ik weet nu van vandaag dat ik een meisje gaat krijgen heel heel blij want heb al 2 jongens maar het is heel vroeg dat ze weten wat ik heb is dat misss omdat ik al 2 kindjes heb
Het kán, maar pin je er niet op vast, met dit termijn is het nog helemaal niet zeker te zeggen. En dat je 2 jongens hebt, ik zou niet weten wat dat er mee te maken zou kunnen hebben hoor.
Het is niet omdat dit je 3e kindje is dat ze daardoor sneller het geslacht weten? Ik zou me er nog niet op vastpinnen, een meisje zou nog makkelijk een jongetje kunnen worden...
ik sluit me daarbij aan, dit termijn is eingelijk nog te vroeg om met zekerheid te zeggen wat het wordt. je zal niet de eerste zijn die na 9 maanden een jongen krijgt terwijl ze hadden gezegd dat het een meisje zou worden. zelfs met de 20 weken echo hebben ze het nog weleens mis. maar wie weet, hebben ze toch gelijk
Het is inderdaad nog erg vrieg om er zeker van te zijn dat het eenmeid is. Een jongen schijn je iets duidelijker te kunnen zien als een meid en in dit stadium helemaal. Het zou dus best nog kunnen dat de schaamlipjes balletjes "worden".
dat is inderdaad wel erg snel wou dat ze het bij mij toen al konden zeggen echt super joh... soms worden er "voorspellingen"gedaan met al 12 weken en die schijnen dan ook nog te kloppen, tuurlijk je moet je er niet aan vastpinnen,maar dat moet je eigenlijk nooit iedereen kan een fout maken, maar geniet er maar gewoon van dat jij waarschijnlijk 1 van de weinigen bent bij wie ze het al zo snel hebben kunnen zien
Wij hebben met 13 weken nog een echo gehad, en daar was voor 95 procent zeker te zien wat het is. We zeggen het nog niet omdat we eerst 1 november nog een pretecho laten maken en we hopen dan meer te zien. Zekerheid heb je pas als je de baby in je handen hebt Bij ons zoontje was het trouwens te zien met 16 weken en 6 dagen. Groetjes MB2005.
Hier was ook met 15.5 weken gezegd 95 % een meisje (pretecho), maar met de 20 weken echo kwam er toch écht een jongen in beeld
Ik had rond die tijd ook een echo en je kon heel duidelijk het piemeltje zien en ja hoor! Het klopte ook nog! Dus het is heel goed mogelijk dat het al te zien is, maar je kan het altijd nog een keer vragen bij de 20-weken echo.
hoi hoi sorry vind het maar raar niet lullig bedoelt maar op je www staat dat de gynocoloog het niet goed kon zien omdat de baby in een stuit lag en ze het dus niet te pakken kregen dat ze wel denken dat het een meisje is maar ze hebben niets gezien als ik jou was zou ik dus nog maar even wachten met roepen we krijgen een meisje zou natuurlijk harstikke leuk zijn maar je moet wel voorkomen dat het straks een jongen blijkt dat je dan telleurgesteld bent krijg een beetje het gevoel dat je hoopt dat het een meisje is groetjes nathalie
Ja dat had ik ook gelezen vreemd. Vriendin van mij kreeg trouwen smet 20 weken te horen ene jongen. Met 34weken een liggingsecho en lag het ineengekropen met beentje sbij elkaar. Hierdoor zagen ze nisk hangen dachten ze toch aan een meid. Gelukkig strelte het zich en kwamen de ballen tevoorschijn. Zoals je schrijft op de website die je hebt gemaakt lijkt het me dus erg lastig met zekerheid te zeggen in die houding dat het een meid is zeker in dit stadium
Uhm ik heb vrijdag een echo gehad met 16 weken. Je zag wat uitsteken maar ze zei dat t net zo goed nog een meid kon zijn.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wij wisten ook al vrij vroeg (13 wkn) dat we een jongen zouden krijgen, maar we mochten ons er niet op vast pinnen zeiden ze. Het is uiteindelijk een echt manneke geworden... Heb net op je baby site gekeken, leuke foto's van je kindjes. Je was er vroeg bij joh. 15 jaar...pfff moet er persoonlijk niet aan denken. Leuk dat je je kindje al vanaf 10 weken voelt bewegen. Wel snel hoor. Heel veel succes met je zwangerschap verder.