Ja hier dus ook Maar ben ff benieuwd, waar zit dat punt en hoe masseer je dat? Heb er echt geen ervaring mee, maar vind t wel interessant
Volgens Dr. Google zit dat Voetreflex punt vlakbij je mediale malleolus, dat is het uitstekende enkelbotje aan de binnenkant van je enkel en daar dan 2 cm onder en 2 cm naar achteren. Ik masseer er rondjes overheen. Ik heb geen ervaring met Voetreflexlogie dus ik heb geen idee of ik het dan goed doe en het inderdaad daar zit, maar ja het kan in ieder geval geen kwaad
Lol Nou ik ga dr Google nog eens vragen over 1,5 week Ik heb al frambozenbladthee staan, daar wilde ik met 36 weken al mee beginnen. Maar ik wacht toch maar tot 37 weken
Wat fijn dat je een datum hebt! En wat voor één! Mijn datum ik snap helemaal dat je de vorige ks aan het herbeleven bent. Geen bevalling is het zelfde, dus dat zal zeker ook voor een ks gelden. In ieder geval zullen ze je niet zo lang meer laten zitten! Ik vind het heel dapper dat je dit alleen doet! Ik hoop voor je dat je bevalling snel genoeg op gang komt en jij en de kleine het daarna goed doen. Helemaal nu met al die voorweeën en dan ook nog blaasontsteking! Zouden daar de voorweeën ook door getriggerd kunnen worden? Sterkte en beterschap! @Gruffalo123 veel plezier met manlief die 37 weken heb je nu zeker binnen! @caroline1 inderdaad joh, wat gek hoe sommige dingen lopen! Ben nu wel blij dat we geen maatje 44 al hebben gekocht! Bah ik ben de hele dag misselijk gebleven en net om half 9 maar naar bed gegaan. Ik lag nog niet eens fatsoenlijk of ik moest al overgeven! Bah bah bah wat is dat toch vies! Ik voelde me even opgelucht maar nu begint de kleine weer te bewegen en begin ik me weer slecht te voelen... Hopelijk kan ik zo wel slapen en voel ik me morgen beter.
@Julias ach! Oke... haha. Mijn man vo d het een mooie datum... begin van de lente. Dus vandaar.. Nee, inderdaad. Ik troost me ook echt met die gedachte. Tegelijkertijd voel ik me wat schuldig naar de kleine.. de grote zus heeft wel zelf de tijd gekregen.. deze krijgt nu een 'exit' beleid aan zn broek... arme muppie... Ach verdorie... misselijk? Bah.. dat is niet fijn zeg. Enig idee waardoor (puur hormonen of drukt de kleine incl. Baarmoeder tegen je maag?)..? @Gruffalo123 ... amusez vous!
Hihi moet wel ff lachen om dat punt voor voetreflex massage, malleolus. Klinkt alsof je gefopt wordt Goodmorning!
Het was heel gezellig, maar helaas geen baby vannacht . Gelukkig wel een keer goed geslapen, dus ik voel me meteen een stuk beter .
Nou ons meneertje werd vannacht om 3 uur wakker en toen ik rond 4.30 zelf weer in slaap viel, sliep hij nog niet. Hij was eens een keer niet ziek, maar vond dat de dag moest beginnen. Paazak uit! (slaapzak) Meejuh! (Beneden) Eten! Na 1,5 uur tevergeefs proberen in ons bed hebben we hem, enigszins huilend toch maar in eigen bedje gelegd. Ik zei ook, niets werkt, laat hem maar even huilen. Toen ben ik in slaap gevallen maar m'n man is er nog 2 keer geweest..
Mama's uitgerekend in maart 2018 9 maart Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje: een meisje! 13 maart Oumi86, 31 jaar, 4e kindje: een jongen! 16 maart Caroline1, 29 jaar, 2e kindje: verrassing! Mama & papa weten het inmiddels wel! 18 maart Wanda68, 35 jaar, 2e kindje: een jongen! Babbelboxje, 31 jaar, 2e kindje: een jongen! 21 maart Julias, 30 jaar, 2e kindje: een meisje! MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! 22 maart Lisaaa, 28 jaar, 1e kindje: een jongen! 23 maart Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: een jongen! 25 maart Washburn, 32 jaar, 2e kindje: 26 maart Marlau, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! Ikke22812, 27 jaar, 2e kindje: een meisje! 27 maart Snies, 22 jaar, 1e kindje: een jongen! 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: verrassing! Totaal: 13 Jongens: 7 | Meisjes: 4 | Verrassingen: 2 Geboren! Olivia, op 26 januari 2018. 2e kindje van Leo78, 39 jaar Afsprakenlijst: Februari 19 feb - Marlau = controle vk 19 feb - Wanda68 = liggingsecho 20 feb - Caroline1 = groeiecho/doppler 20 feb - Oumi86 = controle vk 20 feb - Babbelboxje = controle vk 21 feb - mamaNath87 = groeiecho 21 feb - Wanda68 = controle vk 22 feb - Gruffalo123 = controle vk 23 feb - Washburn = pre operatieve screening 27 feb - Caroline1 = groeiecho/doppler/beslissen keizersnede of afwachten 28 feb - Lisaaa = gyn en groeiecho Maart 1 maa - Marlau = liggingsecho 1 maa - Washburn = groeiecho 5 maa - Ikke22812 = groei / liggingsecho 5 maa - Lisaaa = pre operatieve screening 15 maa - Lisaaa = keizersnede Max! 21 maa - Washburn = gentle sectio Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
Elke ochtend open ik zp met de vraag of @Gruffalo123 og @Oumi86 al bevallen zijn. Ben zo nieuwsgierig naar wie de volgende is. De eerste kindjes (na leo’s mooie dochter) gaan echt binnenkort komen! Zo leuk! Wat naar @julius, wel kunnen slapen? Vandaag mijn laatste werkdag!
Oeps, toen moest ik ineens 13 pagina's terug zoeken tot de laatste lijst! Lekker druk hier nu veel al met verlof zijn. @Marlau Jeej! Geniet ervan
Dat plekje wat je beschrijft zijn je bekken daar ben ik aan behandeld voor mn bekkenpijn. Je baarmoeder zit net onder je kleine teen. Ik heb over 2,5 week weer een afspraak staan voor de voetreflex.. Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad en goed geslapen hebt!
Knap dat je dan kan slapen, ik slaap de laatste week heel erg licht. Word van elk geluidje wakker en nou is onze jongste ook beetje rommelig met slapem, moeten er standaard 1x heen om de fop erin te drukken, zoekt hem zelf helaas niet op. Gisteravond om 21:00 op bed gegaan en tot aan 1uur was hij 4x!!! wakker geworden oftewel elke keer als ik net weer in slaap viel, werd er misselijk van. Nu wel weer oke gelukkig
Oei zwaar zeg! Ik slaap ook heel licht. Onze oudste wordt wel wakker, maar dan kruipt hij tussen ons in. Dat scheelt voor mij enorm dat ik mijn bed niet uit hoef
Ik vind het ook een pracht van een datum, dus ik hoop ook dat dat onze datum wordt!!! Wat het was weet ik niet, maar ik voel me nog niet top. Nee, nauwelijks kon niet op mijn zij, dan werd ik misselijk, had constant dorst, maar was niet te lessen en bang weer te moeten overgegeven. Moest ook steeds weer even omhoog zitten omdat ik te misselijk werd. Gelukkig is verder wel alles binnen gebleven. Vandaag dagje alleen met dochter lief, dus dat wordt toch veel bankhangen samen. Geniet van je laatste werkdag en aftellen naar je verlof! @Gruffalo123 toch fijn dat het gezellig was Hihihi dat klinkt ook wel heel grappig @caroline1 bedankt voor de lijstupdate weer! Is het ook een idee om de geplande ks data erbij te zetten ergens? @Jabinca ook al zo'n zware nacht gehad... Waardeloos!
Hier was gister mn onderdruk 60 en dus erg laag voor mij. Vandaag weer 82. Ik was vanmorgen even langs de vk gegaan om mn bevalbad alvast op te halen! Die is dus thuis. Vannacht ondertempratuur gehad maar nu gaat t opzich wel oke. Er is geen groei te zien uit de kweek. Alleen de uitslag van het zh moet nog binnen komen. Ik begin vandaag met d mannose. Blijkt heel goed te werken en lekker natuurlijk! Mm hb is wel heel snel goed gestegen. 2 wkn terug nog op 6.3 en nu 7.1. Dus dat is een mooie vooruitgang.. Ik wil nog niet bevallen hoor. Eerst even 37 weken zijn!
Hier ook slecht slapen in de nacht! Heeel licht idd! Vanochtend was mijn zoontje echt vroeg voor zijn doen en was zelf nog godse chagrijnig .. vanmiddag nog wel uurtje geslapen maar blijf de hele dag gewoon moe!! Kan niet meer terug lezen!! Maar welke datum? Iemand al een datum erbij?!? Scheelt nog maar paar daagje voor jou @Oumi86 Wel spannend wie van ons de volgende wordt met een baby! 2 van ons al flink aan het rommelen.. Gister had ik controle gehad en alles was weer goed ligt al vast in de bekken vandaar de pijn
Bah is niet leuk dat zoeken naar wat fijne houdingen zijn etc. Ik merk dat de combi licht slapen, gevoelige stuit, hyper kleuter van 5 jaar en het opeens alleen thuis zitten nu ook effe binnen komt als n bom.. Poe. Mn werk is zo'n fijne afleiding ook voor me.. voelt ook als mogen werken normaal... Maar goed... bevalplan al eens ingevuld. Jeetje.. ik weet beter wat ik niet wil dan wat ik wel wil.. haha. Dus dat maar ingevuld.. Begin me wel wat zorgen te maken om de baby. Ik voel hem nog regelmatig bewegen maar echt meer draaien en kleine plopjes. Niet de extreme uithalen van een paar dagen geleden nog... Ook had hij eerst zeker drie keer per dag de hik.. nu vandaag geen 1 keer... Wat denken jullie, voor de zekerheid eens het ziekenhuis bellen om te overleggen?