@velena wat ontzettend naar, heel veel sterkte... @lolsmurf dat ziet er hoopvol uit, ben benieuwd wat de ha zegt en of er bloedonderzoek gedaan gaat worden. Wat een mooie mini zie ik voorbij komen, gefeliciteerd!
@lolsmurf ik was te snel met reageren, zie je nu oas je berichtje dat je Vk gebeld hebt (valt niet mee op telefoon die dochter lief ook graag vast wil hebben). Toch blijf ik het hoopvol vinden dat je streepje oploopt
@Beamer lief dat je t vraagt. Het ging op het werk echt niet lekker, smiddags een enorme dip. Gelukkig nadat ik de kids opgehaald had wel fit en de kindjes waren ook erg gezellig. Nu op bed en ik met een kop thee en een doos bonbons op de bank.. ik geniet!
Heerlijk even mama tijd. Die bonbons, oh ben jaloers Haha! Zou er zo zin in hebben. Geniet ervan meis! Hopelijk morgen een betere dag...
Wat erg... Dat is echt het heftigste wat je ooit mee kan maken lijkt mij.. Lijkt mij voor jou ook erg spannend nu. Hele fijne en goede zwangerschap gewenst
Haha niks in huis liggen?.. ik ook stiekem opgehaald uit werk voordat ik de kids moest ophalen hoor haha.
Dat klopt idd, dat heb ik toen gehad. Waren gewoon te vroeg en toen zeiden ze dat het een leeg vruchtzakje was. Wat dus later niet zo bleek te zijn. Ik zou dus zoizo tot 6,5 week wachten. Wel heel rot dat wachten, ik weet er alles van..
@Jabinca oh zalig zeg! Bonbons en thee! Je hebt de dag overleefd. Ik lig ook onder een kleedje op de bank. Fijn dat mvm excuses heeft aangeboden @Beamer Hopelijk gaat het nu beter.
Wat fijn dat het goed is gekomen bij jou. Vroege echo's kunnen heel mooi zijn en twijfel wegnemen. Maar ik heb minstens zo vaak gelezen en zelf meegemaakt dat het ook veel onzekerheid en twijfel met zich meebrengt. Soms terecht soms niet. En dan breekt er een enorme rot periode aan.
Aaah begrijpelijk dat je je zo Voelt! Hoop dat je man een beetje begrip kan tonen ervoor..dikke knuffel!!
Net een enorme knaltest gehad bij MvM! Vanochtend hing ik ook al bijna boven de wastafel dat gaat niet lang meer duren helaas. Maar het is voor een goed doel! Hier lekker ook aan de bonbons. Gekregen voor het oppassen op de kat van m'n broer. Ben trouwens beetje boos op mezelf. Heel stom. M'n zusje komt om 18:45 ineens binnenvallen dat ik iets voor haar moet installeren. Moeders voor moeders kwam om 19:00. Ik heb haar dus gezegd dat ik geen tijd had en dat er zo iemand zou komen, vraagt ze door, wie dan, en ik begin een heel verhaal te ratelen over hoe je met je hormonen andere vrouwen kan helpen als je zwanger bent etc... Me totaal niet bewust van het feit dat m'n zusje het niet wist en dat we dat nog even zo wilden houden.... Voel me zo stom! En ben er ook niet helemaal happy mee. Wilde het graag nog even langer voor onszelf houden.
Lieve meiden, ik stop nu hier ivm mijn miskraam. Ik wens jullie allemaal fijne zwangerschappen toe en prachtige baby'tjes. X!
Ohhh vervelend, maar snap je wel. Je hebt het zelf onderhand niet eens meer door wat je ratelt Nouja, als ze verder haar kind maar houdt. Lang leve de horrormonen