Heel slecht in slaap gekomen vannacht, vanmorgen ook weer vroeg klaarwakker. Merk toch aan mezelf dat ik het spannend vind, daar waar ik de vorige keer mijzelf zorgeloos naar de echo toe leefde merk ik dat die zorgeloosheid er nu niet meer is. En dat vind ik jammer.. Merk nu pas hoeveel impact een miskraam kan hebben op een volgende zwangerschap. Goed.. Misschien maak ik me nu druk om niets, en stiekem hoop ik dat ook. Voel me ontzettend zwanger, maar toch neemt de angst nu de overhand. Ga er denk ik maar blanco naar toe.. Dan kan het alleen maar meevallen wanneer blijkt dat alles goed zit.
Wat goed van je dat positief blijft. Ik heb ook nog elke dag verdriet, maar we blijven hoopvol. Ik vind zwanger zijn ook lastig, maar gelukkig krijg ik als het goed is meer controles. Dat ga ik morgen bespreken als alles goed zit.
Het hartje klopte en stevig ook! Over 2 weken weer een echo gepland staan. En vanuit daar wordt de termijn echo gepland. Ben zo blij!!
Meid wat fijn!! ❤ Ik mag vanvond pas Ik hoop stiekem heel erg dat het er 2 zijn. Alleen dat zouden we dan graag voor onszelf houden voorlopig. En aangezien hier mensen zitten die mij kennen, kan ik het niet delen helaas. We gaan voor het belangrijkste, een mooi kloppend hartje
Wat fijn!!!! En nu lekker gaan genieten hè Ik herken trouwens precies wat je zegt over het effect van een miskraam op een volgende zwangerschap. Het is zo spannend!!!
Jeeeh snies super! Ik moet zeggen dat al die miskraamverhalen me niet echt vrolijk maken, is ook allemaal heel heftig, snap ik heel goed. Maar nu zwanger mogen zijn is zoiets bijzonders. Laten we positief ingesteld zijn en een balans zoeken tussen positieve en negatieve gevoelens/verhalen
Toch maar even contact opgenomen met de verloskundige, heb steeds het gevoel dat ik flauw ga vallen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ijzer tekort dus vandaar ff aan de bel getrokken maar doordat ik pas om 2 weken bij de vk een afspraak heb raadde de me aan contact op te nemen met de huisarts. Morgen dus ff bloed prikken op ijzer @Snies super dat je een mooi kloppend hartje heb gezien ❤️
Gefeliciteerd @Snies wat fijn SucceS Wanda, spannend. Vanmorgen is hier moeders voor moeders geweest. Was een knaller!
Heel fijn @Snies !! Je echo ziet er mooi uit hoor! En een stevig kloppend hartje, wat heerlijk. Wat duurt vanavond dan nog lang he @Wanda68. Ik snap dat je het niet deelt als mensen je hier al kennen, maar wel jammer. Ik hoop voor je dat het er twee zijn. @Jabinca ik ben het met je eens dat er een goede balans moet zijn tussen goede en slechte ervaringen. En dat het heel bijzonder is dat we allemaal zwanger zijn. Maar er zijn hier gewoon een aantal meiden die ook echt de zwarte kant hebben ervaren. En er moet ook ruimte zijn voor angst en verdriet. Hopelijk mag iedereen een gezonde baby in z'n armen sluiten in maart/april.
Ik lees net in mijn onderschrift dat je baby op een kleine druif of bosbes lijkt. Daar lijkt jouw echo ook wel op!
Hahaha ja, grappig gezicht he. Heb ook een foto van de uitwendige echo (heb ze vandaag beiden gehad) maar vond die niet zo duidelijk als deze inwendige echo. Om te laten zien althans.
Dames, ik heb slecht nieuws en ik heb fantastisch nieuws. Het slechte nieuws: ik lig in het ziekenhuis aan het infuus. Het fantastische nieuws: de eerste echo al gehad en alles is perfect!!!! Ben helemaal blij.
Jeetje, wat vervelend dat het slechte nieuws eigenlijk zo het goede nieuws verpest. En je er eigenlijk niet zo van kunt genieten als ieder ander. Veel beterschap gewenst en natuurlijk gefeliciteerd met de goede echo! ❤
Ach jee Meis toch. Vanwege uitdroging? Wel superfijn van de echo! Gefeliciteerd scheelt weer een aantal dagen wachten Hoe voel je je nu? Waarschijnlijk niet veel beter
Dank je wel! Het goede nieuws overschaduwd gelukkig nog het slechte nieuws dus ik voel me toch erg gelukkig.
Dank je! Uitdroging inderdaad, maar ik voel me wel echt een stuk beter dan gisteren en vanmorgen. Heb eindelijk ook weer kleur in m'n gezicht en kan voedsel binnenhouden.