Wat een hoop gekletst weer zeg! Stom zeg van mvm en wat een stomme buurvrouw zoiets doe je gewoon niet Jammer hè dat sommige het eerder op fb moeten plaatsen dan jezelf als ouders.. @Allie7 wat heftig zeg! Ik Hoop dat deze zwangerschap je kindje mag voldragen en hem/haar wel bij je mag houden.. @lolzsmurf kan je eventueel niet naar de verloskundige bellen ie of wat met je bloed verlies? Eventuele vroegere echo oid? Hier een drukke dag op het werk Gehad , mijn collega is op vakantie en ben alleen.. vanavond nog druk Geweest in huis met klussen.. lig nu pas in bed en ga zo slapen morgen weer vroeg de wekker.. Slaap lekker allemaal
Oh nee.. ontdek net bruinverlies en zelfs druppeltje helderrood erbij. Ik ben bang dat dit misgaat...
Gefeliciteerd en welkom! Wat heftig om zoiets mee te moeten maken In de bevalling lijst van december 2015 was er ook een mama die haar kindje was verloren.
Het hoeft niet per se te betekenen dat het mis gaat. Bloedverlies aan het begin van de zwangerschap komt veel voor. Hopelijk valt het mee, ik duim voor je.
@velena hoe is het Nu? Hier net als de andere dagen weer misselijk 24/7 Vandaag ook ziek gemeld want hang alleen maar boven de wc...
Dames waar kopen jullie een goede stevige (zwangerschaps) bh? Ik merk dat ze bij mij zo hard groeien, dat mijn huidige bh's niet meer lekker zitten en dus niet de volledige steun meer bieden. Maar zie even door de bomen het bos niet meer van waar ik het beste een andere bh kan halen. Dus linkjes of sites zijn welkom! Pfff.. Ze doen zo'n pijn haha
@velena hoe ben je de nacht doorgekomen, @Wanda68 sjee wat vervelend dat je zo misselijk bent. Hoop dat t snel minder wordt
Ik heb bij mijn zoontje regelmatig ietwat bloed verloren, vanaf 't begin tot de 11 weken zelfs. Maakte me heel erg onzeker maar hij heeft het wel gered! Hoe is het nu?
@Snies ik zweer bij deze beugelloze beha's, zitten zo fijn. Tijdens mijn vorige zwangerschap gekocht. Ze gaan tot cup D. https://www.google.nl/search?q=maidenform+comfort+devotion&client=ms-android-google&sa=X&biw=412&bih=604&tbs=vw:g,ss:44&tbm=shop&srpd=8718546352472342771&prds=opd:18429585675805499124,olvc:1,num:4,cid:12260858050050467917&ved=0ahUKEwjS1e-61KPVAhVE1xQKHacJBCkQhC0IFygF
Dankje! Ik ben alleen niet misselijk, ik ben juist onzeker omdat ik zo weinig voel @Anna009 sterkte met de misselijkheid
@velena hoe ia het met je? Ik duim ook voor je dat het meevalt. @Wanda68 ik herken het zo wat je zegt. Hier ook, niet misselijk, alleen bh uitdoen is minder leuk in de avond Haha. Verder af en toe wat steekjes en moe. @Allie7 wat heftig om zoiets mee te moeten maken. Vreselijk. Hopelijk komt er nu een gezond kindje ter wereld! Daar gaan we gewoon voor! Net wel flinke steken in buik en lies links gehad. Kon echt niet staan op dat moment. Nu gaat het wel weer. Nog 13 dagen tot de echo... ppfff duurt lang.
Hi lieve meiden, dank voor jullie reacties. Er is vannacht geen bloed meer gekomen, maar ik kreeg net een lichter plusje op de kruidvat early dan voorheen dus vrees het ergste. Daarbij komt, ik heb vanaf vorige week dinsdag tot vandaag een Clearblue 1-2 weken gehad die dus niet opliep. Ook ben ik vorige week al een beetje misselijk geweest maar de laatste 3 dagen niet meer. Ik voel me gewoon niet meer zwanger. Moet ik nu afwachten of de vk bellen om een bbz uit te sluiten?
Ik zou niet afwachten maar gewoon de vk bellen.. Zij zijn er om je duidelijkheid te geven en om je ongerustheid weg te nemen. Dan weet je gelijk hoe hun er over denken en mocht je langs mogen komen voor een echo dan kun je zelf nog wat vragen stellen. Ik denk in dit geval dat wachten nog meer onzekerheid gaat geven.. En overleg met de vk kan nooit kwaad!
Zeker bellen! Het is gewoon fijn om te weten waar je aan toe bent. Wat een geklets weer. Heftig om je kleine te verliezen bij de geboorte! Ik ben de laatste dagen erg moe misselijk en sinds gisteren om de 10 min plassen en steken in mn buik dus ben beetje bang voor een blaasontsteking. Ik bel zo gelijk even de ha bellen
Och jee dat klinkt niet goed! Hopelijk valt het mee... Ik zou doen wat voor jou goed voelt. Heb je ook krampen of buikpijn? Je kunt voor alle zekerheid even bellen en horen wat ze zeggen.
Wat ontzettend heftig Allie. Mag ik vragen waardoor dit is gebeurd of heb je het er liever niet over? In ieder geval wel moeilijk om nu van je zwangerschap te kunnen genieten lijkt me. Ik heb het zelf gelukkig niet meegemaakt maar een vriendin van mij heeft in oktober 2015 haar zoontje verloren met 39 weken zwangerschap. Ze moest toen nog bevallen. Zelf was ik toen ook zwanger van onze tweede. Heel heftig en verdrietig. Inmiddels heeft ze nu een gezond zoontje. Bij die tweede zwangerschap werd ze we heel goed gecontroleerd en ze is met 36 weken ingeleid om te voorkomen dat het nog een keer zou gebeuren.