Herkenbaar dat doorgaan terwijl je eigenlijk even zou moeten stoppen. Hier al vanaf 14.45 Om de zoveel tijd voorweeen.. pff hoop echt niet dat dit zo weken blijft doorgaan!
Ja zou wel onder de douche willen stappen maar dat laten mn kinderen nu echt niet toe.. moet nog een paar uur uitzitten. Was net wel een half uur rustig maar begint nu weer
Arme jij! Ik vond ze zo demotiverend, want je hebt dan toch stilletjes de hooo dat t doorzet. Bij de eerste niet gehad, bij de 2de met 37 weken, hoop ze nu eigelijk toch niet te hebben maar denk dat dat valse hoop is
Ja vind het vooral erg vermoeiend en denk eigenlijk niet dat t doorzet dus daar focus ik me bewust niet op. Maar t is lastig om er zo ook voor me Kinderen te zijn. Merk echt dat ik hierdoor weinig geduld heb. Al heb ik normaal echt een lange adem als mn kinderen treuzelen enzo. Maar nu wil ik dat alles snel verloopt dus wordt ik snel boos. Wat ze niet van me gewend zijn... En ze houden heeel erg van knuffelen. En dat is nu lastiger
Die stomme voorweeën zijn ontzettend demotiverend. Gisteravond begon zelfs manlief er al over dat we misschien de vk moesten bellen want het was nu al een paar uur regelmatig en ik moest die krengen wegzuchten. Maar het stopte toen net weer. Vandaag gelukkig een stuk rustiger. Hoop ook niet dat ze vannacht of morgen ineens toch besluit te komen. Morgen hebben we open dag van de basisscholen hier in de buurt waar ik wel graag naartoe wil
Wat heftig al die voorweeën en alle andere voortekenen terwijl het nog niks doet. Wat verschillend al onze zwangerschappen dan ook allemaal lopen heh! @Gruffalo123 ik hoop dat de kleine dame zich een beetje gedraagt en nog even rust houdt zodat je je plannen uit kan voeren! @Oumi hopelijk kun jij je douche lekker pakken nu de kinderen op bed liggen en rustig bijkomen. Zou fijn zijn als je ook een beetje fatsoenlijk kunt slapen vannacht! Ik ben vandaag met mijn dochter naar mijn werk geweest. Heel gezellig en de kinderen waren dol op mijn dochtertje ze wond ze allemaal om haar vinger! Nu is de baby super druk en ik ben bek af! Maar dat was het waard! Morgen dagje bijkomen en bankhangen en dan donderdag de grote dag weer. @Snies veel plezier met de bezichtiging! Hoop echt dat jullie de verhuizing door kunnen zetten!
Jeetje... loop alweer 6 pagina's achter... Nou, allemaal vlucgtig doorgelezen weer... haha Samengevat, harde buiken, zieke kindjes, echtelijke onvrede, rare afscheiding en dunne ontlasting, verhuizing sommige danes staan al op 'springen'. Op de verhuizing en het op 'springen' staan na kan ik het lijstje wel afvinken... Pfff, tjonge jonge. We hebben de carnaval hier redelijk doorstaan. Is mn kleine meid ziek. We moeten altijd alert zijn met koorts omdat ze een nierbekken ontsteking kan hebben door haar hydronefrose. Gelukkig bleek bij controle dit niet aan de hand. Oftewel: een 'old school' griepje heeft haar geveld. Morgen afspraak bij de gynaecoloog. Armpje drukken over mn beval plan.. Kleine kijkt het daarbinnen nog wel naar zn zin te hebben. Al herken ik wat iemand hier ook postte.. de bewegingen worden nu anders. Minder heftig en ook langere pauzes tussen de bewegingen. Trusten allemaal!
@washburn beterschap met je dochtertje! Vanochtend werd ik vrolijk wakker, zoontje geslapem tot 7.20aaa dat is echt zeldzaam. Wel 2x wakker geweest maar dat vergeef ik hem. Gelijk maar lekker in bad gedaan, meestal voordat hij naar bed gaat, maar volgens mij gaat hij vandaag zijn middagdutje overslaan en dan duurt het erg lang tot bedtijd vanavond.
We kletsen heel wat af hè succes bij de gyn! Ooh gelukkig dus maar een griep virusje voor je dochter.. hier ook ene dag actief kindje en andere dag rustiger
Oo even heel iets anders hoor! Zoonlief verbaasde me net weer met hoe snel kids leren. Moet nog 2 jaar worden. Roept net: tekenen! Ik: nee. Hij: ooo jammer! Komt vervolgens naar me toe, hoofd opzij: mag ik tekenen? Op televisie allemaal bloemen: ooohh moooi allemaal bloemen! Weet niet hoe ver een gemiddeld kind is van zijn leeftijd, maar ben super trots op hem
Heeft er van jullie iemand iets in het bevalplan staan over de oxytocine die bijna standaard na de bevalling word toegediend (via infuus of injectie) Voor zover ik me kan herinneren heb ik die tijdens mijn keizersnede via infuus gehad en daar ook geen keuze in gehad. Nou maak je tijdens zo'n operatie ook geen natuurlijk oxytocine aan ofzo dus begrijpelijk maar nu ik vaginaal ga proberen te bevallen wil ik die oxytocine niet extra toegediend krijgen. Iemand die zich daar in verdiept heeft?