Bij mij zag je het ook pas na 20 weken, ik heb ook een bescheiden buikje gehouden, vond ik wel zo prettig (vooral op het eind!)
Bij de eerste zagen anderen het pas eind november en ik was eind februari uitgerekend. Ik denk dat mensen het bij de 2de sneller zullen zien.
Nieuw wolkje; ben precies even ver als jij! Heb ook nog geen buikje, zie alleen zelf savonds n klein verschil, maar pas al min strakke broeken nog. Hoor ook steeds dat er nog niets te zien is. Ben slank dus n buikje zou snel opvallen. Vind t wel jammer, maar t is ook wel lekker qua kleding en sporten, zit nog niets in de weg en die tijd komt toch nog wel. Ben ook benieuwd wanneer ik t kleintje ga voelen!
Hier 19 weken zwanger, pas al mijn eigen kleren nog, maar wel al 4kg aangekomen, maar geen echte buik te zien, word elke week iets meer, maar mensen twijfelen nog, ze durven uit zchzelf niks te vragen zeg maar! Maar het groeit elke week ietsje meer, heb geduld, ik zie hier weleens op het forum dat ze met 8wkn al een enorme buik hebben, maar dat is echt niet van een kindje van 3cm groot..., ik ben wel blij met mijn bescheiden buik, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af toch!! Veel succes allemaal
ik ben 21 weken zwanger van een tweeling en je kunt het nog amper zien, dus wees gerust het kan nog even duren.
Bij mij ongeveer bij 23 weken zo.. Maar dat verschilt echt per zwangerschap hoor! Ik ken mensen die pas bij 30 weken echt een buikje krijgen.
bij mijn 1ste ook pas met een week of 23 / 24 nu ben ik van de 3de zwanger en hij groeit de pan uit! nu wil ik weer terug naar het mooie platte buikje wat jij heb!!!
ik heb net mijn buikfoto's bekeken. ik zag het toen al vanaf 14 weken, maar nu achteraf bekeken was het duidelijker vanaf 18 weken. Toen stak mijn buik mijn borsten voorbij
Bij de eerste zwangerschap had ik pas rond 20 weken een mooi buikje. En bij de tweede al bij de 10 weken.
30 weken zwanger van de 2e en pas vorige week voor het eerst heel voorzichtig de vraag "ehm, ben jij misschien zwanger?" gehad Hier dus nog steeds niet echt een heel duidelijke zwangerschapsbuik...
Voor mezelf was het ook tot een week of 16 weinig te zien - geen buik. Mensen die me niet goed kennen konden de buik pas vanaf ong 25 weken zien (en ook niet altijd).
Zelf vond ik dat je mijn buik goed zag met een week of 22. Maar onbekenden begonnen het pas te zien met 25/26 weken hier. Inmiddels al 35 weken maar mijn buik is vrij klein gebleven.
Bij beide zwangerschappen was er bij mij tot ongeveer 20 weken nog weinig te zien als ik gewone kleding aanhad (nou ja, gewoon: ik had vanaf een week of 16 wel een zwangerschapsbroek nodig, ik bedoel geen heel strakke kleding). En als ik m'n best deed, kon ik het nog een paar weken langer verhullen, maar voor de oplettende kijker was het toen echt al wel duidelijk. Dat je bij 14 weken nog niks ziet, is heel normaal. Zelfs bloot was er bij mij toen nog weinig buik zichtbaar. Overigens kreeg ik vanaf ongeveer 25 weken een giga-buik. Van mezelf was ik niet superslank maar had ook geen overgewicht (BMI was 24 voor zwangerschap).
Vanaf 15-16 weken. Was wel al slank van mezelf en vlak voor mijn zwangerschap afgevallen, dus het beginnende buikje was daardoor heel snel zichtbaar.