Ik ben nu zwanger van ons 2e kindje. Maar heb nu al een zwaar gevoel in mijn onderbuik kan me dit niet goed meer herinneren van mijn eerste zwangerschap. En ook kleine steekjes rond mijn navel. Herkennen jullie dit?
Wauw er wordt inderdaad flink geschreven dat het haast niet bij te houden is! Gefeliciteerd iedereen die is aangeschoven! Wij hebben bij onze eerste heel veel gekregen en alleen kinderwagen nieuw gekocht en een IKEA kast als commode. Dus we gaan hergebruiken! Wij willen ook zeker wel weten wat het wordt! Zo handig met alles! Zeker met namen.
Hoe oud is hij nu? Ik zou ook wel tot 2 jaar willen geven maar dan heb ik er straks twee aan de borst. Dus weet niet hoe praktisch ik dat vind.
Heb je een foto van de commode? Wij zin in november verhuisd en in ons oude huis haden wij een combi bed. Commode en ledikantje in één. Ideaal voor een klein kamertje, maar nu hebben we een grote kamer tot ons beschikking dus op zoek nAr een commode over een paar weken. Heb veel goede verhalen gehoord over Ikea dus ben benieuwd welke jij hebt
* Mama's uitgerekend tussen 14 & 31 maart 2018 * 11 maart FoxyDiamond Anna2017 12 maart 13 maart Oumi86 14 maart Anna009 Laisa 15 maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje Gruffalo123, 30, 2e kindje. Caroline1, 28, 2e kindje - blijft een verassing! Livoli, 29 jaar, 1e kindje 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje 17 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart Madeline, 2e kindje 23 maart 24 maart 25 maart Snies 26 maart 27 maart 28 maart Peach 85, 32 jaar, 2e kindje 29 maart 30 maart Vaatdoek, 33 jaar, 2e kindje 31 maart Afsprakenlijstje: 25 juli - FoxyDiamond 25 juli - Oumi86 26 juli - Livoli -> 1e echo 1 augustus - Caroline1 - > intake gyn en echo 3 augustus - Gruffalo123 -> intake vk en echo 4 augustus - Jazz -> intake vk en echo 9 augustus - Beamer intake vk & echo 9 augustus - Nutella echo 15 augustus - Nutella intake
Oh ik geef ook nog borstvoeding, maar denk dat het zo wel afgelopen is.. Heb eerder geworsteld met de keuze om te stoppen en dan echt huilen bij het idee, maar op deze manier is het goed voor mij en heb ik er vrede mee.
* Mama's uitgerekend tussen 14 & 31 maart 2018 * 11 maart FoxyDiamond Anna2017 12 maart 13 maart Oumi86 14 maart Anna009 Laisa 15 maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje Gruffalo123, 30, 2e kindje. Caroline1, 28, 2e kindje - blijft een verassing! Livoli, 29 jaar, 1e kindje 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje 17 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart Madeline, 2e kindje 23 maart 24 maart 25 maart Snies Wanda 34 jaar 2e kindje 26 maart 27 maart 28 maart Peach 85, 32 jaar, 2e kindje 29 maart 30 maart Vaatdoek, 33 jaar, 2e kindje 31 maart Afsprakenlijstje: 25 juli - FoxyDiamond 25 juli - Oumi86 26 juli - Livoli -> 1e echo 1 augustus - Caroline1 - > intake gyn en echo 2 augustus- Wanda68 -> echo 3 augustus - Gruffalo123 -> intake vk en echo 4 augustus - Jazz -> intake vk en echo 9 augustus - Beamer intake vk & echo 9 augustus - Nutella echo 15 augustus - Nutella intake
Ik merk vooral aan mezelf dat ik ontzettend moe ben, Moet overdag echt even bijtanken.. Na het eten even gaan liggen. En dan hou ik zelfs de avond niet lang vol. Meer last van? Verder slaat ineens de onzekerheid toe, vandaag (zondag) is mijn nod dag.. Is de kans erg groot dat het alsnog mis gaat nu en ik gewoon ongesteld wordt? Stomme onzekerheid
Snap je onzekerheid heb ik ook hoor. Maar voel gelukkig dat er van alles gaande is in m'n buik. En vanochtend duidelijke test gehad maandag is mijn NOD dag en gooi ik er nog een testje tegenaan
Wij gebruikten de hemnes ladenkast. Werkt er perfect voor! Is er in verschillende afmetingen. De echte commodes vonden we daar onhandig en niet mooi. Ik vind dat die combibedden super handig eruit zien! Werkt dat ook zo?
Ja het werkt echt ideaal. Je moet op de commode een plankje uitklappen en dat is dan je gehele commode. Voor een kleine kamer is het geweldig. In het vorige huis konden wij geen ledikantje en kast kwijt. Zat een inbouwkast in de kamer maar niet heel handig omdat deze achter de deur zat. Slapen jullie ook zo slecht? Pfff elke nacht wel een paar keer wakker en vooral de laatste dagen. Ben super moe en klaarwakker
Ja ik slaap helaas ook super slecht. Ik heb vanavond gewerkt kon daarna maar moeilijk in slaap komen en ligt nu al bijna een uur naar het plafond te staren. Tegen de ochtend vallen ik weer in slaap maar dan moeten ik eruit voor mn zoontje. Die is vaak tussen 6-6.30 al wakker. Behoorlijk slopend dit.
Vreselijk ja. Dit is ook slopend. Gelukkig is mijn man thuis en pakt hij ons zoontje. Die wordt ook altijd die tijd wakker. Maar ik zie nu al op tegen komende week... succes dan maar met staren ga ik ook maar verder doen Haha
Vanmorgen laatste kruidvat test gedaan en de action test. Helaas zit er een foutje in de kruidvat test, is daardoor ook wat lichter en beiden streepjes staan meer naar links. Gelukkig heeft action wel een mooie oploop! Anders zou ik nog onzeker geworden zijn van die andere test haha. Heb nog één action test over en die doe ik overmorgen weer, zodat de oploop beter te zien is. Met die van kruidvat stop ik, haal ik ook niet meer bij.. Dames wat mij op valt als ik 's ochtends wakker wordt met een volle blaas ik zo wakker wordt met pijn alsof ik ongesteld ben.. En zodra ik geplast heb de pijn verdwijnt, en ik alleen wat gerommel voel en een klein beetje een trekkend gevoel onderin. Meer dames die dit herkennen? Kan gewoon echt niet lang met een volle blaas lopen ivm de pijn dan.
Ja mijn man is het weekend ook thuis. Doordeweeks niet. Straks in augustus ook 4 weken weg. Zie er zo tegen op
Ik ben ook moe en onzeker. Dat hoort er toch wel een beetje bij. Het blijft ontzettend spannend. Eerst leven we toe naar de 1e echo en dan naar de volgende (dat onze kruimels het hopelijk goed blijven doen). Die magische grens van 12/13 weken en dan de eerste schopjes, dan de 24/25 weken grens enz. enz. Het blijft een superspannende en onzekere tak van sport, maar wel de mooiste die er is ❤ Zo samen testen om te zien of onze streepjes donkerder zijn he?!?