jaloezie

Discussion in 'Zwangerschap' started by Coconut, Aug 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coconut

Coconut Actief lid

Jul 31, 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds ik zwanger ben, ben ik jaloers! Ik hou in de gaten welke meiden er naar mijn man kijken of hij naar andere meiden kijkt. Ik ben veel achterdochtiger als hij later thuis komt dan verwacht, en heb de neiging meer door te vragen dan normaal. Hij geeft mij hier totaal geen reden voor, we zijn ook meer dan 5 jaar samen. Ik ken dit helemaal niet van mezelf, maar word er wel moe van.

Herkennen jullie dit (en/of hebben jullie tips?)?

2. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Ikzelf herken het niet, maar ik kan het me wel heel goed voorstellen!
    Misschien ben je onbewust bang dat je man je minder aantrekkelijk vind doordat je lichaam aan het veranderen is, en ben je dus bang dat hij meer aandacht heeft voor andere vrouwen. Misschien moet je het er gewoon met je man over hebben, niet dat hij iets verkeerds doet maar dat hij weet dat jij dit soort gevoelens hebt. Op die manier kan hij er misschien rekening mee houden!

Succes!
    xxx

3. Ibas

Ibas Bekend lid

Mar 23, 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Dat herken ik ook niet. Bij mij is het juist precies andersom. Hij is zo ontzettend blij en trots dat hij papa wordt. Nu weet ik juist helemaal dat hij bij me blijft en het voor 100% goed zit tussen ons. Niet dat het daarvoor niet zo was. Maar hij is een behoorlijke flirt en kon daar soms wel onzeker van worden. Maar nu dus helemaal niet meer. Ik draag toch zijn kind :D. (althans kind; hoopje cellen nu nog ;))

Maar miss kanje het er idd gewoon eerlijk met je man over hebben. dat je door je hormonen op de een of andere manier jaloers bent. Voorkom je een ruzie die miss komen gaat, speel je open kaart en kan hij zich wellicht aanpassen.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik herken het ook niet maar misschien zijn het je hormonen ?
    Probeer als hij weer iets later thuis is gewoon te vragen hoe was het, of wat ben je laat.
    Als meiden naar mijn man kijken voel ik me alleen maar trots dan weet ik dat ik een mooie man heb, misschien een tip ?

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    hahaha.. ik herken dit wel hoor! ik weet dat mijn man van me houdt en dat hij er echt niet vandoor gaat met een ander, maaaaarrr vertel dat mijn hormonen maar eens. ik ben ook achterdochtig en jaloers, niet extreem maar wel meer als normaal... denk dat dat idd combi hormonen en veranderede lijf is ofzo..

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik herken het niet, maar in principe is het niet zo gek natuurlijk. van oorsprong moesten wij vrouwen onze man bij ons houden om voor zijn gezin te zorgen. nu is dat niet meer altijd, maar die instincten werken nog wel.

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    grappig genoeg heb ik nu het tegen overgestelde. ik was altijd heeel jaloers en zocht overal wat achter. maar sinds ik zwanger ben ben ik niet meer bang dat die weg loop. en juist nie werkt die heel veel over, we hebben amper nog sex enz maar heb er geen probleem meer mee. gek he.. dus vind het niet echt raar dat jij juist wel jaloers word, zijn allemaal hormonen die in de war gaan.

Share This Page