14 weken en nu opeens overgeven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linnie1985, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb de hele zwangerschap nog niet hoeven overgeven. En vannacht was het raak, ik werd wakker en moest gelijk naar het toilet rennen.
    Als ik iets drink komt het er een half uur later uit. Bah, voel me echt beroerd.

Is iemand daar bekend mee? Zo laat in de zwangerschap nog spugen?

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

bij mij begon het vorige zwangerschap pas vanaf 23 weken en heeft tot de bevalling geduurd maar dat schijnt heeeeel zeldzaam te zijn. bij mij kwam het trouwens door een voedselvergiftiging die ik had opgelopen en niet meer vanaf kwam

maar de buikgriep heerst op dit moment heel erg, is het dat niet? beterschap!

3. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik begon ook pas met 13 wkn met overgeven, regelmatig eten werkte bij mij. ik had dan te weinig gegeten. maar het kan ook een virus zijn want die heerst op het moment.

4. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ik ook nergens last van gehad, en nu vanaf vorige week maandag ineens elke ochtend overgeven :(

Bij mijn vorige zwangerschap had ik het juist TOT 13 weken..

5. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Een virus had ik nog niet eens aangedacht.. Het is alleen overgeven geen diarree. Vorige week had ik griep, gaat lekker zo...
    Ik heb gister wel salade op brood gegeten waar ik heel misselijk van was. Ik boerde het de hele dag op. Datum was nog goed, maar misschien was dat het wel.
    Hopelijk is her gauw over! Ik haat spugen!!

6. Do1980

Do1980 Actief lid

4 mrt 2012
    349
    1
    0
    NULL
    NULL
    vorige week moest ik opeens 's morgens overgeven. Ik had toen appelsap en thee gedronken zonder iets te eten. Ik heb, net als in mijn vorige zwangerschap, meer last van brandend maagzuur dan echte zwangerschapsmisselijkheid. Erg irritant, maar daar helpt bij mij gaviscon drank tenminste nog tegen.

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik denk dat je buikgriep hebt, heerst op t moment!

Deel Deze Pagina