hi, Ik hoop 20 maart niet ongesteld te worden! Ik weet niet precies mijn cyclus dus het kan ook 13 maart zijn (28 dgn) vanaf dan ga ik in ieder geval een testje wagen (kan het toch niet laten) Ik hoop het zooooooo
Zo gestoord als ik ben heb ik vandaag maar eens getest met een ultra test van matcare, deze kan je testen 6 dagen voor je NOD, als nog veelste vroeg natuurlijk... maar kon de verleiding echt niet weerstaan... maar wat zag ik?! Het lijkt op een heel heel heel licht streepje?! Ik heb nog zo'n ultra ding liggen... maar die durf ik nu nog niet te gebruiken... maar ik krijg wel steeds meer hoop nu!
he serendipity, Ik hoop voor je dat het echt positief is (blijft), maar is inderdaad nog erg vroeg. Toch het kan wel...........
Hopen dat de tweede test ook posi is met een hele dikke streep! Hoop ronde de 12e of 13e ook niet ongi te worden.. weet de preciese dag niet meer hihi.. Elk geval ben ik zondag dan so wie so overtijd..Tenminste dat hoop ik.. En hier ook de gebruikelijke klachtjes, opgeblazen gevoel, pijnlijke gezwolle borsten, zere onderrug aan het eind van de dag (heb ik nog nooit last van gehad, heel vreemd dus).. Elk geval iedereen succes met wachten hihi..
Heb vanavond ook nog eens af en toe van die vlagen van misselijkheid. Hoop maar niet dat mijn lichaam me in de maling neemt
Alweer een weekend voorbij... Nu met zn allen aftellen tot de "beruchte"dag! Wat duurt het lang zeg, deze keer!
Hoi Hoi, Ik moet tussen de 12 en de 14 maart! Zo vervelend! Ik voel me niet anders dan anders voor mijn NOD en dat is zo frustrerend! Met ze allen nog wachten! -xxx-
Vanmorgen wakker geworden met wat krampjes in mijn onderbuik.. baarmoeder of darmen? wie zal het zeggen (heb namelijk erge last van de winderitus )
ik heb ook last van krampjes en winderitus hahaha En aan het eind van de dag erg last van rugpijn onderin.
Ik hield het niet meer... Heb toch net een test gedaan, 2 dagen voor mijn NOD. Ik zie een heeeeel licht streepje..... ik zal zo foto in mijn album zetten...
@ringeding.....zou jij eens al je symptomen op een rij iwllen zetten? ik ben wel benieuw of veel tussen zit wat ik nu herken
Hallo allemaal, Zal me even kort voorstellen aangezien ik nieuw ben hier. Na een operatie van endometriose (afgelopen zomer)heb ik samen met mijn vriend besloten dat wij gaan proberen zwanger te worden, dus ook ik hoop niet ong te worden op 14MRT. Ene Ringeding GEFELICITEERD!
ikke zie het ook en als die streep ook roze is hoe licht dan ook.denk ik toch dta we je kunnen feliciteren meid!