Dank je wel. Met 20 weken pff dan zit je op de helft en heb je vast al vanalles gekocht. Bah. Ik heb in het begin niet echt onzekerheid gelukkig ook niet nu het dichtbij gebeurd. Ik vind het vooral later in de zwangerschap lastig. Zo in het begin hecht ik er nog niet zoveel waarde aan dus als het in deze periode mis zou gaan vind ik dat niet heel heftig. Komt misschien ook omdat zwanger zijn me eigenlijk altijd meer overkomt dan dat het heel erg gepland is. Het lijkt me vooral later in de zw zo ontzettend heftig. Dus dat was die vriendin meegemaakt heeft. Al moet ik zeggen dat ik zo iets dan totaal niet op mezelf betrek. Succes iedereen met echo's en vivian super fijn
* Mama's uitgerekend tussen 14 & 31 maart 2018 * 11 maart FoxyDiamond Anna2017 12 maart Belony, 39 jaar, 2e kindje 13 maart ❤Oumi86, 31 jaar, 4e kindje LibelleClaire, 1e kindje 14 maart Anna009 Laisa 15 maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje. Caroline1, 28 jaar, 2e kindje - blijft een verrassing! ♥ Livoli, 29 jaar, 1e kindje 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje 17 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje 18 maart 19 maart ❤️Vivian22, 27 jaar, 3e kindje (5e zwangerschap) 20 maart MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje Julias, 30 jaar, 2e kindje 21 maart 22 maart Madeline, 2e kindje Peach85, 32 jaar, 2e kindje 23 maart 24 maart Ingie1985, 32 jaar, 2e kindje 25 maart Snies Wanda68, 34 jaar, 2e kindje Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje Vaatdoek, 33 jaar, 2e kindje 26 maart Liske, 32 jaar, 2e kindje * Velena, 31 jaar, 2e kindje 27 maart 28 maart Jabinca, 28 jaar, 3e kindje - blijft een verrassing! Marlau, 31 jaar, 2e kindje 29 maart Lievekind, 25 jaar, 3e kindje 30 maart Nikki2018, 29 jaar, 2e kindje Lolsmurf, 32 jaar, 3e kindje 31 maart Allie7, 38 jaar, 2e kindje Afsprakenlijstje: Juli 27 juli - Belony - > 1e echo Augustus 1 augustus - Caroline1 - > intake gyn & echo 1 augustus - Oumi86 - > 2e echo en intake vk 2 augustus - Wanda68 - > 1e echo 2 augustus - Snies - > intake vk & echo 3 augustus - Julias - > 1e echo 3 augustus - Gruffalo123 - > intake vk & echo 3 augustus - madeline -> 1e echo 3 augustus - allie7 -> 1e echo 4 augustus - Jazz - > intake vk & echo 7 augustus - Vaatdoek - > intake vk & echo 8 augustus - Anna009 - > intake vk & echo 9 augustus - Beamer - > intake vk & echo 9 augustus - Nutella - > 1e echo 10 augustus - Ellie_x - > intake vk & echo 10 augustus - Julias - > intake vk 10 augustus - Livoli -> 2e echo 11 augustus - madeline -> intake vk 14 augustus - Jabinca - > afspraak 15 augustus - Nutella - > intake 16 augustus - Nikki2018 -> 1e echo 17 augustus - Liske - > intake vk & echo 17 augustus - MamaNath87 - > 1e echo 22 augustus - Nikki2018 -> intake 22 augustus - Lievekind - > intake 30 augustus - Livoli -> termijnecho 31 augustus - Lievekind -> 1e echo September 16 september - Marlau -> termijnecho
Voor diegene die vandaag een echo hebben : succes!! Ik ben vanmorgen misselijk wakker geworden en vlak daarna hing ik al boven de emmer.. Dus hier begint nu ook echt de misselijkheid toe te nemen. Kon het eerst nog beperken tot niet hoeven te overgeven, maar helaas..
Blehh ik ben al dagen zo misselijk als een kat nog net niet over moeten geven, heb ook een hele vieze smaak in m'n mond die maar niet weg gaat. En m'n neus zit ook steeds verstopt en m'n tepels branden eraf, herken van dit alles niks van mijn eerste zwangerschap had toen echt nergens last van. Moet nog 2 weken wachten tot de eerste echo. Wat duurt dat wachten lang. Voor de dames die vandaag een echo hebben heel veel succes
Vorige week vroeg een vriendin of ik vorige keren had meegedaan met mvm.. ik zo van moetnie dan niet iets vertellen. Ik zou daar pas overna denken als ik daadwerkelijk zwanger ben, oftewel die is dus ook zwanger. 27ste uitgerekend en ik dus 28ste. Heel leuk! Onze oudste jongens schelen 2 weken. En ik heb er dan nog 1 tussenin haha. Maar gister was helemaal top, mijn lieve zusje vertelde dat ze zwanger is van haar 2de kindje.. de eerste is net 3 geworden.. Zo speciaal om tegelijk zwanger te zijn. Zij loopt een maandje voor..
