Goedemorgen! Hebben jullie ook allemaal weekend? Nog leuke plannen gemaakt of rustig thuis? Wij hopen dat het vandaag ook nog droog wordt zodat we even kunnen gaan fietsen. Kwa zwangerschap nog steeds mega last van pijnlijke borsten, ochtend misselijkheid en verder eigenlijk weinig. Terwijl vorige week nog vaak (groei) krampen gehad. Deze week bijna niks
Goedemorgen Hier vanaf donderdag middag al weekend lekker als jullie nog kunnen gaan fietsen.. hier de standaard dingen boodschapjes enzo doen.. proberen nog wat klussen van het lijstje af te strepen.. Hier ook weinig last, vermoeidheid en weinig puff hebben en pijnlijke borsten.. geniet ervan van de weinige pijntjes
Uhm, ik hoop dat iemand je kan helpen, die precies weet hoe het moet. Wat ik heb gedaan, is op een ticker geklikt en toen ik werd doogelinkt er zelf een aangemaakt. Bij je account heb je een kopje met handtekening. Je moet dan een bepaalde code kopiëren en plakken en toen had ik dit Met andere woorden; gewoon wat geprobeerd en dat lukt. Maar misschien kan iemand je echt helpen
Vervelend meid! Ik herken het wel een beetje. Dan word ik 's nachts wakker omdat ik omdraai en ineens een flinke pijnscheut voel waar ik nu echt veel last van heb, gevoelige tepels. Ik geef mijn zoontje nog borstvoeding, dus daar word ik meerdere keren per dag aan herinnerd als ik gedouchd heb dan moet ik oppassen met de handdoek anders voelt het alsof mijn tepels eraf branden ik herken het gevoel van bij zl. Dat hield aan tot een week of 12 en ik moest echt met een strak hemd aan slapen anders werd ik bijna huilend wakker als ik me omdraaide in bed. Ennnnnn klaagmodus uit
Hey @Gruffalo Hoe gaat het nu met je? Volgens mij zitten wij in hetzelfde schuitje. Al anderhalve week aan het overgeven en twee soorten medicijnen gehad die beide maar een paar dagen lijken te werken. Totaal geen eetlust en zelfs al kotsneigingen bij de gedachte aan eten. Vochttekort heb ik nog niet denk ik, maar voedseltekort zeer zeker. Ben ook al afgevallen en voel me ziek. Ik kan alleen maar stil zitten, meestal op bed en mijn man doet werkelijk alles in het huishouden en voor mij. Ben jij nog niet uitgedroogd en ben je ook afgevallen?
Jeetje meiden wat heftig dat jullie je zo voelen zeg!! Iets van boullion nemen helpt dat? Zoveel mogelijk tot jullie nemen wat jullie wel kunnen verdragen dus
Wat lijkt me dat zwaar zeg. Hopen dat t snel over gaat en op tijd aan de bel trekken! Wanda ik herken dat gevoel van gevoelige tepels en bv. Hier doet aanleggen ook erg pijn en de straal van de douche of een handdoek. Verder moe moe moe en dan ook een kind die vannacht 5 keer wakker is geweest. Dat helpt ook niet echt mee. En een man die het me kwalijk neemt dat ik zo moe ben. Denkt dat ik het expres doe ofzo. En ja misselijk maar die misselijkheid is niks bij wat ik lees van sommige hier.
Dank jullie @mamaNath87 @Oumi86 en @Wanda68 Het is echt waardeloos. Elke dag is het weer wat erger dus elke dag opnieuw ontdekken wat wel kan. Het wordt dus steeds minder. Ik eet nu kleine beetjes pyjamapapje voor baby's met citroen erin uitgeknepen en dan de neus dichtknijpen. En cola tegen de misselijkheid, maar dat is ook niet goed eigenlijk, net als de zure snoepjes. Ik ga nu wat soep proberen en hopen dat wat ik binnen krijg ook binnen blijft. Ik bel na het weekend wel weer de vk, want dit kan niet maanden duren natuurlijk.
