Bij twijfel sowieso bellen! Wij kunnen niet voor jou bepalen of je je zorgen moet maken of niet. Sowieso kun je beter voor niets bellen, dan niet bellen
Is bij mij precies zo. Meer de plopjes van het begin qua gevoel. In m'n normale bezigheden merk ik ze soms nauwelijks op. Ik twijfel dan ook steeds of ik moet bellen, maar het heeft bij mij echt met het indalen te maken weet ik. Dus dat stelt mij dan wel gerust.
@washburn bij mij zijn het ook meer plopjes geworden. Maar bij twijfel wel bellen hoor! Beter een keer te vaak dan te weinig.
Dacht dat de kleine al weer verder was ingedaald sinds de vorige controle, maar als ik jullie zo hoor zal het nog wel niet. Bewegingen zijn nog zo sterk en veel.
@washburn hier de afgelopen twee weken ook een paar keer een dag of twee amper beweging en ook niet de hik voelen. Nog wel net aan de minimale bewegingen van tien in twee uur als je rustig op je linkerzijde ligt en baby een beetje wakker port. Dan een paar dagen later ineens weer heel druk en weer blauw geschopt worden. Hoort misschien ook een beetje bij de termijn? Sowieso worden ze nu op het eind rustiger en voel je ze minder. Baby eruit por offensief door manlief nog niet geholpen, zit nog lekker warm in de buik. Maar we houden vol . Eens zal ze eruit komen en hopelijk gaat dat hierdoor wat eerder zeg ik heel hoopvol . Stomme is dat ik de laatste twee dagen ineens minder voorweeën heb en met name s'nachts minder last. Alsof het nu rustiger is geworden in de buik.
Bij mij voelt het ook sterk hoor en ik voel ook nog regelmatig de hik en ik weet toch echt zeker dat hij ingedaald is. Het verschilt bij mij hoeveel rust ik zelf houd, hoeveel dat ik voel.
Haha dit is voor jou gewoon ontspanning haha dus dat pakt je lichaam goed op.. hier eindelijk weer goed geslapen maar nu was de oudste wel vroeg wakker.. ach we komen de dag wel weer door hihi.
Haha ja mijn lijf was er kennelijk gewoon heel hard aan toe . Ik heb normaal een heel hoog libido dus de afgelopen 10 weken waren wat dat betreft een goede frustratie oefening. Lijf dacht nu gewoon ha eindelijk weer even de stress loslaten . Het is in ieder geval geen vervelende manier om te proberen bevalling in gang te zetten .
Pfff sinds gisteren ben ik er een beetje klaar mee. Ik heb het gevoel alsof er een ballon in mijn buik wordt opgeblazen en mijn buik gewoon niet verder mee rekken kan Het gevoel wat ik steeds bij groeispurten heb en dan nog daarbij het gevoel dat er steeds aan de bovenkant van mijn baarmoedermond gekrabt/geduwd wordt. Net alsof hij er elk moment uitvallen kan ofzo En dan ook nog die steken in mijn bekken pfff. Ik voel me echt supermoe ook nog Terwijl ik juist wil lopen/bewegen, houd ik het gewoon niet langer vol dan 5-10 minuten Sorry klaagmodus hier
@caroline1 wat goed van hem!! @Wanda68 balen is dat he, zei vandaag ook tegen mijn man: het is zulk lekker weer, maar lekker wandelen zit er gewoon niet meer in. Gelukkig kwam oma met 2 neefjes en een nichtje even bij het speeltuintje, en nam mijn zoontje na een poosje spelen een uurtje mee naar haar huis. Kon ik even rustig de woonkamer poetsen. En nu met harde buik en moe lijf op de bank. Even lekker in de zon buiten daar knap je ook al van op!
Ja man die harde buiken. Ik krijg ze door niks te doen, van die kleine zelf. Hij is groot en sterk en zet zich dan af in mijn bekken en met de benen en kont boven mijn navel. Alsof hij ruimte wil creëeren ofzo. En daar krijg ik echt erge harde buiken van Ik zeg dan ook tegen mijn vent, kijk nou, hij wil uitbreken Ik lig nu even weer in bad. Maar meneer doet het nog steeds (en dus harde buiken als gevolg). Kleine draak pffff
Wat balen dat jullie inderdaad met dit weer niet even konden wandelen buiten, het was echt heerlijk! Ik kan niet meer zo lang en ver als voorheen maar een half uur toch nog wel. Kreeg vandaag wel behoorlijk harde buiken van het stofzuigen en dweilen.. Verder maar lekker zittend met mn zoontje gespeeld, gepuzzeld en aan het kleien geweest. Manlief gisteren naar de kaakchirurg geweest, en dat is dan dus ook een echte vent! Hij kan nog niet eens zelf een broodje smeren nu Fijne avond voor jullie allemaal!
@Wanda68 bij mij steken de voeten ineens ook heel erg uit soms. Het zijn geen korte schopjes maar echt uitrekken lijkt het. Ze worden misschien nog wat sterker in deze fase?
Heh wat een gezelligheid vandaag weer na de rust van gisteren! De kleine dame hier was gisteren ook angstvallig rustig, maar ik vermoed dat ze toch wat moest bijkomen van het overgegeven of zo. Later op de dag kwam er weer meer leven in. En de hik Het scheelde niet veel of ik had toch gebeld. Vandaag gelukkig ook weer de gewone gang van zaken. En Eindelijk de laatste laag verf op de trap aan het smeren! Morgen de laatste treden nog en dan kunnen de antislip strips er op. Morgen heerlijk het bos in met vrienden en de honden waar ik onwijs naar uit kijk. Hopelijk kom ik een beetje mee, anders ga ik vast bij de kiosk zitten. Harde buiken vallen hier nog steeds reuze mee! Dus eigenlijk heb ik weer weinig te klagen!
@Julias fijn dat de kleine meid weer meer.beweegt. Veel plezier morgen in het bos! Ik word een beetje gek van mezelf. Ben zo rusteloos. Hopelijk straks wel kunnen slapen.
Meneertje maakte het vandaag weer helemaal goed qua bewegingen... pfff.. schopt me ineens weer bont en blauw... Pfff... onze grote meid zit echt in een crisis.. oooh, wat kan ze toch ineens boos doen! Echt alsof ze je het bloed onder de nagels wil uithalen... Het is ook veel voor haar, een baby wat eraan komt, de verbouwing, papa die vorig jaar ineens een burn out had, mama die soms moe op de bank ligt, en dan heb ik het nog niet over haar niertje waar ze aan geopereerd moet worden... of school wat gewoon super druk is met 38 kids in een klas... Arme meid... het voelt alsof we haar zo te kort doen soms. Zucht.. sorry, moest er even uit... Ik knuffel haar al meer. Of probeer haar ook gewoon lekker boos te laten zijn.. vaak draait ze dan ook zelf ook bij.. Soms begrens ik haar ook.. Ayla, nu is het genoeg geweest.. ga es even afkoeleb op de gang. Pff..lastig... wanneer doe je het goed?!