Wij gaan ook de nipt test doen. Mijn dochter is nogal een hyper actief acrobaatje. Dus we proberen het er in te krijgen dat ze niet zomaar meer boven op me mag springen. "Nee zachtjes met mama er zit een baby in de buik". Maar helemaal begrijpen doet ze nog niet. Of ze verkiest het om het stiekem te negeren.
Hier vind de oudste (3) het helemaal geweldig. We hadden vandaag intake en de jongens waren mee. Aangezien ik maandag al een echo had gehad dacht ik dat ze die nu niet meer zou doen maar speciaal voor de jongens toch gedaan en ze stonden vol verbazing te kijken. Ze zei ook wat leuk dat ze er al zo mee bezig zijn, dat zie je niet vaak op die leeftijd
Wij gaan ook voor de nipt test of de vk moet ons kunnen overtuigen dat dit niet nodig is en dat ze met de 20 weken echo ook heel veel kunnen zien. Bij mijn zoontje hebben we geen enkele test gedaan en ben nog maar 32 en vriendlief 34 maar toch ik ga ff afwachten wat de vk zegt en eerst maar eens zien of we ook een mooi kloppend hartje te zien krijgen
Goeiemorgen, hier redelijk. Beroerd en moe. Gelukkig wordt de duizeligheid minder. En als ik niet beroerd ben dan heb ik maagzuur. Gisteravond weer een klein glaasje cola gehad. Ik drink normaal alleen water en heel soms vruchtensap. Cola drink ik eigenlijk niet omdat het hartstikke slecht is. Maar goed met die cola, af en toe een slokje, voel ik me niet misselijk, niet opgeblazen en heb ik geen maagzuur Owja en straks heb ik een afspraak met MvM
Ik heb een goeie nacht gehad en zit nu aan m'n ontbijt. Straks mag ik weer naar huis. En jouw nacht @mamaNath87 ? @Wanda68 Het is toch altijd wat hè Ik drink ook af en toe wat cola. Van die miniblikjes en dan de eerste helft af en toe een slokje. Daarna effe boeren en het voelt weer opgeruimd. Het is niet het meest gezonde, maar je mag heus wel wat drinken gedurende de dag.
Hier van verstopping naar hele nacht op de wc letterlijk leeggelopen sorry voor de info, hebben jullie hier ook last van gehad? Kreeg eerst erge darmkrampen. Hopelijk blijft het hierbij en ben ik er nu vanaf misselijkheid is er nog steeds maar een heel stuk minder
Hier weer belabberd gevoel. Heb het idee dat de primperan nu ook minder goed zijn werk doet. Krijg nog steeds zo goed als geen eten binnen, drinken gelukkig wel. Gisteren ook migraine gehad, is bij mij een zwangerschapskwaal helaas. Ben nu op het werk, probeer de uren te overleven. Hier de kleine al verteld dat er een tweede komt en die begrijpt het goed, is nu 2,5. Vertelt ook aan iedereen die die tegen komt dat ik een baby in mijn buik heb .
Wat fijn dat je naar huis mag @Nutella! Heel fijn de goede echo's gisteren! @Allie7 jammer dat er nog geen hartje was maar het was ook nog heel vroeg. @Snies, balen dat je ze beroerd bent! Voor wat betreft een extra echo. Ik zou van dat geld lekker een duur pakje kopen. Je hebt er toch geen invloed op. Heb je een goede echo ben je twee dagen minder ongerust. Heb je een twijfelachtige echo ga je je zorgen maken. En gaat het mis doet geen echo daar wat aan. @caroline1 wat flauw dat je niet eerder mag komen voor een echo. Die kunnen ze gewoon declareren hoor. Ik laat mijn echo's altijd bij een echocentrum maken. Geen pretbureau, maar een zelfstandige die ook 20 weken echo's doet en zo. Wellicht voor jou ook een optie. Want het blijft knagen he. Hier alles wel goed. Geen misselijkheid. Gisteren een vermoeiende lange dag. Vandaag dus even rustig aan. Werk een dagje thuis. Ook wel lekker.
Wij weten nog niet helemaal zeker of we de NIPT gaan doen. We gaan dit weekend besluiten. Donderdag heb ik een afspraak bij de verloskundige dus dan kan ik het gelijk bespreken. @liske verstopping heb ik geen last van maar ik slik probiotica. Heb echt het idee dat dat heel goed helpt tegen verstoppingen en darmpijnen
Ooh fijn Nutella! Hier ook echt last van verstopping hoor! En dan komt er gezellig bij dat ik bijna nooit alleen naar de wc kan aangezien mijn zoontje dan "gezellig" mee wil. Geef hem nu maar gewoon iedere keer de iPad zodat hij niet echt door heeft dat ik ff weg ben haha
Balen van de verstoppingen. Gaat dat later in de zwangerschap beter? Ik heb nooit zo heel veel kwaaltjes. Heel blij mee hoor! Wij willen denk ik wel voor de nipt gaan. Maar wacht eerst de echo af, even kijken wat ze al kan zien. Down valt (vaak) niet te zien via een echo maar de andere twee wel. Alleen ik weet niet of ze bij 12,5 week al wat kan zien. En anders doen we de nipt. Bij mijn dochter hebben we niks laten doen. Maar nu wil ik het wel graag na alle miskramen. Beetje het gevoel van het kan toch niet helemaal goed zijn of zo.
Ik heb dit dus ook wisselend obstipatie en diarree. Maar ik heb pds, dus wist niet dat het zo "normaal" was
@Gruffalo123 Dat je nog werkt joh! Ik hoop voor je dat je toch nog wat eten gaat binnenhouden. Inmiddels ben ik thuis. De verpleegkundige vroeg nog 'loop je zelf naar beneden of wil je de rolstoel', 'gaat wel lukken hoor!' zeg ik heel blij. We komen aan bij de liften en ik begin me toch duizelig te worden en m'n oogballen bonken. Rustig doorgelopen maar en aangekomen bij de auto, maar wat kan je jezelf dan overschatten zeg.
Gelukkig niet, maar wat kun je daar pijn van hebben en ziek zijn. Ben wel eens flauwgevallen toen het zo van slag was. Ik weet van een vriendin dat zij roosvicee laxo dronk. Is met pruimen. En veel vezels eten. Hopelijk gaat het snel beter!