Ik ga er ook niet vanuit dat ze een vruchtje laat staan kloppend hartje zal zien, want dan moet er iets heel geks zijn gebeurd. Aangezien ik mijn eisprong wist. Maar gewoon de bevestiging dat er iets gaande is in mijn baarmoeder is voor mij al voldoende, heb volgende week toch een echo staan. Dus ga nu puur voor de bevestiging niet in de hoop meer te zien.
Spannend ik hoop dat je een goede echo hebt en wel fijn dat ze je zo goed onder controle houden. Is die afwijking iets erfelijks ofzo, heb je kans dat het weer gebeurd of niet? Bij mijn vriendin was het een afwijking in de placenta waarvan ze dachten dat het gewoon domme pech was maar dus wel extra in de gaten gehouden.
Spannend @Snies duim voor je dat er een mooi vruchtje te zien is, waarschijnlijk nog zonder kloppend hartje, maar soms weet je het nooit. Hoop dat alles maar goed is!
Predictor laat helaas nog nauwelijks een streepje zien. Het bloeden is nog niet enorm toegenomen en ook nog geen buikkramp, maar door de Predictor weet ik nu zeker dat het een miskraam is.
Hè wat een onzekerheid hier Ik duim voor jullie @velena en @lolsmurf !!! En voor jou ook spannend @Snies ! Hopelijk zit je kleintje veilig in je baarmoeder! Wat een heftig verhaal @Allie7 ! Ik hoop op allemaal fijne zwangerschappen en gezonde baby's in maart/april voor iedereen!
@velena wat naar voor je. Heel veel sterkte. Ik voel me hier zo schuldig (bij gebrek aan een beter woord) naar mijn man toe. De dagen dat ik vrij ben lig ik alleen maar uitgeteld op de bank te moe en slap om iets te doen. Hij doet al zo ontzettend veel in huis en dan kan ik helemaal niets op de dagen dat ik vrij ben. Zelfs boodschappen doen of de was vouwen is een te grote opgaaf. Ik weet wel dat het komt doordat ik vier kilo in twee weken ben afgevallen en de vermoeidheid door de medicijnen flink versterkt wordt, maar dat maakt niet dat ik me minder lullig voel. Op het werk valt het inmiddels ook goed op dat het niet goed gaat, ben gisteren al eerder naar huis gegaan, hoe het vanavond gaat weet ik nog niet. Hopelijk lukt het nog vier weken de schone schijn op te houden.
Vruchtzakje en dooierzakje gezien in mijn baarmoeder. Geschat op 5 weken en 3 a 4 dagen. Zal foto misschien straks nog even uploaden
Ja de vk zei ook heel schattig je eerste fotootje van je mini.. Ze zei dat is heel speciaal want velen krijgen niet zo vroeg een echo. Zat trouwens ook in een mooie envelop met de tekst: Klein, Bijzonder, GROOT, Wonder, -wat ben je welkom - Nou toen schoot ik natuurlijk vol in de auto, met al die hormonen van mij.
Wat naar Velena. Aflopende testen en bloedverlies betekenen meestal niks goeds nee. Heel veel sterkte! @Snies wat fijn een goede echo!
Het is niet erfelijk gelukkig. De kans is bij deze zwangerschap net zo groot (eigenlijk net zo klein) als bij ieder ander. Het was dus echt pech.
@Snies wat super fijn die bevestiging! Hier nog 2 weken geduld tot de eerste echo .. Sterkte @lolsmurf en @velena .. hopelijk beide snel meer zekerheid wat er gaande is (was) @Jabinca hoe gaat het nu met je? @Allie7 wat ontzettend heftig. (Gelukkig) geen ervaring mee, ik duim voor een goede zwangerschap! @Gruffalo123 niet schuldig voelen, je doet dit echt niet om je man te pesten! Ik kan me voorstellen dat de combinatie heel erg vermoeiend is! Vandaag even contact gehad met mvm, die hebben het goed op gepakt en excuus aangeboden. Bezorger had moeten aanbellen. Nu hopen dat het in de toekomst goed blijft gaan! En verder ben ik moe, dus vanavond, je raad het nooit ! roflmao:) ga ik weer op tijd naar bed !