Nieuwe baby carrier! Hij is nooit gebruikt. Doos en gebruiksaanwijzing zit erbij. Nieuwprijs is 139 euro. De Butterfly Babydrager is de nieuwste innovatieve babydrager van Beco Baby Carrier! Ook dit model is ontworpen door moeder, zeiler en bergbeklimmer Gabby Caperon uit Californie. De Beco Butterfly is vooral voor ouders die beginnen met babydragen toegankelijker en gemakkelijker in gebruik. Het voordeel van de Beco Dragers is dat je ze kunt gebruiken vanaf de geboorte tot in de peutertijd (tot 25 kg). Comfortabel in gebruik voor kleine en lange personen. Ergonomisch afgeronde schouderbanden Ingebouwde baby-buidel om pasgeborene hoger in de drager te dragen. Nieuw vormgegeven body stijl Ergonomische heupband uit drie delen. Ingebouwde extra stofbaan geeft de mogelijkheid de drager met baby door te geven van ouder naar ouder. Makkelijk en veilig buik- en rugdragen Verwijderbaar hoofdsteuntje en opbergvakje op de heupband. Vanaf de geboorte tot een peuter van 25 kg te gebruiken. Lichtgewicht en stijlvol Handen vrij met voeden Detail van de ingebouwde baby-buidel Ingebouwde baby-buidel geeft de mogelijkheid pasgeborene en kleine babys hoger in de drager te dragen, in een natuurlijke gezonde positie. Later als de baby groter is gegroeid en de baby-buidel niet meer nodig is kun je de baby-buidel plat tegen de achterkant van de drager aanleggen. De ingebouwde extra stofbaan is een van de meest innovatieve kenmerken van het Butterfly model. Het geeft de mogelijkheid om de baby door te geven aan de andere ouder of oppas zonder de baby uit de drager te halen. Het maakt rugdragen ook veel makkelijker, zelfs met een drie maanden oude baby! Het is nu net zo makkelijk geworden als een rugzak om doen. Beco Babydrager Bijpassend hoofdsteuntje Borstriem bevestigd aan schouderband Engelstalige instructie DVD en Nederlands geprinte handleiding. Als je mij mailt kan ik je een foto toesturen.
heb zelf ook een buikdrager gehad maar omdat ik erg veel last van mijn rug heb heb ik die maar 2 keer gedragen