14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Goud!!! :D
    Hier ook een ruk nacht. Voor 5 uur al wakker, tussendoor ook wakker geweest door een rond dribbelende hond. Zowel lief als ik niet helemaal lekken orde en dat was erg duidelijk vannacht. Later nog wel even in slaap gevallen, maar zeker 2 uur wakker gelegen... Bah. Scheelt dat je kan ook thuis is. Kun jij hoorlijk even tijd voor jezelf nemen!

2. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    Leuk al die omschrijvingen van de kamertjes!

Ons kamertje is ook best goed gelukt vind ikzelf ;)
    Oudroze gordijnen, en een band met oudroze en gouden kleine hartjes op de muren.

We moeten de nieuwe lamp nog ophangen en dan nog het gereedschap opruimen en keertje stoffen/stofzuigen en dweilen!
    En ik heb me voorgenomen deze week mijn vluchtkoffer in te pakken.

Bijgevoegde bestanden:

3. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Ben benieuwd! Ik hoop het voor je! Als de baby er echt niet klaar voor is dan doet het toch niks. Behalve misschien voorweeen maar die heb je al.

Heel mooi kamertje @Oumi86! Succes met je afspraak vandaag.

Oumi86 vindt dit leuk.
  4. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Julias ja wat een mooi goud ook he! Zo'n leuk mens die Schulting.

O jij ook al zo vroeg wakker. Dat plassen 's nachts is ook irritant he.. wel 3x eruit geweest vannacht.

5. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Aangezien Quinn mooi in zijn nieuwe bedje slaapt kon ik ook even een foto maken ;)
    Helemaal niets aan gedaan, het is eigenlijk ook nog Quinn zijn kamertje. Maar meneer had gisterenavond ook praatjes over zijn nieuwe bed. Nu het 6e middagdutje erin. Dus misschien kan het ook wel gewoon.

Bijgevoegde bestanden:

Babbelboxje en Oumi86 vinden dit leuk.
  6. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Babbelboxje hopelijk kan je vandaag een beetje bijkomen en vannacht wel lekker slapen.

Mooie kamertjes komen er voorbij! Nu voel ik me haast schuldig naar de baby dat wij geen babykamer hebben :p. Commode staat in de woonkamer naast de box en de cosleeper naast mijn bed. Meer meubels hebben we niet voor de kleine. We hebben ook maar twee slaapkamers, dus baby komt als ze de nachten goed doorslaapt bij zoon op de kamer.

Wanda68 vindt dit leuk.
  7. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Dat hoeft toch helemaal niet :p Wij doen het met de meubels die we al hadden. Ik heb (behalve de cosleeper aanpassen aan ons nieuwe bed) er niets aan gedaan :roflmao:
    Ik noem de babykamer ook al de kinderkamer. Want daar staan babyspullen en speelgoed van de oudste :D

8. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Thanx leuk dat jullie t leuk vinden ben er zelf ook best trots op. @Gruffalo123 schuldig voelen nergens voor nodig! Hier is t meer voor de vorm. Baby slaapt ook bij mij. En Dit is t eerste kindje waar ik direct een babykamer voor heb gemaakt. Bij de rest kwam dat later.

Schattige kamertjes, leuk om te zien van andere

9. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Echt slecht hoor @Gruffalo123, geen babykamer! :p Bij ons gaat de baby na een week of 6 naar haar eigen kamer.

Hier zit het allereerste babywasje erin! :rolleyes:

mamaNath87 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  10. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Zo terug van de VK, helaas niet waar ik op had gehoopt. Ze willen pas strippen met 40 weken :(. Reden was dat hun ervaring is dat het voor de 40 weken bijna nooit werkt en vooral heel veel onrust geeft met veel voorweeën die niet doorzetten. Omdat het bij mij al zo onrustig is in de buik, wilde ze daar niet nog meer aan bijdragen. Moet dus nog twee weken wachten voor ze iets gaan doen.
    Verder waren de controles goed. Dus gewoon zo doorgaan.

Oumi86 vindt dit leuk.
  11. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Wat gek. Ik ben met 39+1 gestript (ik had heel veel vocht en bekkenklachten) en ben met 39+2 bevallen. Dan zal ik wel een uitzondering zijn dan ofzo. Je kunt anders voetreflextherapie of acupunctuur proberen? Dat zou ik doen in jouw situatie ;)

12. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    VK had gezegd dat het beleid om strippen kan verschillen per praktijk, dus kan goed dat het bij jou anders is. Als ik het echt niet meer aankon wilden ze wel eerder dan die 40 weken, maar daar waren ze niet echt voorstander van.
    Ik zal eens kijken wat er hier in de buurt aan Voetreflexlogie en acupunctuur wordt aangeboden. Denk dat ik daarvoor naar de grote stad drie kwartier verderop moet :p.

