14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik hoop met je mee meid! Je zit al bijna aan de 38 weken joh! Dat had je een tijd terug ook niet verwacht! Hopelijk tref je de goede persoon en komt er een mooi plan uit! Hoe laat moet jij morgen?

2. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    @Julias omdat bij de vorige ingeleide bevalling ik echt wee opwekkens nodig had dus ga er nu ook vanuit..

@Gruffalo123 ja ik snap dat je het zat bent. Je kunt misschien ook even bellen om te vragen wie je hebt.
    Ik geef zelf altijd aan bij wie ik welke keer wil... En ook mn voorkeur voor tijdens de bevalling.

3. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Julias ik moet om kwart over 2 morgen.

Oumi86 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  4. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Zitten we er dezelfde tijd :D ik mag om 2uur aan de ctg. En bellen wie je hebt is zo'n gek idee nog niet van Oumi. Wellicht kun je om iemand vragen met wie je het wel kan bespreken en door wie je je wel begrepen voelt?

@Oumi86 hoop echt voor je dat alles straks goed verloopt, de onrust die het nu veroorzaakt is natuurlijk ook niet fijn.

5. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Ja bellen is zeker geen slecht idee. Dan kan ik de afspraak verzetten als de vervelende VK dienst heeft.

Wanda68 en Oumi86 vinden dit leuk.
  6. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Zitten we met zn drietjes! Ik sluit me aan. Heb on half 3 de afspraak in het ziekenhuis!

Hebben jullie soms ook het gevoel alsof er zoveel spanning op je buik staat. Lijkt net of die uit elkaar scheurt!

Ik neem mn tante morgen mee zodat zij ook vragen kan stellen en dingen onthouden. Ik ben echt een zeef! Ben vandaag wel wat rustiger maar ik ben iemand die rcht alle opties wil weten en afwegingen kan maken. En ik heb nu niet de controle en dat vind ik heel vervelend. Wil graag kennis van zaken hebben.

7. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Oumi86 goed dat je morgen iemand mee neemt naar de afspraak, twee horen meer dan 1!
    Wel toevallig alle drie rond dezelfde tijd :)

8. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hahaha wat grappig! Heel slim dat je tante mee gaat. Wellicht heeft zij ook nog weer andere vragen of ideeën tijdens de afspraak.en kennis van zaken is wel heel prettig!

9. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja dat gevoel heb ik dus al een poos. Echt alsof de spieren en huid linksboven mijn navel aan het scheuren zijn o_O

10. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    En, nog een lekker ijsje gescoord?

Wanda68 vindt dit leuk.
  11. nachtdiertje

nachtdiertje Actief lid

21 sep 2017
    180
    183
    43
    Vrouw
    Wow, veel geschreven weer!
    Sterkte voor degenen die het nodig hebben.

Die ijsreclame ken ik niet, maar het klinkt lekker:D

Strakke buik herken ik wel. Vooral toen ik nog werkte had ik het idee dat de boel uit elkaar scheurde. Helaas pas ook wat striae strepen ontdekt. Was de vorige keer aan mij voorbij gegaan, maar nu dus helaas niet. Nu in mijn verlof is de spanning op mijn huid ook minder op de een of andere manier.

Ik heb vandaag groeiecho gehad en het zag er nog goed uit. Hij zit tussen de p10 en p50, dus prima. Over 2 weken nog een extra echo/flow. Eigenlijk vooral voor mijn gemoed, omdat de eerste pas helemaal aan het einde stopte met groeien.

Verder vanmiddag weer gesausd in de babykamer, we vonden de eerdere kleur die we hadden gekozen echt niet mooi. Nu is het stukken beter. Komend weekend meubels erin zetten en verder inrichten.

Mijn komende afspraken: 6-3 echo+flow, 7-3 gyn, 13-3 gyn, 21-3 gyn.

@oumie86, @Julias en @Gruffalo123 veel succes met jullie controles morgen!

Wanda68, Oumi86 en Julias vinden dit leuk.
  12. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @nachtdiertje dat klinkt goed betreft de controle! Ik ben wel benieuwd naar de vorige kleur en deze. Beter om het dan toch nog aan te passen als het je tegen staat. Fijn ook dat je spanning op je huid verminderd is. Jammer dat ook bij jou de striae is opgekomen deze zwangerschap. Bij mij is nu zelfs heel lichtjes de donkere streep zichtbaar. Die had ik ook niet de vorige keer geloof ik.

13. nachtdiertje

nachtdiertje Actief lid

21 sep 2017
    180
    183
    43
    Vrouw
    Vorige kleur moest heel licht blauw/grijs zijn, maar het was uiteindelijk babyblauw. Was ons iets teveel van het goede in combinatie met behang waar ook al blauw in zit :D
    Nu is het heel lichtgrijs.

Wanda68, Julias en Lisaaa vinden dit leuk.
  14. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    Wat denken jullie van zo'n bad-nek-ring-ding?

Iemand ervaring mee?

Bijgevoegde bestanden:

15. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Wij hebben vanavond voor het eerst de moxa therapie geprobeerd. Nou, ik vond het hilarisch. Mijn vriend hoestte de longen uit z’n lijf (hij kan echt heel slecht tegen rook) en onze baby deed lekker een tukkie. Een waar succes dus! :roflmao: Morgen maar weer.

Succes met alle afspraken morgen!
    @Lisaaa ik vind het er altijd raar uitzien maar baby’s schijnen het wel lekker te vinden.

Oumi86, Julias en Lisaaa vinden dit leuk.
  16. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    Ohh en die onwijs pijnlijke steken helemaal onderin (vaak ook als de baby beweegt of draait) zijn indalings weeën?

Ik weet soms even niet meer waar ik het moet zoeken. :confused::eek: Alsof hij even snel zn voetje door mn baarmoedermond heen trapt en weer terug trekt... auw.. En dan trekt de pijn snel weer weg..

17. Lisaaa

Lisaaa Actief lid

3 feb 2017
    185
    207
    43
    Haha. In iedergeval plezier gehad dus.

Ik vind het er ook altijd raar uitzien en hoor er gemengde dingen over.

18. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    #6418 Babbelboxje, 21 feb 2018
    Laatst bewerkt: 21 feb 2018
    Mijn gevoel zegt gelijk: niet doen!!

De meningen zijn zeer verschillend. En ik weet haast zeker dat chiropractoren hier op tegen zijn. Gewoon lekker samen met je kindje in bad. Het allerbelangrijkste is toch het contact met mama.

Ps: net zoals loopauto's, ook zo slecht voor de gewrichten. Chiropractor zei toen gelijk tegen ons: zo'n ding hebben jullie toch niet he?!

Lisaaa vindt dit leuk.
  19. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Marlau hahaha in ieder geval poging 1 gedaan. Hopelijk is morgen poging 2 beter!

@Lisaaa ik heb geen ervaring, maar vind het er best naar uitzien. Ik hou mijn babietje dan liever fijn vast.

Ik herken de soort steken wel ja. Dan zet ze zich bovenaan of in de zij af en beukt dan met haar hoofd van onder. Indalingsweeën zijn het naar mijn idee niet. Het is puur haar beweging die dat bij mij veroorzaakt.

Lisaaa vindt dit leuk.
  20. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ooh ja dat is een flink verschil! Ik hou van grijs! Wij hebben ook in iedere kamer een grijze muur en grijze gordijnen :thumup:

nachtdiertje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina