Aangezien ik me cyclys niet 100% zeker weet. Hoop ik of 15 Maart of 20 Maart niet ongesteld te worden! .. Welke meiden hebben ook zo een last van een ongi gevoel? ( lichte mate ) en steekies en krampies?! Liefs!
Dom, dom, kon weer niet wachten. Kwam per ongeluk bij kruidvat een test tegen die je vanaf vier dagen voor je nod kan gebruiken, digitaal. Ik gelijk midden op de dag plassen en testen. Geeft-ie na drie lange minuten aan NIET ZWANGER. Ik voelde en voel me dus zo rot, terwijl het altijd nog wel kan. Dat ik gewoon te vroeg ben geweest, verkeerde urine gebruikt en dat ik nog op de grens zit van wat af te lezen valt aan hormoon in zo'n test. Ik was eigenlijk al min of meer overtuigd dat er zou staan zwanger dat de teleurstelling nog erger is dan ik had kunnen denken. En ja ik weet het echt wel hoor maar het duurt ook zo megalang dat wachten. Eigenlijk is toch wel de moed in mijn schoenen geschoten en probeer ik nu maar me in te stellen op het ongesteld worden met nog wel de lichte hoop dat ik me druk gemaakt heb om niks en toch zwanger ben. De kwaaltjes zijn er wel hoor, pijnlijke borsten, veel plassen en dit zijn geen dingen die ik 'normaal' heb als ik ongi ga worden en echt ik ben nuchter genoeg al zou je het niet zeggen na mijn getest. Sorry moest het echt even kwijt.
@lief6....zo herkenbaar....ikhad gister al een test gedan......dom, dommer ,domst........negatief natuurlijk....ik denk dat ik morgen nogmaals probeer...
lieve dames mag ik jullie alsjeblieft advieseren niet eerder dan de dga dat je ongi moet worden of liever nog tot dat je overtijd bent!puur om je zelf te beschremen! er kan nog zoveel mis gaan voor je ongi en de meetse vrouwen komen dara niet achter omdat ze niet daarcoor getest hebben en dus gewoon ongi worden. probeer het nog even uit testellen en ik wete het het is moeilijk!
Ben zo blij dat het, hoe naar ook, herkenbaar is...pffffffffff Ik weet ook eigenlijk wel dat je echt moet wachten en dat er nog iets mis zou kunnen gaan ook al had de test gezegd zwanger. Jullie berichtjes te lezen helpt me even door een dip heen en geeft weer wat hoop. Ik ben me bewust dat ik toch zomaar wel ongesteld kan worden maar voel zoveel andere dingen aan mijn lichaam en voelde intuitief toch na mijn voor mij zo herkenbare eisprong dat er iets anders was dan anders. We hebben ook echt voldoende en op tijd gevreeen dus het zou echt zo maar kunnen, wetende dat het ook mis kan gaan. Mijn man weet niets van de testen en dat laat ik zo, hij wilde graag samen testen maar had hem zo graag willen verassen. Kan ik nu op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden testen? Ik heb mijn lesje geleerd en ga wachten. Jullie bedankt voor de reacties het helpt echt, knuffels
jah dan zou je ,de eerste test kunnen doen meid. dus over 4dagen voor jouw.want dan zou je ongi moeten worden! en ik zou als ik zou willen over 3dagen kunnen testen. maar als ik jouw was zou ik die dag er na pas testen. succes met wachten! liefs
dus wat ik wil zeggen als je 4dagen kunt wachten dan kun je iegnlijk nog wel 1dag erbij wachten toch? liefs
Eigenlijk wist en weet ik het ook wel, dom he.... Bedankt dat je even een nuchtere kijk geeft dat geeft nl ook weer wat hoop. Ook voor jou zal ik superhard duimen [-o< Dikke knuffel
nee hoor is niet dom hoor meid! ik duim nog harder voor jouw!mijn tijd komt ooit nog wle hoop ik.maar die tijd is er niet nu.in ieder geval niet deze maand. liefs
Poeh, nou denk dat ik dat moeilijk ga vinden maar waarschijnlijk heb je gewoon gelijk. Ik ga in ieder geval proberen te wachten t de dag na de verwachte ongi dag. Geeft misschien ook iets meer hoop op een positieve uitslag als ik dan nog niet ongi ben Jij ok succes met wachten en testen. Mocht je nog tips hebben om het wachten makkelijker te maken dan hoor ik ze graag 8-[ Knuffel
hihih is erg moeilijk hoor. ik heb de mazzel dat ik op het moment merendeel met me gedachtes bij me nieuwe baan zit.en me zelf heel streng toe spreek.ik ben iemand die namelijk als ze eenmaal iets in der hoofd heeft het ook zo houd!zo maka ik elke maand aan het begin van de maand een afspraak met me man om pas te testen wanneer ik overtijd ben.En ik hou me altijd aan afspraken.en wil em man ook geen valse hoop geven.want wij hebben de afspraak samen te testen.en hijw eet echt alles van em dus zulke dingen hou ik ook niet achter!zelfs me pincode weet hij
Zit nu op CD 24 en ik voel niks. Alleen mijn borsten zijn erg gevoelig... Heb uitgerekend dat ik vrijdag de 13e *slik* ongesteld moet worden omdat het dan precies 14 gdn na mijn ei is.. Ik ga vrijdag dus testen.. wie doet mee?
muppet ik doe mee! als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk ik moet donderdag worden. maar sinds vanmiddag erg veel alst van maag zuur en me tepels beginnen steeds meer zeer te doen. weet dta dit ook met ongi te maken kan hebben. dus dnek gewoon ongi te worden
hoi hoi..... Wat is het toch altijd spannend die laatste dagen he? Ik ga ook vrijdag de 13de testen(is namelijk mijn verjaardag)als er dan nog geen om het hoekje zijn komen kijken! Zou wel een leuk verjaardagskadootje zijn! Succes allemaal! groetjes Brigitte
Spannend Snippie! Probeerde een topic te openen maar deze is gesloten.. ben verwezen naar het NOD topic, maar daar vindt ik niks aan.. misschien dat we hier een clubje bijelkaar kunnen krijgen die mee testen vrijdag! Zou mooi zijn als je op de valreep toch nog zwanger werd!
jah zou heel mooi zijn.zou me heel wat dokters bezoeken schelen altans nare.want mag extra onder controle als ik zwanger ben