14 weken en opeens weer misselijk...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Maria74, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hallo Allemaal,

Tot 11 weken zwangerschap was ik elke dag misselijk en weeïg, doodvermoeiend. Dit verdween opeens bij 11,5 week. nu 2,5 week verder ben ik opeens weer elke morgen misselijk...bah...hoe kan dat? Ik dacht dat het nu echt over was. Nog meer meiden die hier last van hebben (gehad)?

groetjes

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Yep.
    Hier was het ook ineens over. Voor een week.. Toen kwam het terug. Paar dagen flink beroerd geweest en ineens was het weer weg. Nu is het per dag verschillend maar over het algemeen een stuk minder. Kan er dus niks van zeggen wanneer het helemaal over is. Denk na de bevalling ergens;)

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Mmmm dat is jammer he? Voelde me net zo goed en dan nu weer zo misselijk. Als het maar af en toe een paar dagen weg is, heb ik wat rust ;)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb dat rond de 20 weken ineens teruggekregen (met overgeven enzo, hetgeen ik in de eerste 12 weken niet had). Bij mij heeft het een dag of 10 aangehouden en daarna weer verdwenen. Sinds geen last meer van gehad. ;)

5. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ah Nijntje dat geeft me hoop. Heb afgelopen zondag ook erg overgegeven en ben nu dus al de hele week misselijk in de ochtend. Hoop zo dat het weer wegtrekt!

Deel Deze Pagina