@Nutella krijg nu 3-4 keer daags primperan. Zofran mag kennelijk pas als je in het ziekenhuis wordt opgenomen, maar ik ben zo mijn best aan het doen om er ondanks de misselijkheid en het overgeven toch eten in te krijgen, dat ik geen ketonen in de urine heb en dus niet opgenomen wordt. Ondanks dat bijna alles er weer uit komt en ik de hele dag alleen maar op bed/bank kan liggen.
Yes @Nutella en @Beamer!! Kloppende hartjes! @Gruffalo123 ik wilde bijna op de vind ik leuk knop klikken. Fijn dat je onzekerheid weer weg is. Wel ontzetten balen dat het spugen weer begonnen is. Sterkte! Ook voor de rest van de zieke dames. Zo mijn dochter is bij oma. Ik ga lekker op de bank.
@Nutella fijn meisje! Een week langer wachten dus @Marlau lekker uitrusten meid! @Gruffalo123 balen van je misselijkheid, maar positieve is dat je onzekerheid weg is
Zojuist lekker even een middag dutje gedaan op de bank. Mijn dochter slaapt normaal gesproken niet meer overdag maar ze is er gezellig bij gekropen en slaapt nu nog steeds .
Wat heerlijk, ik was ook zo vreselijk moe. Heb mijn zoontje mee naar boven genomen aangezien hij ook niet meer slaapt en hebben beide een uurtje geslapen, zo lekker . Oh man wat hoop ik toch op een goede echo dinsdag.... kan het wel 10000000000000000x zeggen op een dag. Nog dames geweest met een goede echo?
Heerlijk dat slaapje . Mijn duimen draaien overuren voor je, hoop heel erg dat je dinsdag goed nieuws krijgt. Hoelaat heb je de afspraak?
@Gruffalo123 Het klinkt misschien raar, maar zo'n ziekenhuisbezoek is eigenlijk alleen maar prettig. Je wordt dan echt verzorgd. Heerlijk opknappen van zo'n infuus en extra vitaminen en mineralen. Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik hoop voor je dat er ook zo goed voor jou gezorgd gaat worden (in het ziekenhuis). Dan liever wat ketonen in de urine, want dan gebeurt er tenminste echt wat. Ik ben erg blij met de Zofran. De eerste dagen deed ik het met 1 per dag ipv 2, maar nu zit ik toch op de 2 per dag. Nog steeds kotsmisselijk door de dag heen, maar het overgeven heb ik weten te beperken tot slechts 1 keer sinds het ziekenhuis. Ik hoop voor jou dat jij ook zo opknapt. @Julias Je bedoelt denk ik @Beamer
Lekker dat je vandaag eventjes kon rusten Je dochter het leuk gehad bij opa en oma? Fijn dat je wat minder moe bent nu..
Volgens mij op iedereen gereageerd Leuk van alle echo's weer!! Hier een dagje werken gehad, ben nog met een collega wezen sporten.. we hebben een sportzaal op het werk allebei om half 4 vrij dus perfect .. mijn zoontje is gebadderd en ligt op bed.. zelf net gedoucht en lekker serie aan het kijken met mijn man Geniet van jullie avondjes allemaal
Wauw! Hier slaat de vermoeidheid enorm in.. vanmorgen had ik bijna zoiets van.. ben ik wel zwanger, voelde me fit etc terwijl ik gisteravond gewerkt had. Oudste was vervelend maar dat kon ik allemaal handelen. Echter in de middag kwam de klap 2x zo hard geloof ik.. bizar he? Nu kindjes op bed en ik met kopje thee op de bank. FF helemaal niks! Fijne avond dames
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet voelen, maar sinds vandaag voel ik weer wat steekjes in mijn buik zeg maar rechts boven mijn lies en soms ook net boven Mn baarmoeder dus echt de darmstreek. Ook Soma een steek zo richting Mn doos Haha. Herkenbaar? Hoop zo dat er iets bezig is heel hard te groeien en te knipperen!
Sorry herken dit niet.. maar denk dat je lichaam hard bezig is een mini mensje te maken of je darmen wat meer opgeblazen dan normaal