Oja bandenpijn begint hier ook zo langzamerhand, uit ervaring weet ik dat dat nog wel erger word, vooral met niezen. Hier rustig weekendje en aangezien we niks hadden gepland gaan we vanavond uit eten met me schoonouders en gaan we het ze vertellen. Zin in! Verder een schoonmaakbui vandaag, bestaat er iets van innesteldrang? Of vroege nesteldrang hihi maar ff nuttig gebruik van gemaakt ieder geval want ze zijn zeldzaam bij mij
@Nutella naar dat jij je ook zo beroerd voelt. Hier zeker een voedseltekort, al 5 a 6 kg afgevallen en continu hoofdpijn en slap voelen daardoor en af en toe gevoel flauw te vallen. Geen vochttekort ik drink liters Spa rood, dat is het enige dat echt binnen blijft . Heb nu medicijnen tegen zuur en tegen de misselijkheid, maar dat doet dus weinig. Donderdag bespreken met de VK hoe nu verder. Warme dranken en warm eten kan ik nu absoluut niet. Dapper dat je soep gaat proberen, ik begin al te kokhalzen van de Unox reclame . Mijn man doetbl gelukkig ook alles in huis, ik kan ook alleen maar op de bank zitten. Ik ga nog wel naar het werk, maar hoe ik die dagen doorkomen weet ik niet, ik zit dan zoveel mogelijk stil en doe mijn best niets te laten merken. Een paar collega's heb ik ingelicht zodat die bepaalde klussen overnemen en ik het beter kan verdoezelen. Ik ga het de rest na de echo van donderdag vertellen. Denk er nu wel aan om me voor volgende week ziek te melden, ga nu hard achteruit in kracht en energie, moet al bijna huilen als ik denk aan de komende werkdagen, dus misschien even pas op de plaats maken.
Ach lieve @Gruffalo123 en @Nutella .. Wat zo ontzettend naar om te lezen. Ik heb dit van dichtbij mee gemaakt bij mijn beste vriendinnetje, die heeft 9 maanden lang gekotst. Zij had dan ook hyperG. ( Sorry niet heel motiverend) maar haar tip, als je dan toch moet kosten; neem dan iets wat glad is een terugop ook nog lekker smaakt ( zoals passie vrucht) .. ik hoop dat jullie snel iets vinden wat voor jezelf het beste werkt! Sterkte!
Dat klinkt ook heel erg zwaar. Ik zou me echt ziekmelden als ik jou was! Gelukkig hoef ik niet te werken en kan me ook niet indenken dat dat nog zou kunnen. Echt, blijf thuis en spaar je energie. De soep zit er nog in. Unox trek ik ook echt niet en van die poeder bouillion ook niet, maar ik had de tip gelezen soep te maken van een soepbot en dat gaat beter. Is ook heel voedzaam. Eerst een paar slokjes cola, dan een paar hapjes eten en vooral niet bewegen. Warm eten is verder ook zo moeilijk. Gisteren een uur gedaan over 1 aardappel en 3 eetlepels soep en binnen 3 seconden was het er allemaal weer uit. Echt om te janken. Houd je je zwangerschapsvitaminen wel binnen? Ik slik ernaast pilletjes zeewier/chlorella om toch wat gezonds groen binnen te krijgen voor de kleine. Heel spannend de echo voor donderdag! Dan zie je ook waar je het voor doet een is het niet zomaar hondsberoerd zijn. Eerder aan de bel trekken bij de vk als het niet gaat hè. Ik heb ook al meerdere keren aan de telefoon gehangen. Dank je @Beamer en bedankt voor de tip!
Oooh meiden heb het echt met jullie te doen zeg!! Leuk dat jullie het vanavond gaan vertellen onder een etentje Ik ben gisteravond uit eten geweest met mijn man en zoontje.. niet echt lekker bevallen.. vandaag nog wel last van.. wij gaan vanaf vandaag meer plantaardig eten , minder vlees tot geen vlees en geen dierlijke producten meer.. het is allemaal een beetje passen en meten enzo en we zullen vast nog eens fouten erin maken
@Beamer die tip van gladde dingen eten die niet vies zijn als ze terugkomen ken ik, heb ik vorige zwangerschap ook aan gehouden. Dit is de tweede keer dat het zo loopt, dus inmiddels weet ik een beetje wat wel helpt en niet. .