Wanda68 vindt dit leuk.
  13. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Wat balen zeg! Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Als je het nu gewoon makkelijk hebt is het ook niet nodig, maar je hebt een hartstikke zware zwangerschap. Zou toch fijn zijn dat ze je de risico’s uitleggen (dat het ook helemaal niks kan doen) en ze de keus dan aan jou overlaten.
    Bij mij strippen ze zelfs pas vanaf 41 weken. :|

14. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Klopt, strippen heeft geen zin voor de 40 weken het zet dan niet in gang.. als je paar dagen overtijd loopt kunnen ze proberen om opgang te helpen maar dat geeft ook geen zekerheid.. het is helaas gewoon uitzitten al is dat echt niet makkelijk!
    Fijn dat de controle goed was

15. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Leuk hè baby wasjes draaien! Ik heb er inmiddels 3 klaar.. nu eerst weer even eigen was bijwerken en daarna nog 2 baby wasjes en dan is alles klaar :)

16. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Heh wat jammer @Gruffalo123 , inderdaad niet waar je op gehoopt had. Kunnen ze ook niks anders voor je betekenen?

Hier was alles ook weer goed, alleen had ze zich flink verstopt, dus een half uur druk zetten op de ctg knop, maar was een prima ctg. Vruchtwater van 13, dus ook weer keurig.

@Babbelboxje zeker! Beide races heeft ze heel mooi gereden! Maar die knuffel en dat interview... Tranen met tuiten!!! Aaarg!

Babbelboxje vindt dit leuk.
  17. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Gruffalo123 ik drink nu mijn eerste mok thee. Baahhhh haha. Zou de werking veranderen als ik er honing in doe?

18. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    @Gruffalo123 jammer dat ze niks willen doen maar uiteindelijk ook voor jou! En daarnaast super fijn dat je her zo ver gehaald hebt en alle controles weer goed waren. Dus je kunt het! Lekker genieten en doen wat je kunt

Hier een nare controle gehad in het ziekenhuis. De klinisch vk wist niks. Niet waarvoor ik kwam oid. Dan raak ik al geïrriteerd. Kan zij weinig aan doen maar ze had ook geen kennis over gbs. Dus ja ze houden zich aan statistieken. Ze begon wel uit zichzelf over inleiden tegen de 39 wkn aan. Dus arts assistent erbij gehaald. Wat een bal was dat. Bah. Hij zei meteen nee inleiden nergens voor nodig. Dus ik mn grote mond opgezet en hem gevraagd of hij me de garantie dan gaf dat mn kind niet ziek zou worden en toen was er opeens ruimte voor discussie en mocht ik mijn voorstel doen! Dus zei dat ik de optie inleiden gewoon open wil houden en in gesprek wil blijven. Dat was goed dus mag volgende week komen en dan gaan ze kijken of ik al wat ontsluiting heb en of mn baarmoeder mond al wat verstreken is. Vind het gewoon jammer dat ik zo moet vechten en de irritante patiënt moet uithangen totdat ze mijn mening serieus nemen. Kreeg weer de vraag wat mn achtergrond is. Artsen schatten me blijkbaar lager in omdat ik een hoofddoek heb. Maar zodra ik begin te praten dan krijgen ze opeens een ander beeld en willen ze mn opleidingsniveau weten. Belachelijk! Heb het nu al 2 keer in korte tijd meegemaakt.

Sorry hoor even mn irritatie uitten!
    Morgen de vk bellen om te vragen of mn afspraak naar voren gezet kan worden. Wil liever eerst nog een keer daarheen voor ik weer naar t zh moet en dat is al woensdag.

19. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Werking wordt niet anders met honing, ik drink hem ook met honing :p

Babbelboxje vindt dit leuk.
  20. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Oumi86 wat een nare controle, dit haalt je zorgen absoluut niet weg. Hopelijk kan de VK wel wat vragen beantwoorden en is de volgende controle in het ziekenhuis beter.
    Soms is het beter als ze je achtergrond niet weten, dat merk ik nu bij de VK. Ze gaan ervan uit dat ik alles wel weet omdat ik arts ben, maar vergeten dan een beetje dat ik geen gynaecoloog ofzo ben en dat niet alles omtrent zwangerschap voor mij bekend is en dat ik soms ook een onzekere zwangere ben. Maar soms is het handig als je wilt doorpakken en beslissingen wilt nemen dat ze je serieus nemen en niet met een kluitje het riet insturen.

Deel Deze Pagina