En hier trouwens ook links als rechts schuin onder mijn navel wat steekjes, denk de banden ofzo? Ook een beetje een zwaar gevoel in Mn baarmoeder, alsof deze naar beneden wordtgetrokken of er iets aan hangt.
@Oumi86 wat ontzettend verdrietig voor je vriendin! Een vriendin van mij is het overkomen mer 20 weken zwangerschap! Wat een hel! Heel veel sterkte! En dan ook nog twee andere miskramen in je omgeving. Daar word je zelf ook flink onzeker van lijkt mij. Volgens mij had @Vivian22 vandaag een echo toch? Wat jij omschreef @Peach85 herken ik niet. Die steekjes waar jij het over hebt @Vaatdoek wel. Ik voel me al twee dagen echt totaal energieloos. Maar als ik jullie berichtjes over misselijkheid en flauwvallen lees mag ik zeker niet klagen! Doe rustig aan ladies! Succes met de echo's morgen!
Ik ben heel blij met de primperan, heb me in weken niet zo goed gevoeld, alleen een beetje vage misselijkheid en verder helemaal niets .
Wij hadden vandaag een vervroegde echo ivm het bloedverlies en... We hebben een mooi KLOPPEND HARTJE! <3 Alles zag er goed uit gelukkig
Ik heb trouwens ook echt totaal geen energie en als ik wel veel doe doet echt heel mijn lijf pijn.. Maar alles voor het goede doel
Jeuujj! Weer een beetje mens! Jeuujjj gefeliciteerd!! Heel apart net trouwens, ik voel soms propjes, precies hoe het bij mijn zoontje toen voelde de eerste propjes met 19 weken, maar daar is het nu toch nog veel te vroeg voor??
Zouden het niet je darmen kunnen zijn @Vaatdoek ? Ik had dat voor de zwangerschap soms zelfs dat ik dacht huh lijken wel schopjes, zometeen zit ik in het programma I didn't know i was pregnant
Nou echt hè? Kunnen je darmen nog zo laag zitten dan? Echt iets hoger dan aaar mijn schaambot zit. Maar dat zal wel, met 6 weken iets voelen lijkt mij best sterk
Wat een heerlijkheid om 's Avonds even 3 bladzijdes bij te kunnen lezen. Ik vind het leuk om te lezen hoe jullie je allemaal voelen en ervaren! Mijn borsten doen echt zo veel pijn. Zelfs met fietsen is ieder hobbeltje of kuiltje in de weg 1 te veel. En die vermoeidheid .. check.. Super leuk dat er deze week zoveel meiden een echo krijgen! Werken jullie de lijst bij als je je echo hebt gehad met een hartje bij je naam zoals eerder werd voorgesteld ? Maakt het zo overzichtelijk! @Vivian22 jeeh! Gefeliciteerd! @Gruffalo123 wat super fijn voor je dat je even een dagje kunt bijtrekken op deze manier. Jammer dat het middel maar 5 dagen mag. @Vaatdoek die plopjes herken ik ook, maar dat zullen wel gewoon de darmen zijn.
@Beamer primperan mag gelukkig langer dan 5 dagen bij zwangerschap misselijkheid, zijn vrouwen die het maanden gebruiken. Als het goed blijft werken, kan ik het dus zo lang als nodig blijven gebruiken. Alleen liever niet in 3e trimester, maar ik hoop er voor die tijd al wel weer af te zijn . @Vivian22 gefeliciteerd met de goede echo!
@Vaatdoek voor plopjes is het echt nog te vroeg, kindje begint pas met een week of 8 de eerste kleine schokjes met de armen en benen te maken en iets later de rest van het lichaam. Dus met 6 weken plopjes moeten haast wel je darmen zijn
Hahaha.. Was vorige week bij mij ook, zei ze je mag nu ook de afspraak van volgende week (woensdag dus) wel verzetten zodat er meer tijd tussen zit, maar ik zei nee ik vind het niet erg om dan ook te komen. Geeft mij dan een gerust gevoel ofzo om toch even te kijken daar binnenin. En daarnaast had mijn vriend daar speciaal vrij voor genomen, dus wilde het voor hem niet verzetten. Aangezien zijn werk het nog niet weet, en hij dus niet zomaar kan switchen van vrije dagen. Maar dat was gelukkig geen probleem. Als woensdag alles goed is dan zou er een afspraak gemaakt worden voor de termijn echo. Wanneer wordt die meestal gemaakt? Met hoeveel weken?
