Ik heb de hele zwangerschap nog niet hoeven overgeven. En vannacht was het raak, ik werd wakker en moest gelijk naar het toilet rennen. Als ik iets drink komt het er een half uur later uit. Bah, voel me echt beroerd. Is iemand daar bekend mee? Zo laat in de zwangerschap nog spugen?
bij mij begon het vorige zwangerschap pas vanaf 23 weken en heeft tot de bevalling geduurd maar dat schijnt heeeeel zeldzaam te zijn. bij mij kwam het trouwens door een voedselvergiftiging die ik had opgelopen en niet meer vanaf kwam maar de buikgriep heerst op dit moment heel erg, is het dat niet? beterschap!
ik begon ook pas met 13 wkn met overgeven, regelmatig eten werkte bij mij. ik had dan te weinig gegeten. maar het kan ook een virus zijn want die heerst op het moment.
Ik ook nergens last van gehad, en nu vanaf vorige week maandag ineens elke ochtend overgeven Bij mijn vorige zwangerschap had ik het juist TOT 13 weken..
Een virus had ik nog niet eens aangedacht.. Het is alleen overgeven geen diarree. Vorige week had ik griep, gaat lekker zo... Ik heb gister wel salade op brood gegeten waar ik heel misselijk van was. Ik boerde het de hele dag op. Datum was nog goed, maar misschien was dat het wel. Hopelijk is her gauw over! Ik haat spugen!!
vorige week moest ik opeens 's morgens overgeven. Ik had toen appelsap en thee gedronken zonder iets te eten. Ik heb, net als in mijn vorige zwangerschap, meer last van brandend maagzuur dan echte zwangerschapsmisselijkheid. Erg irritant, maar daar helpt bij mij gaviscon drank tenminste nog tegen.