Ik heb nu even pauze en hier ook aan het instorten. Zo MOE Vannacht zo vreselijk geslapen en zo naar gedroomd. Het ging over kolven en dat ik per borst er 200 ml uit haalde ( kolven was vorige keer echt drama) maar voor het slapen gaan dacht ik nog ; jeetje de melkmachines zijn weer in opbouw, groot en pijnlijk . Zij hier meiden die toevallig ook een grote cup hebben en nog tips hebben voor een fijne en goede meegroei bh?
Ik ga maar mijn energie verzamelen om het huis aan te pakken, en om daarna weer neer te ploffen denk ik.
Nee geen ervaring mee. Ik heb een borstverkleining gehad en wil graag mijn cup zo houden Dat is lekker! had ik gisteren gedaan, vooral de laatste plof was het fijnste
Ow shit, hopelijk valt het mee! Heb je ook buikpijn of andere symptomen? Ik zou ff bellen met vk of gyn?
Ja hier cup E en moest hoognodig nieuwe bh's. Had er 1 besteld via bonprix, die beviel zo goed dat ik dezelfde nog 2x heb bijbesteld heb alleen dan andere kleuren. Ik kan weer vooruit en ze zijn enorm betaalbaar. Net daar ook nieuwe zwangerschapsbroeken besteld. Aanrader!!
Nee heb geen krampen ofzo. Afwachten en we hopen er maar het beste van . Vk of gyn bellen heeft niet zoveel zin denk ik. Ze kunnen toch niks doen, het is afwachten.
Inmiddels een uur verder en het lijkt nu wel weer gestopt te zijn gelukkig dus wie weet valt het mee...
Wauw wat prachtig dit te mogen zien en bijzonder als jullie kleintje geboren is dit later aan hem/haar te laten zien dat hij/zij dit is. Wauw. Prachtig!
Vandaag echt een rotdag. Wij hebben ons lieve mopje (van mijn foto) laten inslapen. Ze was pas 2 jaar oud. Ik ben er helemaal kapot van en wil het liefst alleen maar in bed blijven liggen..
Ze had epilepsie in een heftige, zeer moeilijk te controleren vorm. Medicatie sloeg bij haar niet aan. Zelfs niet als het rechtstreeks werd ingespoten zoals vanochtend. Van alles geprobeerd en ineens ging het super snel bergafwaarts en raakte ze in een aanval waar ze niet meer uitkwam. Alleen onder narcose hield het even op.. Maar het was vooral ook te zielig voor haar.
Ahh dat is echt heel sneu ja. Dan is dit hoe erg voor jullie ook het beste voor haar. Wat naar zeg. Sterkte!