Lees je zelf goed in en maak je eigen beslissingen. Ik heb ook enorm veel gelezen en vanuit daaruit hebben wij besloten om de BMR niet te doen. En van je omgeving moet je al helemaal niks aantrekken. Mensen verdiepen zich niet altijd in dit soort zaken en lopen als een stelletje kudde dieren achter de rest aan. Een vriendin van mij zei ook al weet je wel dat 95% gewoon de entingen geeft dus waarom zou jij het dan niet doen..... Nou heel simpel omdat ik niet achter deze prik sta. Mensen moeten zich eens wat beter verdiepen in prikken. En dan niet op korte termijn wat het doet maar wat het op langere termijn kan gaan doen. Op internet staan veel flauwekul verhalen maar ook veel serieuse artikelen. En trek als je die hebt gelezen je eigen conclusie maar.
heb je helemaal gelijk in! wij hebben ook veel gelezen/gehoord en zitten zwaar te denken om deze prik ook niet te doen...we gaan nu waarschijnlijk beginnen met de eerste entingen (onze kleine is bijna 6 maanden) en dan heb je er ook minder nodig...ergens vind ik het ook goed als we helemaal niets zouden doen maar we wonen in Griekenland en daar heb je toch nog wel eens problemen met hygiene bv met dieren en in Athene waar wij wonen zijn extreem veel illegale vluchtelingen uit werelddelen waar bepaalde ziektes zeker wel heersen dus best te overwegen... maar dus wel een paar maanden later omdat het gevoel niet goed zat om al met 2 maanden te enten!!
Lees jezelf inderdaad goed in! Wij gaan met met grote regelmaat op reis, ook naar landen waar de bmr ziektes volop voorkomen! Ook vind ik bepaalde bijkomende ziektebeelden van bepaalde ziektes (bijv bij de mazelen) te ernstig om niet tegen te vaccineren..
@ Jada & Mukkie, jullie geven aan dat jullie je hebben ingelezen en het een en ander hebben gehoord. Mag ik vragen of jullie wat artikelen hebben hieromtrent? Want ik kom zoveel tegenstrijdigheden tegen en onzin, dat ik niet weet wat ik serieus kan nemen. Ik twijfel ook enorm en weet het ook echt niet meer..
ondermeer door ervaringen van goede vrienden maar ook de volgende links: vaccineren kan ook anders Post-Vaccinaal Syndroom - homeopathie, vaccinatie en autisme website Tinus Smits, arts. Preventie - Post-Vaccinaal Syndroom - homeopathie, vaccinatie en autisme website Tinus Smits, arts. index.html Home HPV vaccine GARDASIL tegen baarmoederhalskanker? Lees eerst het boek en kies bewust voor je gezondheid! Tagcloud-resultaten: ZEMBLA trek zelf je conclusies en volg je gevoel...is denk ik het beste! ik heb inmiddels meer stress en slapeloze nachten om naar een arts te gaan om te vaccineren dan om het even uit te stellen en maar aan te zien!niet voor niets wordt in sommige landen als Zweden en Japan nu pas vanaf 2 jaar gevaccineerd!! een kindje heeft nog zo'n kwetsbaar immuunsysteem en dan laten wij er van die rommel in spuiten... ik zeg niet: nooit maar wel later en waarschijnlijk met behulp van homeopathie (heeft mij ook erg geholpen ooit) en ik ben niet tegen de 'gewone' medische wereld maar de farmaceutische industrie is natuurlijk wel zo corrupt als maar kan...gaat allemaal om geld! kijk ook maar naar de volgende links van het programma Zembla (ook link over het nutteloze griepvaccin...): Het omstreden kankervaccin - 19 oktober 2008: ZEMBLA Afleveringen: ZEMBLA[tt_news]=35139&tx_ttnews[backPid]=1972&cHash=54bd4c7e9bf611345eaa1cbf1a40c7bd dit alles zet ons wel degelijk aan het denken...maar we zijn er nog niet uit wanneer en hoe...