14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Oefff maagzuur klote hè! Eet je in de avond nog teveel? Misschien overdag minder eten per keer en dan misschien om de 1,5 uur?

Wanda68 vindt dit leuk.
  2. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Gister heb ik mijn babyshower gehad was super leuk en gezellig georganiseerd... ‘s morgens eerst met mijn zoontje bij ballorig gespeeld.. uitslaap ochtend werd hem niet dus aardig lange dag was gisteravond echt kapot maar wel een goede nacht gemaakt ;)
    Weer nieuwe week begonnen en ga zo eens even de slaapkamers schoonmaken en opruimen, wasje draaien..

Julias, Wanda68, Gruffalo123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    @Gruffalo en @Wanda68 vervelend dat de nachten nu al zo slecht zijn. Ik eet na het avondeten niets meer, want ik heb er ook last van anders.

Wij konden direct weer naar huis vanuit het ziekenhuis. Had ik ook wel verwacht. Zo wel even met hem naar de huisarts. Hij heeft denk ik weer oorontsteking, met flinke koorts, hoesten, verkouden. Even zijn longen laten bekijken ook.

@mamaNath87 succes met schoonmaken!

4. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Aaah jakkes! Het houdt helaas ook niet op voor hem hè! Misschien een kuurtje?
    Zodra hij geen koorts meer heeft dan het ziekenhuis weer bellen? Amandelen zouden eruit gaan toch?

5. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja ik eet al vaker kleine beetjes en het gaat tot nog toe altijd goed. Alleen in de avond nog wat snoepen he. Alleen nu had ik het al sinds eind middag, dus het is iets anders geweest waar ik op reageerde. Maar ik moet zeggen na een kop frambozenbladthee voel ik me een stuk beter! :)

Babbelboxje vindt dit leuk.
  6. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    @caroline1 wat sneu voor je zoontje zeg!

@Gruffalo wat gaaf zeg! Ik zou ook graag doneren, maar ik word depressief van kolven. Dus mocht ik iets overhouden, dan doneer ik het wel (nu colostrum in de vriezer). Maar extra kolven is niet aan mij besteed.

7. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Ik eet nu om 12 uur al warm, later op de dag warm eten zorgt ervoor dat ik helemaal niet kan liggen in de avond. Misschien nog een tip voor diegenen die veel last van de maag hebben.

@caroline1 vervelend dat het niet door kon gaan. Juist vanwege de oorontstekingen wil je graag de buisjes. Hopelijk kan het op korte termijn wel ingepland als hij beter is. Kan je niet met de KNO arts overleggen dat je belt als hij beter is en dan voor de volgende dag op het programma gezet wordt? Dat doen ze nog wel eens bij de ziekenhuizen hier in de buurt, misschien bij jou ook wel?

Wanda68 vindt dit leuk.
  8. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Volgens mij rommelt het hier een beetje. Wat vage pijn in onderbuik rug en al vier keer naar de wc moeten zonder dat er wat komt. Hopelijk is het een begin.
    Straks naar de bioscoop met de kleine, dus ergens wil ik dat ook niet laten schieten. We vertrekken met een uurtje. Neem denk ik de vluchttas maar mee :p.

washburn, Marlau, Wanda68 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Wel slim om in de middag al warm te eten.. ik ben overgegaan van normaal bord naar ontbijtbord warm eten :p ik heb ook de hele dag een vol gevoel..
    veel plezier in de bios! Slim om de tas alvast mee te nemen ;) geniet nog even van je uitje met je zoontje...
    had jij nou ook al meerdere kindjes? (Volg het soms even niet meer hoor :roflmao:)

Wanda68 vindt dit leuk.
  10. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    Nog maar 1 kindje.
    Ik volg ook niet altijd even goed meer wie nou precies bij wie hoort :p.

11. Ikke22812

Ikke22812 Actief lid

22 nov 2017
    336
    471
    63
    Vrouw
    zelfstandige
    Midden-West Brabant
    @caroline1 balen dat het niet door kon gaan! Had je hem gisterenavond paracetamol gegeven en dan toch nog zo oplopen die temp?? Dan zit er wel echt iets niet lekker bij hem.. die oorontstekingen zijn zo zielig voor die kleintjes, beterschap en hopelijk kan hij alsnog snel geholpen worden om een volgende keer voor te blijven!

@Wanda68 aaaahh jakkes maagzuur is zo niet leuk! Succes vandaag ;)

@Gruffalo123 spannend! Slim om je vluchttas mee te nemen, eerst even genieten met je kleintje bij de film! Hoe oud is jou kindje? Ben je al eens eerder samen bij de film geweest?
    Mijn zoontje is in nov 3 geworden en wij zijn afgelopen zaterdag voor het eerst geweest, naar Bob de Bouwer! Hij vond het erg indrukwekkend maar heeeel leuk! Veel plezier!

12. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @caroline1 wat naar dat het zo opgelopen is met de koorts en je voor niks bij het ziekenhuis stond :( zou de afspraak weer snel ingepland kunnen worden? Dit niet nog nog eens gebeuren dat je weer net te laat bent voor hem! Hopelijk kan de huisarts iets voor hem betekenen en is hij weer snel wat opgeknapt. Gelukkig is het bij jou dan nu ook niet doorgezet!

