14 mnd: Niet meer slapen als we op visite zijn!?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fem, 28 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik wil hier geen discussie voeren over wat vaak is o.i.d.

Verder eet ze als een dijkwerker, dus haar slaapgedrag is (tot op heden) niet terug te brengen in het 'teveel' aan prikkels. Daarnaast houden wij, ook al zijn wij ergens anders, nog steeds vast aan haar ritme en regelmaat, ik krijg het idee dat er hier aannames over worden gedaan, alsof wij maar gewoon doen waar we zin in hebben, terwijl dat dus niet het geval is, toen ze van de week niet wilde slapen bij opa en oma zijn wij gelijk naar huis gegaan (waar ze ook niet in haar eigen bedje wilde slapen).

Tot op heden was ze ook altijd heel erg makkelijk, maarja, ik denk dat die tijden nu eenmaal voorbij zijn.

Meiden, bedankt voor het antwoorden.

2. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Wij gingen toen we alleen Danique nog hadden ook weleens weg naar schoonouders verjaardagen enz..
    En kwam ook overal in slaap echt een makkelijk meisje.
    Maar nu ze ouder is gaat ze echt nergens anders meer slapen, ze blijf gewoon net zo lang wakker tot ze in dr bed lig.
    Ze is veel te nieuwsgierig om te gaan slapen en dat heeft niks met over prikkels te maken..
    Voor ons is het nu anders omdat we nu 2 kindjes hebben, dus dan is het helemaal anders plannen.
    Maar we gaan nog wel met kids naar veraardagen of visite maar wat korter, zodra we zien dat Danique slaperig word gaan we lekker naar huis

3. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    bij ons hetzelfde op dit moment! florian heeft als baby zowiezo heel slecht geslapen maar op een gegeven moment ging het heel goed. we hielden ook hetzelfde slaapritme aan, het is zijn middagslaapje bij oma of als hij daar een dag gaat logeren. heeeel af en toe gaat hij mee als wij 's avonds weg gaan, maar dat is sporadisch. dat ging ook goed, tot een week geleden.

kerst bij oma gevierd en hij weigerde te gaan slapen, ben ook heel benieuwd of het een fase is of dat het slapen ergens anders voorbij is. heb helaas geen tip voor je, meer hetzelfde probleem :)

Deel Deze Pagina