikke22812 fijn dat er een verklaring voor de hoofdpijn is, minder fijn dat je weinig kan doen aan een voorhoofdsholte ontsteking.

Hier weer meer misselijk, vandaag de dosering omeprazol maar eens gaan ophogen, drie keer spugen op een dag en de hele dag misselijk en maagpijn wordt me toch wat teveel van het goede.

18. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    Sorry, ik bedoelde ook 80/50. Ben nog niet helemaal helder.

19. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ooo gisteravond had ik even een mental meltdown zeg. Zoontje zijn haar geprobeerd bij te knippen met mijn kappersschaar. Dit mislukte natuurlijk. Maarja en toen? Tondeuse vond ik ook niet wat. Maargoed meneer was moe en dus haren afspoelen en meneer in bad en naar bed. En dan gaat manlief goedbedoeld ideeen aandragen over het corrigeren van het kapsel. Dat kan ik dan net niet hebben he. Dus dat werd kastdeurtjes smijten, woest was ik. Arme man. Vanochtend vroeg gelijk maar ff tondeuse over mn zoontje heen en nu ziet het er tenminste fatsoenlijk uit. Alleen veel te kort. O o wat baalde ik zeg! Respect voor de mannen hoor dat ze dit zo lang moeten trekken.

washburn vindt dit leuk.
  20. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Ik twijfel of ik zo de VK weer eens moet bellen. Kleine meid houdt zich wel erg rustig daarbinnen vandaag. Af en toe een schopje, maar niet het gebruikelijke feest. Ze is dus nog wel actief, maar minder dan normaal.

@Babbelboxje ja ik vind het soms ook wel eens zielig voor mijn man als ik een baal/jank dag heb en hij niets goed kan doen. Ik weet me gelukkig wel zo in te houden dat ik niet naar reageer naar hem toe, maar het voelt altijd knap lullig als ze zo hun best doen en niets is goed.

Deel Deze Pagina