Wat is sole? En hoe werkt het dan? Ik ben bekend met bekkeninstabiliteit en ben heel erg bang dat ik dit keer eerder ga uitvallen. Toen hielp alleen fysio en rust.
Het is sowieso heeeel erg gezond. Omdat er heel veel mineralen en vitamines in zitten. Je maakt het zelf van Keltisch zeezout. De reden van bekkeninstabiliteit is dat de moeder te korten heeft en de baby het dus rooft uit het lichaam van mama. http://degezondemama.nl/zwangerschap/sole-bij-pijn-van-bekkeninstabiliteit-tijdens-de-zwangerschap/
Ik was gisteren lekker wezen shoppen met mijn moeder, heerlijk even. Die kleine man naar het KDV en kon deze mama even op haar gemakkie shoppen. Van mijn ouders een super lief schattig pakje gekregen. @Gruffalo vreselijk dat je er zo ziek van ben zeg. Ugh. Hopleijk kan de VK nog een oplossing bedenken om je beter te voelen, als je dit nog weken moet volhouden... tuurlijk doe je dat wel maar dan duurt het wel heel lang. Ik heb nog steeds nergens geen last van behalve alleen mijn borsten die wat gevoelig zijn en in de middag dat ik een vreselijke instorter krijg.
Vorige week heb ik nog tegen mijn vriend gezegd dat ik er van keer goed doorheen kom.. Weinig last gehad van misselijkheid, had dat beter niet kunnen zeggen.. Want merk dat ik nu toch wel heel de dag door misselijk ben. En net tegen het randje aan zit van nog net niet hoeven te overgeven. Dus de dames die echt niks binnen houden heb ik het wel mee te doen, verpest ook het genieten van de zwangerschap er door als je de gehele tijd ziek / misselijk bent.
Vanochtend een klein stolseltje verloren. Rest van de dag gelukkig niets meer alleen beetje bruin met afvegen.. maar heb met de vk gebeld en mag gelukkig maandag al voor een echo.. Scheelt maar een paar dagen met donderdag (waar eigenlijk de echo op stond) Maar die paar dagen eerder maakt het voor mij al een heel stuk fijner..
@Mama2018 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @Vivian22 fijn dat je maandag al voor echo mag! Reden is minder fijn, maar nu heb je na het weekend al duidelijkheid
Spannend @Vivian22! Hopelijk kan de echo je wat geruststellen. Nu eerst een zenuwslopend weekend! Balen van de misselijkheid @Snies! En wat leuk shoppen @Vaatdoek. Welkom @Mama2018 Ik ben net nog op kraamvisite geweest. Oh ik wil ook!!
Fijn @Vivian22! Ik duim voor je! Nog wat leuks gekocht @Vaatdoek Leuk @Mama2018! Hier ben ik een echte vaatdoek (@Vaatdoek) Gisteren hele dag gewerkt en druk door de vakantie. Daarna met collega's uit eten geweest en nog een rondje over de kermis in Tilburg. Ben halverwege gegaan ik trok het niet meer. Bij het eten zat ik op zon onhandige bank, vet last van m'n buik, maar ik kon natuurlijk niet m'n buik allemaal vast gaan pakken. Tijdens het rondje over de kermis maar gewoon gegaan onder het mum van tandpijn omdat ik de dag ervoor bij de tandarts was geweest. In de auto werd ik gewoon misselijk van de pijn. Echt hele erge spierpijn en bandenpijn. Vandaag nog de hele dag moe en niks waard daardoor pffff M'n man zegt al: t zal wel een meisje worden omdat het zo anders is dan vorige keer.
Succes @Vivian22! Hier even niet gereageerd, maar wel meegelezen. Wat zijn de eerste weken toch heftig.....ik ben vooral erg moe en mijn buik is opgezet. Ik lijk wel 16 weken op weg...haha Nog meer mensen die hier last van hebben? Verder last van vet haar. Geen idee of het met de zwangerschap te maken heeft, maar wel heel irritant . Wel lekker om dit even op te schrijven zo .
Me 2de zwangerschap was anders dan de eerste, ik droeg me 2de ook anders (lager) mede daardoor dacht ik ook aan een meisje, lichte verbazing dat t toch een prachtig jongentje is..
Eigenlijk is het allemaal best krom dat die eerste weken het lastigst zijn met kwaaltjes voor velen, maar dat je het dan verbergen 'moet' terwijl het zo fijn zou zijn als men er rekening mee houdt. Balen @Snies dat je nu toch misselijk bent Ik merk dat ik nu toch wel meer moe ben. Dochterlief wil niet slapen, dus ik kruip zo met haar samen in ons nest. Is dan helemaal niet zo erg.
Ik had gisteren ook een etentje en zat op een bank. Pffff vlagen van misselijkheid en wou om 21 uur echt naar huis. Heb her gered tot 21:30, naar huis. Thuis:kapot!! Pijnlijke darmen en mega misselijk. Voelde mij zo ziek. Pfff, daarna gelukkig in slaap gevallen en nu is het de standaardochtend misselijkheid. Ik ben zo blij!! Kan miet wachten tot ik kan knuffelen en genieten voor een 2de keer!