5 weken zwanger libido 0,0 herkenbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marike, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    ik ben 5 weken zwanger, maar helemaal geen zin in sex. Niet alleen omdat er vanalles in mijn buik gebeurd...Ik weet niet waar het aan ligt. Hebben meer vrouwen dit?

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ja had ik ook.. heel raar.. ben nu 16 weken maar dan komt het echt wel terug hoor:p:)

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Jep, tot twee weken terug 0,0 procent zin. Is nu gelukkig voor mn vriend al terug beter haha

4. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik heb nog steeds geen behoefte aan sex....k heb liever een knuffel!!! (hoop van manlief dat dit nog veranderd..haha!!)

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ben bijna 32 weken laatste keer seks was met 16 weken.... Ik kan er niks aan doen maar ik moet er niet aan denken! Vind het echt lullig voor mijn vriend!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik lees overal dat je libido snel weer terugkomt. Nou, helaas geldt dat niet voor mij. Het duurt echt lang voordat ik een Bertje opgewonden wordt. Dan maar manlief wat vaker verwennen. Ik ben trouwens nooit echt zo'n seksbeest geweest, maar zoals nu vind ik eigenlijk zelf ook niet leuk.

7. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Hier is het ook echt minimaal hoor, en dat ligt ook echt aan mij.....
    Normaal was ik er niet *vies* van :D Maar moet er nu echt niks meer van weten...is overigs al de hele zwangerschap zo, in grote teleurstelling van manlief....ik heb ook liever gewoon een knuffel ff kroelen, maar voor de rest Neeeeee voor mij niet...
    Als ik zeg dat het nu 2x per maand is....is het veel :) terwijl *normaal* zo´n beetje dagenlijk was ;)

Moet zeggen de eerste 2 zwangerschappen heb ik dit absoluut niet gehad...toen was ik niet te houden zeg maar...maar dit keer is mn libido echt 0,0 op een schaal van 0 :p

8. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mn 2e is het de hele zwangerschap 0,0 geweest helaas. Nu is het ook nog 0,0 maar heb ook echt helemaal geen zin in polonaise aan mn lijf met al die bandenpijn....hoop voor manlief dat het wel weer terug komt....

9. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    hier ook, ik denk dat het vooral komt omdat ik gewoon doodmoe ben.

10. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Hier al vanaf het begin nul komma niks nada noppes. Tis 1 keer gebeurd (was bang dat ik anders misschien zou vergeten hoe het moest :p) maar nee... Niet voor mij Helemaal eigenlijk niet. Van niemand. Zelfs mijn hand vast houden of zoenen staat me niet aan... Dat gefrunnik bah... Heeeel raar! Voel me er best lullig onder, maar ik kan er niets aan doen. Er mag gewoon niemand aan me komen :p Gaat vanzelf wel weer over :D Hoop ik maar :p

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Pfff hier nog 1! Maar van de week gewoon aan begonnen en eenmaal op weg is t toch wel weer fijn! Dus misschien toch je eerste gedachte aan de kant zetten en uiteindelijk toch genieten!

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier helaas ook al vanaf dag 1 totaal geen zin. Mijn man heeft dus even pech ;)
    Bij Levi was het juist precies andersom toen had ik mega veel zin. Nou ja de zin komt na de bevalling vast wel weer terug

13. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    zo te zien is het wel herkenbaar...Goed om te weten dat ik niet de enige ben, maar jammer voor de mannen inderdaad! Ze kunnen er wel tegen hoor...En anders goede tip zeehondje je kan je man natuurlijk ook op een andere manier verwennen.

14. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hier tot week 14 echt geen polonaise aan mijn lijf....had er totaal geen zin aan en was doodmoe..
    Sinds de 14e week is het weer helemaal terug en is het s'avonds mijn vriend die aangeeft in bed.."vanavond geen feest hoor ik wil slapen"
    Dus hier is het weer helemaal goed gekomen..

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb wel zin maar ik durf niet zo goed, ben bang dat het daardoor mis gaat. Slaat totaaaaal nergens op, tenslotte is het door seks juist goed gekomen zeg maar :D maar door de ma ben ik een beetje paranoia geworden.
    Maar goed, ik ga het toch maar weer eens proberen, misschien dat de angst daar minder van wordt :)

Deel Deze Pagina