Oeff jeetje wat vroeg! Nog kunnen rusten? Drink je in de avond nog veel dan? Ik hoef maar echt een enkele keer ‘s nachts mijn bed uit om te plassen..
@caroline1 vond het stiekem wel jammer dat het vals alarm was, ben er aardig klaar mee . Maar voor de kleine is het nog een stuk beter om te blijven zitten. Voor haar is 38 weken (of zelfs langer) beter dan 36.
@Julias fijn dat je er niet te lang aan hoefde te blijven. En wat sneu voor je dochter.. volgens mij hebben we allemaal wel een beetje kleintjes in dezelfde leeftijdscategorie. @Gruffalo123 spannend hoor.. rustig afwachten wanneer de tijd aanbreekt. Hier begint het ook echt te rommelen merk ik. Menstruatiekrampen. En een baby die echt aan het schuiven is met knietjes en voetjes. Je ziet t dan uitsteken. Ook last van dunne ontlasting ook iets wat ik altijd aan t einde heb. Ach ja al weer bijna 37 weken dus t mag bijna! @Snies super fijn! Veel succes met de hele verhuizing.
Haha ja, heb bijna nergens last van qua harde buiken! Ook geen gerommel of iets dat er op lijkt. Ik ga gewoon heerlijk mijn gangetje dochter lief ligt op bed, ze had nergens last van, maar ziet er wel best pijnlijk uit. Dadelijk eens kijken hoe het gaat. @Oumi denk je dat je kleine al bijna komt dan als het zo rommelt? @Gruffalo123 haha ik snap je hoor, zou toch ook fijn zijn als het dan doorzet ipv steeds het idee hebben dat... En vervolgens niks! Maar wat je zegt, beter nog even volhouden! Haha ik ben ook wel benieuwd hoe hotel Wanda er voor staat
@Oumi86 ja dat gerommel is hier ook de hele tijd. Inderdaad ook dunne ontlasting tig keer per dag. Hele dunne en heel veel afscheiding. Vaak ook zeurende rug en buikpijn die komt en gaat al dan niet met voorweeën. Van mij hoeft dat allemaal niet al zo lang van tevoren .
Gek genoeg overdag niet echt moe geweest. Zoontje wel geslapen van 10 tot 1. Duidelijk een te korte nacht voor hem Drink savonds niet veel. Moet als ik niet zwanger ben ook al vaak plassen dus vreemd is het niet voor me. @Julias fijn dat alles goed is, wel vreemd zo'n ctg zeg.
@Gruffalo123 haha echt he bah vind het maar een gedoe.. liever in een keer doorzetten.. tenzij dit voor ontsluiting zorgt... hahha! @Julias nou vind het wel maf dat het zo vroeg al begint. Dat herken ik bij de andere niet. Dus in dat opzicht denk ik dat het wel eens eerder kan gebeuren. Moet t wiegje eerst nog even klaarmaken box laat ik pas neerzetten als ik in het kraamhotel lig hihi. @Babbelboxje gelukkig dat je niet zo moe was! Ben ook heel benieuwd wanneer we het geboorte lijstje gaan aanvullen!
Hier is mijn ontlasting ook echt van de regel, al een hele tijd wat ik met de jongens pas echt op het eind had. Heel vervelend.. En die afscheiding, praat me er niet van. Ma goed ben wel jaloers op de dames die al rond de 36 weken zitten.. @Julias echt wat een rare controle dan.. gelukkig verder alles wel weer goed. Toch bijzonder dat je nog steeds telkens 2x heen moet
@Jabinca ja die afscheiding is ook naar! En ja snap het wel vind het heerlijk om nu lekker zo ver al te zijn! Nog een weekje dan mag het bad mee naar huis en mag hij echt komen Ik merk ook echt dat hij weinig ruimte heeft!
O ja die afscheiding. Van begin zwangerschap tot eind. Jakkie. Straks verkeerde beweging gemaakt.. of dit is het laatste stukje indalen ofzo. Maar menstruatiekrampen onderin en als ik loop felle steken down under. Niet fijn.
Hmm als ik jullie zo hoor dan ga ik zeker over tijd haha helemaal nergens last van! @Snies wat leuk voor jullie dat de woning in principe van jullie kan worden! Succes met verhuizen! Hopelijk veel hulptroepen. Ik wil ook graag in bad bevallen maar ben wel afhankelijk van het ziekenhuis of het op dat moment kan. En als ik over tijd ga dus een keizersnede daar heb ik dan ook wel vrede mee.
@Snies gefeliciteerd met jullie woning en succes met de verhuizing! Wat rommelt het al bij veel zeg! Hier echt nog niets aan gerommel. Ik heb nu ook verlof, heel fijn! Heb nog steeds veel last van mijn ribben. Door het hoesten zijn ze gekneusd en dat is geen fijne combi met een trappelende baby. Kan amper liggen in bed, dus slaap half rechtop momenteel. Ik hoop dat het nog verbetert de komende tijd, maar werd al gewaarschuwd dat het wel eens de rest van de zwangerschap kan blijven dan hoop ik toch niet overtijd te gaan....
@nachtdiertje oeh lijkt me niet fijn gekneusde ribben en een trappelende baby. Beterschap! Na een weekend met een baby die bijna niet bewoog lijkt ze vandaag haar draai maar niet te kunnen vinden, ligt geen seconde stil. Buik reageert er ook erg op dus ben de laatste paar uur harde buiken aan het weg zuchten. Hopelijk wordt het straks als ik ga slapen rustiger, heb geen zin in weer een nacht gerommel.