14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Wauw wat goed! ❤ Gefeliciteerd en welkom!

2. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Nou moet wel eerlijk toegeven dat ik soms ook onzeker ben, ondanks kloppend hartje gezien te hebben.
    Heb dan over twee weken een echo,
    Maar zou het liefst volgende week een pretecho inplannen.
    Ik probeer het niet te doen en gewoon deze twee weken af te wachten.

Heb nog genoeg symptomen, en een extra echo geeft nog geen zekerheid.
    Dus probeer mijzelf niet gek te maken en van het positieve uit te gaan.
    Dat ik over twee weken een groter vruchtje zie dan gisteren.
    Denk dat iedereen die onzekerheid wel heeft.

Wanda68 vindt dit leuk.
  3. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hai dames! Wat een goede berichten lees ik! Allen met een goede echo, van harte gefeliciteerd!
    @Nutella beterschap, goed dat je nu even een infuus hebt! Knap je als een tierelier van op! Hopelijk snel met goede medicijnen naar huis en heb je er straks veel minder last van!

Ook voor de andere zieke meiden veel beterschap gewenst, het is dan wel voor een goed doel en we hebben het ervoor over natuurlijk, maar misselijk zijn is nooit leuk..

Het valt me op dat jullie allemaal al zo snel echo's gekregen hebben!! Hier doen ze dat echt pas met 10 weken!! Balen. Want dat betekend (toevallig vandaag precies) nog 4 weken wachten.. Daar baal ik wel een beetje van hoor!

Kheb niet zo'n last van misselijkheid tot nu toe.. Gelukkig! Wel ben ik helemaal versleten de hele dag, ik stap al moe mn bed uit! Ook is mn reukorgaan nogal overprikkeld, ik loop heel de dag te snuffelen overal want ik ruik overal vieze geurtjes. (handig met een 8w oude pup in huis) en ik heb veel darmkrampen, das ook niet zo lekker. Naja.. Al met al mag ik niet klagen!

Beamer en Nutella vinden dit leuk.
  4. Madeline

Madeline Bekend lid

24 sep 2013
    775
    64
    28
    Zuid Holland
    haha ik had mijzelf van het lijstje gehaald omdat ik te weinig energie heb om hier gezellig mee te kunnen kletsen. Maar zie dat ik er weer opsta. Ik heb inmiddels de echo gehad. Ze zag vanalles in mn buik maar in eerste instantie niet wat ze zocht. Ik heb een hoop cysten waarschijnlijk het gevolg van de icsi. Uiteindelijk vond ze de baarmoeder met daarin ons ukkie met kloppend hartje! over 2 weken terug om te kijken wat de cysten doen.

Anna2017, Vaatdoek, Nutella en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    @Snies gewoon pretecho inplannen, heb ik ook gedaan. Dat helpt mij echt gigantisch voor mijn onzekerheid. Ik vind het fijn dat ik dan een geruststelling heb en ook iets heb om naar uit te kijken. Anders duren de weken zo lang als je in onzekerheid zit, ook al is dat vast helemaal nergens voor nodig.

Ik voel me ook op en top zwanger en heb goede echo's gehad. Maar ik denk dat de hormonen ook een grote rol spelen bij mij, mijn vriend zegt wel eens voor de grap dat de hormonen naar mijn hoofd zijn geslagen omdat ik ineens zo onzeker en onstabiel ben terwijl hij dat helemaal niet gewend is van mij

6. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Haha je mocht niet weg.. we hebben allemaal een fase waarin we meer of minder actief zullen zijn, helemaal niet erg. En ff schrikken dat ze zo moesten zoeken maar geweldig een kloppend hartje!

7. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Kletskouzen!!!

Een welkom-zwaai naar de 2 nieuwe dames!!

Een knuffel voor alle zieke/ misselijke meiden!

En een hart onder de roem voor alle onzekere mevrouwtjes!
    Het komt vast goed!

Vaatdoek, Vivian22, Inge1984 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik ben juist dolblij dat we zo vaak een echo mogen, mijn moeder kende dat helemaal niet. Dus probeer je niet gek te maken, en gewoon genieten van dit moment. En die pretecho's zijn er toch juist voor later in je zwangerschap? Of heb ik dat verkeerd.

liske en Wanda68 vinden dit leuk.
  9. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Nee hoor pretecho's kun je vaak al doen vanaf 6 of 7 weken. Bij ons wel tenminste. Ik heb zelfs al een 3d echo laten maken in Utrecht. Lag er toch en ze deed het gratis. Dat is wel bizar om te zien als het nog zo klein is.

Nutella en Wanda68 vinden dit leuk.
  10. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Oh okee.. nou ja ik vind t niet zo nodig maar dat ben ik, soms ben ik wat te 'nuchter' denk ik.
    Gister echt een prutdag gehad, vandaag daarentegen weer prima, ben bang dat elke keer als ik dag gewerkt heb ik een dag moet herstellen. gister vrij en morgen ook weer dus ben benieuwd hoe t zal zijn.. wel beeje sneu voor me kindjes die dan niet de gezelligste moeder hebben. Weten (diegene met kindjes) al dat ze broertje of zusje krijgen? Hier benoemen we het al wel maar hebben toch nog geen flauw benul al weet de oudste dan wel me buik te vinden.

11. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn echo's bij een echo praktijk, die heeft bij mij nog nooit inwendig gedaan. Jij bent verder dan ik, dus het zou uitwendig moeten kunnen. Mijn echoscopist is ook verloskundige en heeft nooit problemen gehad mijn naar achter gekantelde baarmoeder te vinden ;)

12. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Laat je nou niet gek maken door die hormonen! Ik moet nog tot 12 weken wachten tot de volgende keer spieken :roflmao:
    Hij/zij zit voor nu veilig in je buik en of je elke week kan kijken, zal geen enkele invloed hebben of alles goed gaat of niet. Voor nu ben je gewoon hartstikke zwanger, van een baby met kloppend hartje! Probeer ervan te genieten, want die beeb zit daar echt!

Marlau en Snies vinden dit leuk.
  13. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ah dat zou inderdaad wel erg vervelend zijn. Hopelijk valt het allemaal mee!

Mn oudste wordt in oktober 3 jaar.. Kheb t al wel een keertje zo gezegd.. Word je weer grote broer? Maar hij snapte er nog geen snars van haha! Komt vanzelf..

Jabinca vindt dit leuk.
  14. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Dat zegt mijn vriend dus ook..
    Wil er ook geen ding van maken,
    Omdat er tegenwoordig die luxe is van tussendoor echo's maken.
    Vroeger was dat er niet, en moest je gewoon wachten tot je terug kon komen bij de verloskundige.
    Voor die tijd wist je dan ook niet of het nog goed zat.

Net gegeten en merk dat ik weer tegen het randje van overgeven aan zit.
    Ben zo misselijk..
    Kan ook echt niet veel meer eten, en daarnaast heeft het weinig nut.
    Merendeel komt er dan weer uit. :(

15. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Jij hebt ze ook lekker snel achter elkaar, leuk!

16. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Hier weet de oudste het en die snapt het ook heel goed aangezien die in november al weer 10 wordt.

De middelste noemt de jongste nog steeds baby (ze vertikt het om haar naam uit te spreken).... dus als ik het heb over de baby in mn buik is dat een beetje vreemd en zegt ze nee geen baby in buik. Maar zodra mn buik gaat groeien zal ze het zeker begrijpen. Ik heb het vorige zw ook gedaan aan de hand van kusjes geven en filmpjes van babys. Ze begreep het best goed. Al was ze nog geen anderhalf toen de jongste kwam.

FoxyDiamond gezellig dat ik je nu hier tref...

Hier heb ik gelukkig niet zon behoefte aan echo's. Ik heb nog bij geen een zw een pretecho laten maken.. vind het vooral nu niet zo interessant.....

Maar als het iemand helpt dan kun je het doen.

Wie gaat trouwens de nipt test doen?

Anna2017 vindt dit leuk.
  17. Beamer

Beamer Actief lid

30 mrt 2014
    152
    160
    43
    NULL
    NULL
    Wij zullen ook de niptest laten doen.

Dochter wordt hier langzaam voor bereid. Door middel van de boekjes van Bobbi lijkt ze het beter te begrijpen. Eigenlijk wordt ze meteen boos en gaat ze huilen als ik vertel dat er een baby in mijn buik zit. Ze moet er nog niet veel van weten
    Ach, nog zoveel maanden om er samen naar toe te groeien. Ik maak me niet druk!

Ik zie dat alle mooie kleurtjes uit de lijst zijn verdwenen! Iemand zin om dat weer aan te passen?

Aan alle echo dames! Tot nu toe lijkt het bij iedereen goed te gaan! Of kloppende hartjes of nog net te vroeg.

Ik ben doodop van een dagje werken en kruip zo m'n bedje in! Hopelijk morgen de tijd om op jullie persoonlijker te reageren!

Liefs

Vaatdoek en Wanda68 vinden dit leuk.
  18. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    @liske Wanneer hoor je de uitslag van je ijzer? Misschien zijn er nog andere middeltjes voor je stoelgang want zo verstopt zitten is echt niet goed voor je.

@Snies Nog duizelig geweest? Dat was jij toch of heb ik het even mis? En slik je al iets tegen die misselijkheid. Let maar goed op dat je niet te veel verzwakt.

Ik ben de dag weer goed doorgekomen. Wel even misselijk geworden en geen eetlust, maar nadat ik een pilletje Zofran kreeg (smelt onder je tong, heel smerig :|) ging het weer een stuk beter. Morgen naar huis en dan weer heel saai thuis zitten en niks doen. Alles voor de kleine!

19. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    @Nutella

Dat was ik inderdaad!
    Nee ik slik er nog niks voor hoor.
    Wil het wel bespreken met de vk mocht dit aan blijven houden of erger worden.

Nutella vindt dit leuk.
  20. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ja, moet je zeker doen. Liever te vroeg dan te laat!

Snies vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina