Ja ik weet het niet.. Dit is een forum waar je enigzins nog gewoon anoniem kunt blijven en dus mee kunt kletsen over je zwangerschap. Persoonlijk vind ik Facebook daar weer te open voor. Ook al kun je je profiel wel afsluiten verder, Maar er staan toch altijd foto's en gegevens op die wel zichtbaar blijven. Ik moet er nog even over nadenken.
Ik blijf graag nog even "anoniem" tot de eerste echo. Daarna lijkt het me erg gezellig om met dit clubje een besloten groep te hebben, hier of op FB of via WA.
Ik heb 2 aug al de eerste echo (in het ziekenhuis). Dan ben ik pas 6 weken en 2 dagen zwanger dus wordt erg spannend of er dan wel hartactie te zien is. Iemand ervaring met vroege echo? Ik vind het hier ook prima, Facebook hoeft voor mij niet.
Ik bedoelde ook niet via een fb groep Maar op dit forum overstappen op een andere groep Omdat onbekenden gewoon mee kunnen lezen snap jullie?
Sorry eroverheen gelezen dat ze een fb groep had aangemaakt.. maar we blijven hier tot iedereen een positieve echo heeft gehad en dan maken we een andere keuze
Ik vond hier blijven ook het beste. Van mij mag op den duur deze groep wel besloten worden. Dan kan je makkelijker iets delen.
Haha nou ik hoor daar niet bij hoor. Ik heb bijna niets meer over. Ik zou wel weer voor de derde keer borstvoeding willen geven. Eerste 13 maanden en tweede 17 maande volgehouden :O
Is het een besloten groep of geheime groep? Als het een geheime groep is vind ik het wel leuk om aan te sluiten.
Op Facebook of hier op t forum. Ik ga nier over naar Facebook maar een besloten groep hier vind ik ook prettig. Maar heb gehoord dat dat niet meer kan?
Ik vind het voor nu goed zo hier. En met een positieve groep echo's kunnen we dan plannen maken. Ik had mijn eerste kolf die heel fijn was (geen idee meer welke) maar die ging stuk. Een zelfde soort deed bijna niks meer en toen de Tommy waarvan ik dacht, dan maar even duur... Die werkte ook niet. Dus heb toen besloten voor buitens huis gewoon kv en niet stressen. Ik kon ter plekke op mijn werk voeden en draaide niet hele lange dagen, dus dat werkte goed. Nu hoop ik straks ook dat ik nauwelijks meer hoef te kolven. Als het niet stroomt is het waardeloos! Vooral als je onhandig bent en de helft van de bv ook over je heen lekt... Arg! Nee hoop echt dat ik niet veel hoef te kolven!!
Over dat misselijk zijn. Zegt idd niks. Eerste zw een jongen en niet misselijk tweede meisje wel en mn jongste dochter weer niet misselijk. Deze zwangerschap weer wel.