14 weken en ineens bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Annanina, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annanina

Annanina Lid

26 okt 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ineens best heftig bloedverlies ik ben als de dood dat het nu dus mis is lijkt me ook eigenlijk niet dat het nog goed komt
    ik dacht eigenlijk dat ik nu wel zo goed als veilig was alleen een ongeluk of iets raars zou het nog kunnen verpesten.
    net tegen heel de fam verteld vandaag de laatste kaartjes verstuurd aan de mensen die we niet veel zien in de fam en ver weg wonen die gaan nu natuurlijk morgen alleaal bellen en dan moet ik ze slecht nieuws gaan vertellen

dit voelt zo kut!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    He meid! Snap dat je helemaal in de war en onzeker bent! Maar je spreekt over bloedverlies wat heb je gezien? Was het veel? Bloedverlies hoeft helemaal niks te betekenen ! Inmiddels heb ik 3D een bloeding gehad zelfs met stolsels tot nu toe doet mijn beebje het prima! Maar als je onzeker bent vandaag gewoon de vk bellen en vragen om een echo! Sterkte meid!

3. Annanina

Annanina Lid

26 okt 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is vooral vuurrood maar wel ontiegelijk veel net een hevige ongesteldheid hey voelt zo fout. ik zit bij de gynocoloog en niet bij een verloskundige ze zijn om 8 uur aanwezig dus ik ga zo maar bellen als het lukt ik moet weer alleen maar huilen. ik heb echt amper geslapen vannacht me vasthoudend aan dat het niet perse het einde hoeft te betekenen

mn lieve kleine ukkie khoop zo dat we hier saampjes doorheen komen

4. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Hey meis, ik kan me voorstellen dat je je heel erg zorgen maakt. Zou ik ook doen! Ik zou gewoon met de verloskamers op het ziekenhuis bellen. Die staan 24 uur per dag klaar en staan ook onder leiding van een gyn. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte toe. In bloedverlies kan goed, maar ook fout gaan. Ik heb 1 miskraam gehad die ook begon met bruin verlies. Maar deze zwangerschap begon ook met bruin verlies en ik ben nu al 32 weken! Het kan wellicht een adertje zij of je placenta die voor de openingligt.

5. Annanina

Annanina Lid

26 okt 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is geen bruin bloedverlies maar echt rood

ik mag dalijk om 10 uur komen dus over 2 uur ben ik of echt helemaal blij of ik kruip mn bed in en om er voorlopig niet meer uit

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee meid wat een onzekerheid...
    Hoop dat alles nog goed zit.
    Ik heb bij mijn. 2e ook heel de zwangerschap heftig bloedverlies gehad en de beeb bleef zitten.
    Dat kwam toen door een mk van een deel van de tweeling..
    Heel veel sterkte met wachten!

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hopelijk heb je zo een goede echo!

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    He meid, hoe is het gegaan? hoop dat je een mooie echo hebt gehad? hoop het wel voor je :) hou je ons even op de hoogte?

9. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Ik ben ook heel benieuwd hoe je controle was meis.. kan me heel goed voorstellen dat je hier enorm van schrikt.

Hou je berichtjes hier ff in de gaten.

Liefs Sjors

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh meid, wat heftig! :(
    Je zult nu wel weten of het goed was of niet.
    Ik hoop heel erg voor je dat je nu heel erg blij bent, en níet onder de dekens in je bed..

11. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ach meid, ik leef zo met je mee.. Hier met dertien weken! Hoop bij jou op een positief verhaal!

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik leef met je mee, en hoop op het beste...

13. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    is het slecht nieuws????????????????

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Brr krijg het idee dat het slecht nieuws was... Of toch geen nieuws is goed nieuws?

15. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Meestal is in zo'n topic als dit geen nieuws slecht nieuws...

16. Annanina

Annanina Lid

26 okt 2011
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    in dit geval was het geen nieuws is goed nieuws. het hartje klopt nog Ukkie doet het prima. waar het bloed vandaan komt geen idee er komt og meer de komende dagen. ik mag helemaal niets meer komende tijd ik mag geen boodschappen doen niet werken geen huishoudelijk werk alleen eenbtje op de bank liggen. dus was toch lekker onder mn dekens gekropen.

ik ben nog steeds niet gerustgesteld. ondanks dat ik een goede echo had. mn vriendje is echt ontiegelijk lief voor me doet echt alles. hij heeft ook een angelsound voor me besteld in de hoop dat ik dan wat meer gerustgesteld ben ls ik af en toe naar het hartje kan luisteren.
    en ik weet dat het heel goed mogelijk is dat je die soms niet goed vind dus moet dan niet in paniek raken.

dames echt heel erg bedankt voor jullie medeleven. ik hou jullie op de hoogte

xxx

17. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Gelukkig dat het hartje het nog deed en dat de echo goed was! Wat een schrik! Dan moet je inderdaad maar goed tot rust komen totdat je meer weet waar de bloeding vandaan komt!
    Succes de komende tijd!

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Ik ben blij in ieder geval een goed bericht te lezen!!
    Doe rustig aan...

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wat een opluchting!

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Wat fijn om te lezen dat alles goed was, ik heb hier hetzelfde probleem krijg zomaar ineens bloedingen. HOop dat ze bij jou er achter kunnen komen wat het is.

Deel Deze Pagina