Succes vandaag @caroline1 en @Oumi86 met de echo! Wat superleuk @Jabinca. Lijkt mij ook heel bijzonder samen zwanger te zijn. Samen shoppen straks Ik heb me net een steken in mijn buik gehad... ugh, links bij mijn lies. Pffff echt heel vervelend, gelukkig is het nu wel iets weggetrokken. En af en toe een vaag weeig misselijk gevoel.
Ja, fijne echo's dames die vandaag gaan! En zet hem op of hou vol dames die zich vandaag niet zo lekker voelen. Ik hing gisteravond en vanmorgen ook alweer in de wc. Hopelijk wordt de rest van de dag een stuk beter.
Hallo dames, Tijdje niet wat gescheven maar heb alles meegelezen. Vorige week was ik heel erg misselijk maar afgelopen 2 dagen gaat het best wel goed! Ik moet nog meer dan een week wachten op mijn eerste echo. Ik vind het echt te lang duren. Voor de rest heb ik eigenlijk geen kwaaltjes. En daar ben ik wel blij mee! Ik moet dit weekend nachtdiensten draaien. Werken er nog meer dames in de nacht? En hoe gaat dat nu je zwanger bent?
Echo gehad, maar ben er eerlijk gezegd nog niet echt wijzer van! Wel een kloppend hartje, maar ik kwam nu uit op 6+4 terwijl ik ongeveer 7+5 moet zijn. Ik weet dat vanwege ovulatietesten, temperaturen, enorme ovulatiepijn en positieve test op 3 juli al.. Dus het is een beetje afwachten nu. De kwaliteit van de echo was erg slecht, dus ik hoop dat het daardoor niet zo goed opgemeten is. In ieder geval als een soort van zelfbescherming wacht ik nog even tot de termijnecho over vier weken voordat ik wat meer overtuigd kan zijn dat 't goed is. Heb de echo naast die van m'n zoontje bij ongeveer dezelfde termijn gehouden (2 dagen zou hij daar verder zijn). Zoontje toen 16 mm lang en een duidelijke vorm. Kindje nu 8 mm en erg vaag.
Hè @caroline1 wat jammer dat je nu alsnog niet echt duidelijkheid hebt! Gelukkig wel een kloppend hartje gezien, dat is natuurlijk positief! Maar ik kan me voorstellen dat dit je ook wel weer onzeker maakt. De echo lijkt inderdaad wel van een stuk mindere kwaliteit dan die van je eerste zoontje. Hopelijk over een paar weken een mooie termijnecho!!
He wat jammer zeg. Snap je onzekerheid, maar inderdaad wat Jazz ook zegt, het is niet hele mooie kwaliteit zo te zien. Laten we hopen dat dat inderdaad ook de oorzaak is, maar gelukkig wel een kloppend hartje! Zo fijn!
Ow ja dit herken ik heel erg! Laatste dagen erg misselijk. En de hele dag denk ik, wat kan ik wel of niet eten. Want ja misselijk. En die tepels had ik vorige keer wel. Allen toen gaf ik geen borstvoeding
Was dit bij de verloskundige zelf? Wat zei degene er van die de echo maakte? Ik weet toevallig dat ze bij de verloskundige bij mij, een ouder echo apparaat hebben en een nieuwere. Maar je ziet echt wereld van verschil tussen beiden echo apparaten op hetzelfde termijn. Het kan natuurlijk nog alle kanten op gaan, en snap je onzekerheden hoor! Klopte het hartje traag of al redelijk snel? Traag kloppend hartje kan duiden op een beginnend kloppend hartje, als dat zo is.. Loopt het vruchtje dus wat achter qua groei wat je echo zou kunnen verklaren. Hopelijk binnenkort een goede duidelijke echo!
@caroline1 wat jammer dat de echo onduidelijkheid heeft gebracht. Gelukkig wel een kloppend hartje. Hopelijk bij de volgende echo meer duidelijkheid en een goede groei!
@caroline1 Jammer zeg, maar inderdaad gelukkig een kloppend hartje dus ga er maar vanuit dat het goed is. Waarschijnlijk ook gewoon een lage kwaliteit echo dan. Ik kan nauwelijks iets eten of drinken vandaag en als het er dan inzit, komt het er ook weer uit. Zo ontzettend balen.