@Gruffalo123 en heb je de film gered? ;)

Sterkte vandaag allemaal die een slechte nacht hebben gehad! Hier was het een prima nacht , maar dochterlief was om 7 uur helemaal wakker! Daar gaat mijn uitslaper!!! :$

13. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik heb de situatie wel uitgelegd aan het ziekenhuis met de vraag of we snel opnieuw kunnen worden ingepland. Ze zouden terug bellen maar dat is nog niet gebeurd.
    Ondertussen ook bij de huisarts geweest, inderdaad oorontsteking en weer een antibioticumkuur.
    Ik blijf zelf echt veel pijn houden onder in mijn buik en rug. Gelijk op het moment dat ik op sta al. Meer dames die daar last van hebben? Ik lig nu maar weer in bed, mijn man had de hele dag vrij genomen voor de operatie dus nu kan ik het er heel even van nemen. Rest van de week heb ik toch de zorg voor Quinn de hele dag erbij.
    @Gruffalo123 veel plezier bij de film en ik hoop voor jullie dat het eraan komt!

14. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Pijn is niet fijn maar zou je niet juist extra gaan bewegen? Wie weet zet t dan nu door.

15. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Het zijn geen harde buiken of weeen, want ze komen en gaan niet. Het lijkt in die zin meer op menstruatiepijn. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu op het moment ook niet zoveel haast heb. Wij hebben onze handen vol aan zieke Quinn. Nu hij ziek is breng ik hem ook niet graag weg zo gloeiend. En zijn opvangadresjes gaan ook niet lekker, bij mijn ouders thuis is iedereen ziek en bij onze buren kan er sinds gisteren eentje niet eens meer lopen door een sportblessure. Dus die moet zelf al verzorgd worden.
    Ik kan het morgen even voorleggen aan de gynaecoloog kijken wat ze er van zegt.
    Het is wel m'n 2e kindje maar ik heb helaas niet de ervaring dat ik weet hoe het bij de 1e begon.

16. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja ik heb dat ook. De afgelopen dagen steken onderin en steken in mijn schaambot en dan vooral bij opstaan. Ik vermoed van het indalen. Sinds vanochtend wat lichte menstruatie-achtige kramp en ik heb ook alweer 3x moeten poepen (harde ontlasting) dus dat scheelt me dan weer op het "scheurende" (gevoel van huid/spier boven de navel) en opgeblazen gevoel :p

Ik ga er voor het gemak vanuit dat het met indalen te maken heeft. Ik verwacht eigenlijk niet voor 39 weken te bevallen :p

Vanmorgen even naar het kruidvat gelopen met de oudste en vanmiddag als we ons goed voelen even richting de eendjes met wat brood. Daar is hij zo gek op! Ik vind het heerlijk die kou :D

@Gruffalo we hopen mee! Succes alvast als het gaat doorzetten! ❤

Babbelboxje vindt dit leuk.
  17. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Sorry dat ik mij hier de llaatst tijd minder laat horen.

Vandaag de sleutel gekregen en nu dus druk aan de slag met de hulp troeven, en dan nu wekelijks tussendoor controle bij de verloskundige..
    Vandaar mijn afwezigheid. ;)

Lisaaa, Marlau, Gruffalo123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Wordt spannend al voor veel meiden! Wat een gerommel!

Hier begint de kleine dame zich ook iets minder wild te gedragen. Ze zal wel fijn gegroeid zijn inmiddels en misschien ligt ze ook al wel wat meer vast. Maar ik heb daar niks van gemerkt behalve het afzetten naar beneden wat ze soms doet.

Yay @Snies de sleutel!!! Succes met alles dame!

Snies en Gruffalo123 vinden dit leuk.
  19. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Ikke22812 zoon is net 3 geworden. Wij zijn vandaag ook voor het eerst met hem naar de bios geweest en naar bob de bouwer. Hij vond het prachtig :). Wel heel spannend, dus de hele film op schoot gezeten bij pappa met zijn knuffel strak tegen hem aan geklemd.

Helaas is het gerommel weer opgehouden tijdens de film. Kleine vond de popcorn vast te lekker en wil daarom denk ik nog even blijven zitten :p.

Na de film nog even boodschappen gedaan en in een opwelling zelfs bitter lemon gekocht voor de kinine. Ik weet dat je ongeveer je gewicht in bitter lemon moet drinken voordat dat kleine beetje kinine effect heeft, maar alle kleine beetjes helpen :p.

@caroline1 die menstruatie achtige rug en buikpijn heb ik ook al een aantal dagen, soms erger dan weer wat minder, maar blijft zeuren. Ik ga er een beetje vanuit dat het erbij hoort.

@Snies gefeliciteerd met je nieuwe woning. Logisch dat je het daardoor te druk hebt om hier te reageren. Veel plezier met verhuizen en inrichten!

Ikke22812 vindt dit leuk.
  20. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    @Gruffalo123 dus toch weer rustig! Hey joh! Toch volle maan dan :p top dat hij het mooi vond. Lijkt me de eerste keer ook wel heel spannend!

Deel Deze Pagina