Ook ik heb in week 13 een hevige bloeding gehad en dat heeft toch 2 weken aangehouden (na een tijdje wel meer bruinachtig). Bij mij hebben ze ook geen verklaring gevonden, vermoedelijk een adertje geknapt ergens in de baarmoederhals. Je schrikt je kapot want je wilt toch geen bloed zien als je zwanger bent hoop voor je dat het snel weggaat.
Fijn dat alles goed lijkt te gaan. Ikzelf heb ook de angelsound en dat geeft mij veel rust. Zeker tot de 20 weken, maar daarna ook nog steeds. Ik kon het hartje bijongeveer 11 weken horen. Schrik niet als je het deene dag wel hoort en de andere dag niet. Soms kan het helpen om juist een volle of een lege blaas te hebben, of een tijdje te lopen/hoesten zodat de beeb weer beweegt zodat je hem wel kunt horen.
fijn dat het goed was meid!!! is altijd schrikken als er bloed komt!! had bij de oudste bij 20 weken veel bloedverlies (na de sex een adertje gesprongen wij durfden niet meer) de oudste was ik 38 weken door erge aambeien maar werd er wel benauwd van was bang voor loslating placenta nu kan ik weer een bloeding verwachten, op de echo was een een holte te zien vol met vocht en nog 1tje lager in de vagina waarschijnlijk bloed net na de vruchtvliezen het kan zijn dat het lichaam hetzelf op neemt meer dames ditr trouwens mee gemaakt???
wat een opluchting meis!!!!!!!!!!! Pfffff geweldig! Nou rustig aan dus nu! Sterkte en hoop een fijne en goede zwangerschap verder.
Hier ook al een paar maal met spoed bij de vlos gezeten. Eerste keer beetje bloed: vaginale infectie, beeb doet het goed. Gisteren behoorlijk veel verloren: waarschijnlijk door de medicatie inbrengen van de infectie een ader gesprongen... Binnenkort gyn om te kijken waar al dat bloed vandaan komt en wat er vaginaal aan de hand is, want de baarmoeder ziet er volgens echos goed uit, net als de beeb.... maar alle keren schrik je je weer lam!