Goedemorgen, Mijn mannetje is nu 14+3 en hij drinkt 5 flesjes van 180/6. Zijn uren zijn ongeveer: 7u - 11u - 15u - 19u - 23u De laatst week is hij zijn fles van 23u aan het weigeren. Hij eet maar 50-80cc en hij laat het merendeel langs langs z'n mondje lopen. We moeten hem wakker maken voor deze fles. Hij slaapt gemiddeld overdag zo'n 2,5u overdag (heeft niet meer nodig, alles al geprobeerd) en rond 19u gaat hij dan 'echt' slapen. Ik vind hem nog zo jong om al over te gaan naar 4 flesjes. Hij krijgt nog geen bijvoeding ofzo. Langs de andere kant, is het ook zonde om om 23u een bijna volle fles weg te gieten. Flessen van 210/7 krijgt hij absoluut niet op! Wat denken jullie? Toch 4 flessen proberen?
Tja... volgens mij laat hij duidelijk merken dat hij de fles niet wil, dus ik zou hem gewoon eens overslaan. Je zou natuurlijk wel dan overdag bv. de flesjes wat sneller op elkaar kunnen geven, maar als hij daar niet om vraagt zou ik het gewoon zo laten. Als hij honger heeft zal hij het vanzelf wel aangeven.
Mijn dochter met 3 mnd ging op 4 flessen van 180cc/6 08.30-12.00-16.00-19.00 Ze drinkt ook niet alles op omdat ze neocate krijgt. Met bijna 4mnd ging ze oo 4 flessen van 210cc/7 We doen op verzoek dus ze liet zelf fles van 23.00 uur staan al heel snel Mijn dochter slaapt nog wel dan 3x per dag iets van 2x 45-60min en 1x 2-2.5 uur. En nacht van 12-13uut lang
Hier met 12 weken ook over op 4 flessen.. Mijn zoontje was niet wakker te krijgen om 23u. Dus maar mee gestopt. Hij is een paar keer in de nacht gekomen. Maar na een week sliep hij ineens van 20u tot 7u.
Bedankt voor de reacties! Ben de fles van 23u nog blijven aanbieden en gisteren dronk hij ineens weer 130cc leeg. Ga het nog maar een tijdje blijven aanbieden.