Ik wil wel een hartje voor mijn naam zetten maar vorige keer waren dr kleurtjes kwijt door mij volgens mij. Hoe behoud ik ze? Of kan iemand voor mij een hartje plaatsen
Hihi jammer dat er geen 'dit vind ik heeeel leuk' knopje is! Wat fijn! Had vandaag ook op momenten flink pijnlijke steken. Zelfs een paracetamol gepakt is dat dan bandenpijn? Heb gekeken maar geen druppeltje bloed dus ga er vanuit dat het niet dat soort krampen waren. Weet 't niet meer zo goed van de 1e. Kan zijn dat ik het sneller voel.
* Mama's uitgerekend tussen 14 & 31 maart 2018 * 11 maart FoxyDiamond Anna2017 12 maart Belony, 39 jaar, 2e kindje 13 maart ❤Oumi86, 31 jaar, 4e kindje LibelleClaire, 1e kindje 14 maart Anna009 Laisa 15 maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje. Caroline1, 28 jaar, 2e kindje - blijft een verrassing! ♥ Livoli, 29 jaar, 1e kindje 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje 17 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje 18 maart 19 maart ❤️Vivian22, 27 jaar, 3e kindje (5e zwangerschap) 20 maart MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje Julias, 30 jaar, 2e kindje 21 maart 22 maart Madeline, 2e kindje Peach85, 32 jaar, 2e kindje 23 maart 24 maart Ingie1985, 32 jaar, 2e kindje 25 maart Snies Wanda68, 34 jaar, 2e kindje Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje Vaatdoek, 33 jaar, 2e kindje 26 maart Liske, 32 jaar, 2e kindje * Velena, 31 jaar, 2e kindje 27 maart 28 maart Jabinca, 28 jaar, 3e kindje - blijft een verrassing! Marlau, 31 jaar, 2e kindje 29 maart 30 maart Nikki2018, 29 jaar, 2e kindje Lolsmurf, 32 jaar, 3e kindje 31 maart Allie7, 38 jaar, 2e kindje Afsprakenlijstje: Juli 27 juli - Belony - > 1e echo Augustus 1 augustus - Caroline1 - > intake gyn & echo 1 augustus - Oumi86 - > 2e echo en intake vk 2 augustus - Wanda68 - > 1e echo 2 augustus - Snies - > intake vk & echo 3 augustus - Julias - > 1e echo 3 augustus - Gruffalo123 - > intake vk & echo 3 augustus - madeline -> 1e echo 3 augustus - allie7 -> 1e echo 4 augustus - Jazz - > intake vk & echo 7 augustus - Vaatdoek - > intake vk & echo 8 augustus - Anna009 - > intake vk & echo 9 augustus - Beamer - > intake vk & echo 9 augustus - Nutella - > 1e echo 10 augustus - Ellie_x - > intake vk & echo 10 augustus - Julias - > intake vk 10 augustus - Livoli -> 2e echo 11 augustus - madeline -> intake vk 14 augustus - Jabinca - > afspraak 15 augustus - Nutella - > intake 16 augustus - Nikki2018 -> 1e echo 17 augustus - Liske - > intake vk & echo 17 augustus - MamaNath87 - > 1e echo 22 augustus - Nikki2018 -> intake 30 augustus - Livoli -> termijnecho September 16 september - Marlau -> termijnecho
Wat fijn @Vivian22 !!! Veel succes voor degenen die morgen (en de komende dagen) een echo hebben! Dat er maar veel kloppende hartjes te zien zijn Ik moet nog wachten tot vrijdag...zo spannend! Pfff ik wou dat het al zover was! Ik voel me wel veel zwangerder dan de vorige keer, ik hoop zo dat het een goed teken is!