Hoi allemaal Ik geloof dat ik me bij jullie mag aansluiten het moet allemaal nog een beetje landen volgens mij Ik heb vandaag positief getest! Ik had een licht positieve test vanmorgen en dacht ik doe ook de clearbleu met indicatie. Ik had niet verwacht dat deze ook positief zou testen want volgens mijn berekening ben ik pas drie weken. Deze indicator gaf aan 1-2 weken. Spannende tijd is dit altijd weer Dit is ons derde kindje. We hebben twee meisjes van net vijf en bijna vier En ik ben denk ik rond 11 aug uitgerekend.
Huh, krijg hier geen notificaties van Welkom! Misschien zo zachtjes aan maar een lijstje beginnen, er zullen vast nog velen volgen!
Zwanger! 1 augustus May6513 - - 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van 6 maanden 11 augustus Suus83 - - twee meisjes van net vijf en bijna vier ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (3) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || 06 || 07 || 08 || 09 || 10 || Gejat uit mijn vorige groep zo ongeveer
Mooie oploop! Mooie tijd ook die middelste Altijd spannend als er iets van bloed te zien is met afvegen, maar vaak is t niets gelukkig...
Hoi! Ik mag me ook aansluiten maar zit ook al bij een groep in de zwangerschapsclub van 1 tm 15 Aug! Mis makkelijker er 1 groep van te maken oid? Ik heb 5 dec mn 1e echo bij de gyn ivm mijn bbz en 2 januari echo en intake bij de vk
Jaa mij maakt het niet zoveel uit in welk forum, dacht mis handiger / gezelliger! Ik ben trouwens 23, en dit is dus de 3e zwangerschap en hopelijk 2e kindje! Hele jonge mama, maar had het niet anders willen hebben
Zwanger! 1 augustus May6513 - - 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van 6 maanden Nenna185 - 23 - tweede kindje 11 augustus Suus83 - - twee meisjes van net vijf en bijna vier ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (4) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || Nenna185 - eerste echo gyn 06 || 07 || 08 || 09 || 10 ||
Zwanger! 1 augustus May6513 - - 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van 6 maanden Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 11 augustus Suus83 - - twee meisjes van net vijf en bijna vier ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (3) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || nenna185, plaatsingecho bij de gyn 06 || 07 || 08 || 09 || 10 ||
Ik probeerde het net te zoeken, maar kan het niet eens vinden Inderdaad jong! En een miskraam dus? Ik was twee/drie maanden na mijne weer zwanger, maar dit werd helaas ook mijn eerste miskraam. Nu ronde 2 geloof ik na die miskraam. Hopelijk kom ik deze keer verder. Mag iig wel vroeg een afspraak bij de gyn maken voor een echo, vind dat wel prettig. Vorige keer 6 weken met een dode vrucht rondgelopen.
Haha we deden het net tegelijk! Zie dat jij er ook weinig leeftijdsverschil tussen hebt straks, vind je het spannend? Bij ons ging dit sneller als gepland. 5 okt spiraal verwijderd nog ongesteld geweest, condooms gebruikt en zingen voor de kerk uit maar dit frummeltje wilde er maar al te graag bij komen haha! Onze zoon is 9 maand
Oh wat naar zeg zo lang. Gelukkig mag je nu eerder een echo. Ik hoop ook dat dit x alles goed gaat! Jaa de buitenbaarmoederlijke zwangerschap was heel heftig, randje can leven of dood. Veel te laat geholpen en te veel bloed verloren en dus ook mijn eileider helaas. Ja heel jong, maar alles gepland wat velen niet geloven.. jong (17) bij mijn man, hij is net vorige week 30 geworden, huis, baan etc. En toen begon het te kriebelen toen ik afgestudeerd was en werk enz had haha