https://www.bonprix.nl/product/voorgevormde-beha-bordeaux-965957/?typ=NONE&pointOfSaleLongId=0&size=217782853 Alsjeblieft! Oja iemand toevallig een big sister shirt nodig? Ik via Aliexpress een big brother shirt besteld, sturen ze me de verkeerde op
@caroline1 sterkte meid.. wat een rot nieuws @lolsmurf gelukkig is het nu weer gestopt..houd je ons op de hoogte? @liske krampen zijn hier af en toe, vandaag dan weer iets meer last van bandenpijn met bepaalde bewegingen. @Jabinca en @caroline1 bedankt voor de tips, maar helaas zijn deze al te klein. Ik start al met een 75I cup
Ahh balen zeg dat ze deze opgestuurd hebben. Ik heb 'm helaas niet nodig. Duurde het lang vooor je deze binnen had? Even een smerig onderwerp, stinkt jullie afscheiding ook zo erg? Kan het van mijnzokntje ook nog herinneren dat het zo stonk
* Mama's uitgerekend tussen 14 & 31 maart 2018 * 11 maart FoxyDiamond Anna2017 12 maart Belony, 39 jaar, 2e kindje 13 maart Oumi86, 31 jaar, 4e kindje LibelleClaire, 1e kindje 14 maart Anna009 Laisa 15 maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje. Caroline1, 28 jaar, 2e kindje - blijft een verrassing! Livoli, 29 jaar, 1e kindje 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje 17 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje 18 maart 19 maart Vivian22, 27 jaar, 3e kindje (5e zwangerschap) 20 maart MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje Julias, 30 jaar, 2e kindje 21 maart 22 maart Madeline, 2e kindje Peach85, 32 jaar, 2e kindje 23 maart 24 maart Ingie1985, 32 jaar, 2e kindje 25 maart Snies Wanda68, 34 jaar, 2e kindje Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje Vaatdoek, 33 jaar, 2e kindje 26 maart Liske, 32 jaar, 2e kindje Velena, 31 jaar, 2e kindje (1e is geadopteerd, dus 1e zwangerschap) 27 maart 28 maart Jabinca, 28 jaar, 3e kindje - blijft een verrassing! Marlau, 31 jaar, 2e kindje 29 maart 30 maart 31 maart Afsprakenlijstje: 18 juli - Oumi86 24 juli - LibelleClaire - > 1e echo 25 juli - FoxyDiamond 26 juli - Livoli - > 1e echo 27 juli - Belony - > 1e echo 1 augustus - Caroline1 - > intake gyn & echo 1 augustus - Oumi86 - > 2e echo en intake vk 2 augustus - Wanda68 - > 1e echo 2 augustus - Snies - > intake vk & echo 3 augustus - Julias - > 1e echo 3 augustus - Gruffalo123 - > intake vk & echo 3 augustus - madeline -> 1e echo 4 augustus - Jazz - > intake vk & echo 7 augustus - Vaatdoek - > intake vk & echo 8 augustus - Anna009 - > intake vk & echo 9 augustus - Beamer - > intake vk & echo 9 augustus - Nutella - > 1e echo 10 augustus - Ellie_x - > intake vk & echo 10 augustus - Julias - > intake vk 11 augustus - madeline -> intake vk 14 augustus - Velena - > 1e echo 14 augustus - Jabinca - > afspraak 15 augustus - Nutella - > intake 17 augustus - Liske - > intake vk & echo 17 augustus - MamaNath87 - > 1e echo
Mezelf toch maar weer van de lijst gehaald want ik bloed toch weer. Ik denk dat ik een vroege miskraam heb want vanochtend nog een mooie clearblue test maar nu dus dit... Voor jullie allemaal een hele mooie en fijne zwangerschap gewenst en hopelijk krijgen jullie allemaal lieve en gezonde kindjes!
Weet je het zeker? Is het echt zo veel dan? Ik heb van zondag tot vanochtend ook steeds ietsje bruinverlies gehad met af en toe rood erbij, maar vandaag is het dan eindelijk gestopt, nu helemaal niks meer. Vanochtend bij de huisarts geweest en die zei dat het sowieso er allemaal bij hoorde. Als het niet lijkt op een menstruatie is er niks aan de hand zei ze. En mij menstruaties zie je niet over het hoofd, die zijn qua pijn en bloedverlies verschrikkelijk.
Nee helemaal zeker weet ik het natuurlijk niet maar ik ga er eerst wel vanuit dat het foute boel is. Ik had ook steeds al vage testen maar na die clearblue van vanochtend was ik wel overtuigd dat het goed was. Ik weet niet wat het is maar het voelt nu niet goed dus ik ga er eerst maar vanuit dat het weg is. Kan het altijd nog meevallen... In een eerdere zwangerschap heb ik ook wel eens bloedverlies gehad met 7 weken maar dat was lang zoveel niet en dat was niet helderrood. Toen ben ik bij een gynaecoloog geweest en die zei tegen mij als je bloedverlies hebt in het begin van je zwangerschap is het ongeveer 50/50 kans dat het een miskraam is.
Ja ik heb het ook al aan famillie verteld omdat ik het toch niet voor me kan houden. En stel ik krijg een miskraam dan vind ik het ook niet erg dat ze het weten.
Haaai meiden, Wat een hoop gekletst weer zeg! Zal even proberen om op Iedereen te reageren tijdens het terug lezen
Wacht nog eventjes af Meis, heeft niks te betekenen nog sommige meiden houden bloedverlies .. test anders morgen of over 2 dagen nog een keer? Bel anders met de verloskundige? Succes ermee hoor