Hai Blubje, Ik zit nu in de derde ronde voor kindje nummer 2... Eerste ronde 24 dagen Tweede ronde 33 dagen Derde ronde ? Ik ben van plan om rond de 19e te testen, denk ik... Nog even kijken wat m'n gevoel zegt rond die tijd. Heb deze maand m'n ei heel goed gevoeld en op tijd en VEEL geklust haha! Voel veel krampen maar ach... he? Succes volgende week, laat je het even weten?
ik ga ook als het kan vrijdag de 13testen. of mss donderdag de 12de al wnat dan moet ik ongi worden. dta hangt er vanaf hoe ik me voel.maar verwacht er niet veel van.hebben deze maand niet gericht geklust.wel om de dag omdat het toevallig zo liep.
Hoi Allemaal, Wat leuk om zoveel reaties te krijgen! Ik hoop dat jullie allemaal reageren en laten horen of al dat geklus tot een "mooi"resultaat is geeindigd! Ik houdt jullie op de hoogte! Liefs Blubje
pfff normaal een week voor in ongesteld word, krijg ik al wat bloedingen. Nu nog niets gehad...... [-o<
Ook ik sluit me hier aan! Volgens de ene berekening is 10 maart mijn NOD en volgens de andere de 17e pas :S Uhm... ik geloof dat ik de 10e aanhou Wat denken jullie, heb licht bloedverlies maar geen ongesteldheidsgevoel en ook alleen met afvegen Kan dat innesteling zijn? Veel succes met [-o< en wachten dames! Groetjes
jah tata als de ongi niet komt oke! ik test dan met kruidvat 2 voor 5 en jij? maar ga er maar niet vanuit hoor.hihi
Nee, ik voel niets maar dat heb ik nooit gehad. Ben in oktober 2008 gestopt met de pil en sinds die tijd meteen een cyclus van 25 dgn. Ik wordt zo in een keer ong. Het enige wat ik wel heb ik zere borsten maar dat heb ik al sinds ik gestopt ben met de pil! En jullie? Al klachten?
oh oke.ik voel altijd een dag of 2van te voren of ik ongi word. had iets gevoelige borsten maar nu niet meer.en donderdag t/m vrijdag had ik ongi buikpijnn,maar let er eerlijk gezegd ook niet heel veel op hoor.we zien wel hoe het loopt
ik hoop op maandag 16 maart niet ongesteld te worden... ik heb ook nog geen symptomen, maarja volgens de calculator zou ik pas gisteren de innestelling hebben gehad. Heb wel al sinds woensdag pijnlijke borsten, maar dat heb ik altijd voor m'n ongi... al vraag ik me wel af of ik dat altijd al zo vroeg heb? En het lijkt nu ook erger te zijn als anders? Tis pas m'n 1e ronde, dus verwacht nog niks
Hier nog één voor 14 maart! Alleen zegt fertility friend dat ik pas op 18 maart kan testen? Nou ja... we zullen zien. Ook ik sluit me aan in het vage klachten rijtje. Het voelt namelijk al een dag of wat alsof ik ongesteld moet worden en heb ik behoorlijk pijnlijke borsten. Wellicht een flinke aanval van PMS? Ik heb de afgelopen maanden al gemerkt dat ik mezelf flink voor de gek kan houden, dus ik reken nergens op. Sterkte met wachten allemaal!
@ Belle: Ik heb ook mijn NOD op 14 maart en bij mij zegt FF ook dat ik pas 18 maart kan testen. Bij mij staat erbij dat dat is omdat de cycluslengte nog niet bekend is, dit is namelijk mijn eerste cyclus na Mirena. Ben jij ook net met anticonceptie gestopt?
Ik heb mijn mirena er in april 2008 al uit laten halen. We deden het daarna altijd met condooms en sinds een klein tijdje soms wel en soms niet veilig. We wachten min of meer op de komende periode om er echt voor te gaan omdat we in april (begin) gaan trouwen. Ik ben sinds mijn afgelopen cyclus al wat begonnen met temperaturen omdat ik wilde weten wanneer mijn eisprong is, vandaar. Maar dan zou het dus wel kunnen dat fertilityfriend dat nog niet heeft meegeteld als echte cyclus.
Hallo iedereen, hoewel ik probeer om er niet teveel mee bezig te zijn lukt me dat toch niet helemaal. Ik heb in februari een hersteloperatie gehad en hoop 13 maart niet ongesteld te worden. Ik heb de eisprong helemaal gevoeld en we hebben rond die vruchtbare dagen heerlijk geklust. Overigens zonder bewust bezig te zijn met 'de dagen'. Ik voelde me in die dagen erna al direct 'raar' . Soort ongesteldheidskrampen/ pijntjes en inmiddels ook sinds vandaag wat gevoelige borsten : Ik, of liever gezegd wij zijn ons erg bewust dat het ook andere redenen kan hebben dat ik me zo voel maar toch.... Uiteraard heel internet afgestruind naar vergelijkbare verhalen. Eigenlijk weet ik ook wel dat alleen een test uitkomst biedt. ik heb al getest veeeeeel te vroeg en uiteraard tegen beter weten in en natuurlijk negatief. Nu echt wachen tot vrijdag dus, aaaaaaaargh....... Liefs ps alle medewachtende ook heel veel succes!
Het liefst nu natuurlijk al, maar ik ga (als ik niet ongesteld wordt deze week) me proberen in te houden tot zaterdag. Dan samen testen met mijn mannetje....
Moet zo lachen om ons . Gevoelige borsten hier, steekjes daar, vlaagje misselijkheid zus, opgeblazen buikje zo, allemaal denkend: "Zou het erbij kunnen horen?" Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben die achter elk dingetje iets zoekt. Ik heb hele volle borsten en ze zijn wel gevoelig, maar niet zo pijnlijk als bij de vorige cyclus (toen ik nog mijn Mirena had). Dan denk ik al gauw: "Zou het een teken kunnen zijn dat ze nu juist minder pijn doen?"