14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @mamaNath87 knap dat je tijdens de zwangerschap je levensstijl zo ingrijpend gaat proberen te veranderen! Heb je dit al vaker gedaan?

2. liske

liske Actief lid

11 apr 2011
    297
    237
    43
    Vrouw
    Supervisor
    noord brabant
    Hoi dames ik zat me net te bedenken dat mijn laatste menstruatie 19 juni was. Uitgaande daarvan zou ik morgen 6 weken zwanger zijn. Maar ik weet dat mijn eisprong 3 july was geweest mede door gyn dat ik dat zeker weet. Maar dan zou ik in plaats van 6 weken toch pas 4 weken zwanger zijn of zit ik er nu helemaal naast?

Wanda68 vindt dit leuk.
  3. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Die 2 weken ervoor krijg je gratis ;) dus 6 weken klopt :)

liske vindt dit leuk.
  4. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben dan wel benieuwd naar wat ze zeggen bij je eerste echo @liske

liske vindt dit leuk.
  5. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Nutella hoe is het vandaag met jou?

6. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal.. Mag ik ook meekletsen? Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger.. Volgens mn banner 5.3 maar ik denk zelf iets minder lang. Maar dat zien we wel tijdens de eerste echo..

Ik heb nu zoveel meer last van kwaaltjes, nu al vlagen van misselijkheid, steeds enorme honger. Gisteren ging ik na het eten bijna van mn stokje. Ben benieuwd hoe deze zws zal verlopen..

Ik ga proberen zoveel mogelijk terug te lezen

caroline1, Beamer en Wanda68 vinden dit leuk.
  7. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Nou, heel raar, maar vanmorgen niet tot nauwelijks misselijk. Het kwam een uurtje geleden een beetje opzetten nadat ik naar de wc was gegaan. Snel nog een half broodje ei kunnen eten en een beetje cola. Gek toch?! Ben wel blij, effe een goede dag. :)
    Hoe is het met jou?

Beamer en Wanda68 vinden dit leuk.
  8. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd en welkom! :)

Ik heb nu een aantal dagen dat ik me misselijk voel, alleen niet echt misselijk. Meer opgeblazen, druk op de maag. Wat iets verlicht als ik boer. Heeft iemand daar ook tips voor? Ik houd niet van koolzuur (daar krijg ik weer maagzuur van). Ik ga ook maar die roosvicee laxo halen, hopelijk voel ik me dan iets minder opgeblazen :)

9. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.973
    1.191
    113
    Wat @Wanda68 zegt. Je krijgt nog twee welen cadeau. Eigenlijk ben je maar 38 welen zwanger ipv de 40.

Fijn @Nutella Een betere dag! Geniet ervan.

Ik ben vandaag niet vooruit te branden. We waren een stukje fietsen maar pff wat kostte dat veel moeite. Heb echt geen energie. Zo even lekker wat eten en dan onder een even liggen onder een dekentje onder de bank. Even bijtanken.

Wanda68 en Nutella vinden dit leuk.
  10. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Ah ik heb echt met jullie te doen.. Ik weet van mijn andere zwangerschappen nog heel goed hoe het is om zo misselijk te zijn. Boodschappen doen was echt hel. Op mn telefoon kon ik niet eens kijken daar werd ik zo misselijk van. En niks bleef binnen.
    Ben wel blij dat ik dat nu niet heb want daar was ik zo bang voor. De keus voor een derde bleef eigenlijk langer uit door dat.
    Hopelijk is het alleen de eerste weken bij jullie.. Bij mij duurde het ong tot week 16

11. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    @Wanda68 Rot zo'n opgeblazen gevoel. Doet het ook pijn? Misschien zijn je maag en darmen wat gevoeliger voor iets wat je eet of drinkt. Ik zou kijken wanneer je het het ergst hebt en wat je ervoor op hebt. Ik ben bijvoorbeeld helemaal gestopt met lactose. En ik heb probioticapilletjes besteld, maar moet nog binnenkomen. Ben benieuwd of dat ook alles wat kalmeert.

Welkom @Lievekind !

@Marlau Lekker rustig aan doen, dat hoort er ook bij. ;)

Hoe ver ben je nu
    @Vivian22 ? Ik hoop voor je dat het zo goed blijft gaan.

Nu ik me wat beter voel, kan ik gelijk meer hier meedoen. :)

Beamer en Wanda68 vinden dit leuk.
  12. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ik kan het nog niet drastisch aanpassen hoor sommige vitamines ect heb ik gewoon nodig.. maar proberen geen ingespoten vlees enzo meer te eten..nee minder vlees eten nog niet vaker gedaan maar wel andere leefstijlen bijv geen koolhydraten meer enzo.. we proberen het eerst een maandje en kijken hoe het ons bevalt

13. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Zo na een hectische week met een loge en verjaardagen, eindelijk weer rust in de tent.

Merk echt dat het teveel energie kost en heb vandaag dan ook echt goed uitgeslapen, tijdens auto rit wel paar keer moeten stoppen om te plassen..

Maar nu weer een rustig weekje voor de boeg, en dan woensdagochtend de echo.
    Ben zo benieuwd hihi :)

caroline1 en mamaNath87 vinden dit leuk.
  14. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Lievekind welkom en gefeliciteerd!

@Nutella fijn een betere dag! Geniet ervan en goed eten vandaag!
    Hier juist een mindere dag, drinken wordt nu ook lastig. Op 3 pepermuntjes na niets binnen gehouden vandaag en bijna al het water weer uitgespuugd. Besloten dat ik zo niet tot donderdag kan wachten en me in ieder geval alvast ziek gemeld op het werk. Morgen naar de huisarts en kijken wat er verder kan.

15. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend klote :( Heel goed dat je je ziekmeldt en naar de dokter gaat. Uitdroging ligt op de loer. En anders ook de vk bellen, misschien zeggen ze dat je meteen naar het ziekenhuis mag en onder controle komt van de gyn.
    Houd vol vandaag, heel veel sterkte!!!

16. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ojee @Nutella, wat enorm rot dat je zo misselijk bent! Goed dat je je hebt ziekmelding op je werk en naar de ha gaat! Hoop dat je ermee geholpen wordt!!

17. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ik bedoel @Gruffalo

18. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ik heb pds en ben sowieso overgevoelig voor bepaalde dingen, dus die eet ik al nooit. Mijn klachten zijn tijdens zwangerschap tegenovergesteld, de enige keren dat ik obstipatie heb gehad was tijdens zwangerschap.

Ik eet over het algemeen suiker- en e-nummervrij, veel groentes en wat minder koolhydraten en ik drink vooral water.

19. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Spannend woensdag al!!! :)

Wanda68 en Snies vinden dit leuk.
  20. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Goed dat je ermee naar de huisarts gaat zo kan het niet langer joh .. sterkte hoor

Deel Deze Pagina