Bij mij is het ook compleet anders dan de eerste zwangerschap. Ik ben helemaal niet moe en voel me eigenlijk gewoon prima. Het maakt je super onzeker he? We kunnen niets anders doen dan de echo afwachten. Komt vast wel goed...
Goede morgen dames ik ben echt een hele dag misselijk ik moet er niet van overgeven maar voel me echt belabberd een hele dag ook m'n darmen blijven door m'n lijf springen hopelijk ga ik me snel wat beter voelen. Voor de rest pijnlijke tepels. Ff doorbijten nog 12 dagen tot onze eerste echo
Hallo allemaal, Helaas ben ik nog niet zo actief geweest hier dit omdat wij eigenlijk meteen op vakantie zijn gegaan na de positieve test. Vanaf vakantie probeer ik wel soms even bij te lezen hier zodat ik wel een beetje op de hoogte blijf. Hier nu 6+4 en ben alleen veel moe, soms pijnlijke borsten en een vlaag van misselijkheid. Stoelgang gaat ook op en af. De kinderen(9-11) weten het nog niet wachten de eerste echo even af. Aan alle zieke mama's heel veel beterschap toegewenst en hou vol voor het mooie doel. Iedereen die een mooie echo heeft gehad, geniet ervan en gefeliciteerd natuurlijk Wij moeten nog ruim 2 weken wachten op de echo en is erg spannend. Gelukkig mogen we ook nog 2 weken genieten op vakantie.
Ik heb het dus ook heel verschillend. Ik vermoed dat dat met het geslacht te maken heeft.De vorige keer had ik bijna geen klachten en toen kreeg ik een jongen. Nu had ik voor de zwangerschap al sterk het gevoel meisje en de klachten bevestigen mij dit. Ik vermoed bij jou dus een jongen ❤
Ik sprak laatst mijn zus over misselijkheid tijdens de zwangerschap. Zij heeft twee jongens en ze is dus echt helemaal nooit misselijk geweest. Beetje jaloers! Maar misselijkheid hoeft er dus niet bij te horen. Ik moet denk ik hekken gaan plaatsen rond mijn borsten, want man o man wat kunnen die zeer doen als er iets tegenaan komt. Alsof iemand ze in de fik zet en dan omdraait. @Mama2018 Geniet er nog van! @liske Ik heb echt met je te doen. Is er echt niks anders wat je kan doen om het kwijt te raken? Misschien stukje wandelen naast je poedertje of helpt dat ook niet?
@Nutella we zijn gisteren idd heel veel gaan lopen maar die misselijkheid nekt me ik moet maandag de dokter bellen voor de uitslag van me bloed en dan maar overleggen! Van mijn zoontje had ik helemaal geen klachten dus wie weet nu wel een meisje
@liske hier hetzelfde. Mijn man zegt nu al, t zal wel een meisje zijn met al dat gedoe (wel grappig hoor). Woensdag de echo en intake. Ik ben echt zo benieuwd. M'n sm past pp op ons zoontje, die vroeg al wat we gingen doen. Ff een leugentje verteld natuurlijk. Tegen ons zoontje ook nog niks verteld, die verteld het zo door!
Nou forget it.. ik had een andere zwangerschap dan bij me eerst en vooral: ik droeg hem heel anders (lage 'hang'buik) ipv een mooie hoge bolle buik zoals bij de eerste. Dus we waren ervan overtuigd dat we een meisje zouden krijgen.. nou het was gewoon een prachtig jochie haha. Voorgevoel had me dus in de steek gelaten. Dit keer sta ik er blanco in, hoe leuk zou een zusje voor me jongens zijn, maar hoe leuk zou een mannengezin zijn. Ik zou met beide echt blij wezen en heb serieus nu geen voorkeur (die ik dus de vorige keer wel stiekem had) Bj de eerste kan ik me herinneren dat ik wel een keer heb overgegeven omdat me hond had gepoept in onze bijkeuken en dat enorm stonk.erg gevoelig voor geurtjes,kokhalzen bij alles maar verder niet echt misselijk geloof ik. Bij de 2de ben ik ong 2 weekjes beetje misselijk geweest, verder niet overgeven maar wederom heel gevoelig voor geurtjes, vooral de poepluiers kon ik slecht trekken. En nu wel sterkere reukvermogen maar voor de rest niks van hierboven.. zo leuk al de verschillen. Oja en bij alle 3 nu weer kokhalzen tijdens t tandenpoetsen, zo vreemd...
Hier sinds vandaag last van een rommelende buik, Alsof ik ongesteld ga worden zo voelt dat.. Ik hoop maar dat het erbij hoort, en het niet gaat doorzetten. Geen bloedverlies of hevige krampen overigens hoor, hopelijk blijft het hier ook bij.
Klinkt bekend hoor! Ik heb gisteren nog echo gehad vanwege de cyste, en toen weer even de kleine baby mogen bewonderen. Vond spannend maar was heel fijn, hij liet ook het hartje horen: zo speciaal!!! Ik ben moe, misselijkheid neemt af!! Zo fijn. Ik word misselijk door lege maag maar ben niet meer de hele dag door misselijk. Sterkte voor alle zieke dames hier! Hopelijk snel allemaal weer mooie echo's. Ik voeg een foto van baby en de cyste toe
@Anna2017 wat fijn dat de misselijkheid afneemt! Ik kijk daar ook erg naar uit, het moment dat die ellendige misselijkheid minder wordt.
Wat fijn! Ben zo benieuwd 18 augustus. Stiekem ook een klein beetje nerveus of het hartje nog wel klopt enzo. Maar heb met mijzelf afgesproken aankomende week geen pretecho te doen.. En positief te blijven denken. Hopelijk de 18de nog steeds alles goed.
Net met manlief besproken dat als het over het weekend niet beter gaat we maandag met de VK gaan overleggen of opname een optie is en dan een sonde plaatsen. Zelfs met de hoogste dosis primperan krijg ik zo goed als niets binnen, inmiddels ruim 10 afgevallen en zo slap dat ik niets meer kan doen, anders dan op de bank liggen. Drinken krijg ik er nog wel in met hangen en wurgen, maar eten wil echt niet. Ik had wat reserve aan gewicht, dus ben gelukkig nog niet graatmager, maar dit is niet gezond voor zowel mij als de kleine gup.
Heel verstandig. Ben jij al lid van de HG groep op Facebook? Als je verhalen wilt lezen, je ei kwijt wilt en steun en informatie krijgen, kan je het daar vinden.
Ik heb helaas geen FB maar ik zag ook al een goede HG site, daar ben ik wat aan het lezen voor zover het lukt, want lezen over misselijkheid triggert ook weer misselijkheid. @Wanda68 bedankt!