Hoi allemaal, 14 maart hoop ik dat ik NIET ongesteld wordt... Wie hoopt ook rond die tijd niet ong te worden en vind het leuk om elkaar op de hoogte te houden? Blubje
Hey hallo....ik hoop dat ik NIET ongesteld wordt.....en dat ik dan een mooie positieve test in handen heb.... @blubje...ik hoop met je mee....heb je al ergens last van ?
Ik hoop 13 maart niet ongesteld te worden... Maar ik ga woensdag 11 maart al testen... Ik ben veel te ongeduldig....
HAHA ....dat herken ik maar al te goed..... ik denk persoonlijk dat ik maanddag ook al een testje waag (5 dagn voor NOD) ....ik heb ook niet zoveel geduld
ik test niet voor 14 mrt aangezien ik elke keer precies op 25 dgn ong ben geworden... Hoop dat we elkaar op de hoogte kunnen houden! Blubje
Ik houd jullie zeker op de hoogte alleen ik snap even iets niet... Ik heb net in een ander topic aangegeven dat ik wat vage klachtjes heb... - als ik gegeten heb hou ik nog een wat hongerig gevoel over - buikkrampjes - met vlagen misselijk - met vlagen last van mijn onderrug... - 's avonds gevoelige tepels en blauwe aders duidelijker te zien Vervolgens wordt daarop gereageerd met dat het nog geen verschijnselen kunnen zijn omdat er bij mij nog geen innesteling zou plaats hebben gevonden, maar ik lees hier steeds op het forum dat een innesteling 5 tot 10 dagen na een eisprong kan plaats vinden.... Ik heb donderdag 26e mijn eisprong gehad dus zit nu 8 dagen na mijn eisprong... dus kan er toch al wel een innesteling hebben plaats gevonden.... Wat vinden jullie? Want ik snap er nou niks meer van
@sunnyqueen....het zou maar kunnen dat je je innesteling al wel hebt gehad.....maar vanaf dat moment maak je pas HCG aan....misschien dat ze daarmee bedoelen dat je haast nog geen klachten kan hebben... Hoewel ik volgens de calculator mijn innesteling donderdag heb gehad voel ik ook van alles.....het is dus een heel dubbel gevoel bij mij.....kan nog alle kanten op
ik hoop ook dat ik 14 maart niet ongi word (als ik van laatste cylcus uitga) in ieder geval volgende week ergens. Ik ga op 12 maart testen dan heb ik met mijn vriend 2 jaar weer leuk cadeautje als posi is vorige posi test was op mijn verjaardag! sunnyqueen: ook ik heb wat klachtjes maar sinds vandaag ineens alsof ik ziek word heb het koud maar ook weer in gezicht en borsten erg warm gevoel, steekjes in mijn borsten en zijn behoorlijk vol terwijl ik er nooit last van heb :S ik zie wel volgende week wat het word laten we allemaal posi testen dames [-o<
Hoi, Zijn jullie niet bang als je te vroeg test dat je nega test? Ik durf het namelijk niet...veel ste ban op mn ... te gaan!
tuurlijk ben ik daar wel bang voor, maar het is voor ons de 2e ronde pas en heb nog nooit een test gedaan en wil het gewoon een keertje mee maken bovendien ben ik veel te ongeduldig en als het 2 dagen voor me nod nega is dan is er nog niks zeker....
Jaaaaa, ik doe mee! Ik hoop ook 14 maart niet ongesteld te worden. Ik ga alleen nog even het testen uitstellen, want het is pas mijn eerste cyclus na Mirena, dus 14 maart is slechts een schatting van FF obv mijn ovulatiedag. Dus ik wacht lekker rustig af tot er iets gebeurt, of niet .....
Ik hoop de 11e niet ongesteld te worden, maar ga de 13e testen. Tenminste als ik zolang kan wachten, maar ik ben ook bang om het voor mijn NOD te doen.
Ik doe mee! Hoop dat weekend ook NIET ongi te worden.. preciese datum weet ik niet, verschilt nog wel eens per maand.. Maar als ik de 14e niet ongi ben, weet ik zeker dat ik overtijd ben haha.. Maar heb dat ook.. Vlagen misselijk (zo ineens), last van onderrug, gevoelige borsten (bloos) Gewoon afwachten.. zitten in ronde 7 dus durf niet zo goed meer heel erg te hopen.. Gewoon ff zien wat er gaat gebeuren (zucht)