Haha heerlijk die testen van mvm, die kunnen enorm knallen. Leuk! Enne qua stoelgang zit t hier wel goed, vind t juist na de bevalling altijd zo'n drama, kan daar nu al tegenop zien al kwam t met de 2de al wel sneller op gang. Darmen zijn af en toe wel wat op de hobbel maar dat vind ik niet storend. En hier normaal 1x in de maand last van spierspanningshoofdpijn van ong. 2.5dag maar juist in de zwangerschao helemaal niet, echt een verademing. Sterkte met de migraine.
Ik heb wel eens gehoord dat door het progesteron je darmen langzamer gaan werken en dat je er daarom dus last van kan krijgen. Heb 't ff opgezocht en dat hormoon blijft de hele zwangerschap aanwezig, helaas dus!
@Nutella: Thuis maar weer lekker rustig op de bank hangen. Voelt vast lekkerder dan zo'n ziekenhuis bed. Verstopping heb ik ook al weer last van. Vorige zwangerschap heb ik er uiteindelijk van de huisarts wat voor gekregen en na een paar weken (ergens rond het 2e trimester) loste het zich vanzelf weer op.
Ik hang inderdaad op de bank haha. En mijn twee katten hebben me ook direct gevonden. Dat ligt hier op schoot vieze windjes te laten. Ik gebruik soms zo'n poedertje van de apotheek. Gel en elektrolieten het het ofzo. Werkt redelijk goed. Nu ga ik ook met probiotica beginnen, maar weet niet zo goed op welk moment ik dat moet slikken of drinken. Wat doe jij @FoxyDiamond ?
@Nutella ik slik de capsule op een lege maag voor het ontbijt, dan werkt het het beste. Heb degene met 30 miljard bacteriën, had eerst die met 10 miljard maar merk nu toch betere resultaten.
Wat een knaltesten van MvM komen er voorbij! Hier toch ziek naar huis gegaan aan einde van de ochtend, ik kan echt niets meer. Hou niets binnen, zelfs niet met de primperan.
Och wat klote. Ik was er ook een beetje bang voor vandaag bij je. Echt even op de rem trappen. Heb je de vk al gebeld?
Nog niet gebeld, wil even kijken hoe het gaat als ik het rustiger aan doe. Als het morgen nog zo is, bel ik de VK weer
Ik hoop dat je je iets beter gaat voelen en weer wat kan eten en binnenhouden. Volgens mij ben jij wel een taaie
Prachtige mvm testen!! Zo mooi om te zien he! Goed dat je naar huis bent gegaan @Gruffalo123! Pas goed op jezelf. Fijn dat jij lekker rustig op de bank zit @Nutella. Wij hebben het tegen mijn ouders verteld. Ze vonden het heel leuk. Maar wel een beetje gereserveerd natuurlijk gezien mijn verleden. Nu weten mijn ouders en mijn schoonouders en 1 vriendin het. Mijn schoonzusjes vertellen we het nog wel voor de echo, maar de rest allemaal erna. Heeft er vandaag nog iemand een echo gehad?
Fijn @Nutella lekker thuis te zijn. Fijn die katten lekker bij je Hahaha. Maar heerlijk is het wel. Jee @Gruffalo123 goed dat je aan jezelf hebt gedacht, had je nog gebeld vandaag? Bah bah. Ik ben momenteel weer onzeker. Voel mijn borsten weinig nog. Bah. Wil gewoon dat het maandagmiddag is. Weten we waar we aan toe zijn. Dit is echt killing. Bah.
@Vaatdoek Heb je nog wel genoeg andere symptomen? Dat je je borsten weinig voelt hoeft niet altijd direct wat te betekenen he. Bij mij wisselen de symptomen elkaar ook af, en de ene dag erger dan de andere dag. Gelukkig nog een paar dagen en dan heb je duidelijkheid.
Wat wil je voelen dan? Behalve enorme vermoeidheid heb ik ook geen enkele symtoom hoor. Dus maak je geen zorgen!
Herkenbaar @Vaatdoek .. die echo is zo een mijlpaal. Ik had deze week ook even - ik voel me niet meer zo heel zwanger gevoel- om vandaag voor het eerst te moeten spugen van de misselijkheid. Ik kan me voorstellen dat je erg uitkijkt naar maandag! Dat heb ik met woensdag . @Gruffalo123 sterkte meis, Let goed op jezelf! @Snies op tijd aan de bel trekken bij de VK hé! @Wanda68 mooie knal test! Succes met de geur van de flessen @Nutella fijn dat je weer thuis bent! Wat leuk om.te lezen dat de oudere kinderen zo positief reageren op het babynieuws! Voor alle zwanger die zich niet lekker voelen, sterkte en wens iedereen een goede nacht rust zonder als te veel te moeten plassen
In en middag ben ik zo vreselijk moe. De borsten zijn iets minder. Verder niet misselijk, ook niet geweest. Niet in de nacht plassen wat ik met andere zwangerschappen wel had gehad, dit is zo anders. Hoeft zeker niets te betekenen maar met 2 miskramen ben ik wel erg onzeker op dit soort momenten, zeker als je zwangerschap al compleet anders is dan ik tot nu toe gewend ben. Maar blij te horen dat er meerdere zijn met weinig tot bijna geen klachten. Hoop maandag gewoon op een perfecte echo!