hier was ze ook rond de 320 gram. fynn was iets zwaarder 340 gram en met zijn geboorte 3390 gram dus x 10 nu deze zwangerschap zal ze mits dat ze goed blijft groeien 3200 gram zijn bij 40 weken dus ook x10. ook mijn theorie aan de gyn gevraagt en die zou het eens na gaan kijken of dat het zou kloppen maar hij kon er wel in komen eigenlijk
Amfy volgens mij was ons eerste zoontje 360 gram met de 20 weken echo en 3740 bij de geboorte. Klopt dus wel ongeveer! Benieuwd of dit ukje dan rond de 3200 zal wegen
Onze eerste zoon Thije was tijdens 20 weken echo 340 gram en bij geboorte 3620 gram, onze tweede zoon was 430 gram tijdens 20 weken echo en was bij geboorte ( 41 weken ) 3860 gram en nu ons meisje was bij 20 weken 390 gram, ook al een aardig gewichtje... ( t is wel een lange meid, althans 1 met hele lange benen haha ) dus ben heel benieuwd hoe zwaar zij wel niet zal zijn bij de geboorte! Het zal geen kleintje zijn straks!
Ik weet het niet meer, vreselijk! ik heb het gewoon niet eens onthouden of genoteerd! Ow ik heb een brief opgezocht van het onderzoek, er staat EFW 362 gram conform 20 w 3 d (ik was 20w en 2d) Hmm netjes toch? hij moet ook niet te groot worden
Bedankt voor jullie reacties! Ons knulletje woog maandag 420 gram. De echoscopiste vermelde erbij dat hij iets groter dan gemiddeld is. Vandaar dat ik benieuwd was.
Bij 20 weken weet ik niet meer maar bij 23 weken was ons. Meisje 640 gram , ook aan de flinke kant maar dat was mees* ook . Liefs Edith Mama van mees*
Ons 2e kindje woog met de 20we (eigenlijk 21we ) 388 gram Van mijn 1e kindje heb ik die informatie nooit gekregen...
Ons meisje woog 200 gram bij de 20 weken echo. Dat bleek flink mis te zijn. Ze heeft triploidie, een ernstige chromosoom afwijking. Dinsdag 28 juni is ze geboren na 23 weken. We moesten kleine Fay alweer loslaten. Groeten Ellen
Ons mannetje woog met precies 22 weken (GUO) 469 gram. Bijna exact op de middelste lijn van de groeicurve Ellenhelena: nogmaals heel veel sterkte. Vind het heel erg voor jullie...